what?
Próbáld meg értelmesen leírni a folyamatot. (mit is akarsz?)
Mit kérsz le?
Mit nem csinál?
Melyik OnPlayerConnect-nél állítod az értékét?
Az .inc a módhoz van társítva?
Ne feledkezz meg a visszahívások sorrendjérõl 1.FS 2.FS 3.FS ... gamemód
Nah szóval:
Amikor a játékos csatlakozik, akkor ez történik: SetPVarInt(playerid, \"Fated\", 0); //Ez egy stockban van amely egy inc fájlban található, de az inc hozzá van írva #include <features> a módhoz, és az OnPlayerConnecthez a stock.
Amikor a játékos beír egy parancsot 1 lesz 0-ról az érték vagyis: SetPVarInt(playerid, \"Fated\", 1); //Ez is ugyanabban a módban van csak ez már nem az inc fájlból lett átrendelve.
És még egy teljesen független scriptben van megadva ily módon: if(GetPVarInt(targetid, \"Fated\") == 0) ez az egyik példa mert az if elágazás után adom meg mi legyen természetesen levan kérdezve ha 1-es az értéke, de ha pl.: beállítom ,hogy ha 0 az értéke akkor adjon életet, de ha 1 az értéke pénzt adjon:
[pawn]if(GetPVarInt(targetid, \"Fated\") == 0)
{
SetPlayerHealth(targetid, 100);
}
else if(GetPVarInt(targetid, \"Fated\") == 1)
{
GivePlayerMoney(targetid, 100);
}[/pawn]
És ugye ez egy különálló fs-ben van, amit meg elöbb montam az az include fájl bevan ágyazva egy játékmódba.
Ezzel az a gondom, hogy a módba hiába beállítom ,hogy az értéke 1 legyen: SetPVarInt(playerid, \"Fated\", 1); akkor azt szinte le se tolja, minthogyha úgy maradna ahogy connectkór megadtam, megvan adva neki az 1 érték még is az elöbbi példa fügvényekbe az a folyamat történik meg ami ha 0 nullával vagyis ez: if(GetPVarInt(targetid, \"Fated\") == 0) mikor megvan adva ,hogy egy.