Szerző Téma: 0.3c-s objec-t ek & hogyan csináljunk .amx et a .pwn fájlhoz?  (Megtekintve 810 alkalommal)

Shika

  • Vendég
0.3c-s objec-t ek & hogyan csináljunk .amx et a .pwn fájlhoz?
« Dátum: 2011. december 30. - 09:41:40 »
0 Show voters
Csókolomsztok!
Szükségem lenne a 0.3c-s és a d-s objectekre!
Emellett szükségem lenne arra is hogy megvan 1 mód pwn-je hogy csináljak hozzá amx-et?

xTomiX

  • Vendég
0.3c-s objec-t ek & hogyan csináljunk .amx et a .pwn fájlhoz?
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 30. - 09:48:44 »
0 Show voters
Ebbe benne vannak az objectek    http://sampforum.hu/index.php?topic=11607.0
Ugy csinalsz amx et hogy megnyomod a Compile/Run gombot a kek haromszog.

0.3c-s objec-t ek & hogyan csináljunk .amx et a .pwn fájlhoz?
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 30. - 09:50:03 »
0 Show voters
1.az objectek  benne vannak aszerverben,csak le kell raknod
CreateObject..
2.nyisd meg a filet,és ott fent van egy kék nyil,katt rá, vagy F5

Shika

  • Vendég
0.3c-s objec-t ek & hogyan csináljunk .amx et a .pwn fájlhoz?
« Válasz #3 Dátum: 2011. december 30. - 09:56:57 »
0 Show voters
nekem MAT-ba kell
UI:
 Mi a szar a hiba?
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(158) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(192) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(194) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(195) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(234) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(235) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(436) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(437) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(577) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5043) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5076) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5083) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5117) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5121) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5126) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5130) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5135) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5135) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5138) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5152) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5199) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5199) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5199) : error 017: undefined symbol \"by\"
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5199) : error 017: undefined symbol \"Shika\"
C:\\Users\\Máté & Geri\\Desktop\\Stunt & Drift.pwn(5199) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 30. - 09:59:45 írta Shika »

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
0.3c-s objec-t ek & hogyan csináljunk .amx et a .pwn fájlhoz?
« Válasz #4 Dátum: 2011. december 30. - 10:56:47 »
0 Show voters
A legtöbb hiba azért van, mert rosszul vannak tabolva a sorok.
Nincsenek definiálva a by és a Shika változók.
Meg azért is kaptál hibát, mert Nem helyesen használod a függvényeket. Pl:
[pawn]SendClientMessageToAll(szín, \"Szöveg\");[/pawn]
Helyett ezt írtad:
[pawn]SendClientMessageToAll(\"Szöveg\");[/pawn]
Szóval kihagytál valamilyen adatot.

Shika

  • Vendég
0.3c-s objec-t ek & hogyan csináljunk .amx et a .pwn fájlhoz?
« Válasz #5 Dátum: 2011. december 30. - 11:19:00 »
0 Show voters
van skyped vagy Team Viewerd mert tököm tudja mit hadoválsz :D

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
0.3c-s objec-t ek & hogyan csináljunk .amx et a .pwn fájlhoz?
« Válasz #6 Dátum: 2011. december 30. - 11:22:36 »
0 Show voters
Pedig egyszerû. Rosszul van tabolva, szóval nem ütöttél a sor elõtt tab-ot és így a sor legelején kezdõdik. Tedd be ezt a módod elejére, az inc-k után és nem fog errort írni:
 
#pragma tabsize 0

 
A másodikra ennyi a megoldás:
[pawn]new by, Shika;[/pawn]
A harmadikat ennél jobban nem tudom elmagyarázni.

Shika

  • Vendég
0.3c-s objec-t ek & hogyan csináljunk .amx et a .pwn fájlhoz?
« Válasz #7 Dátum: 2011. december 30. - 11:27:04 »
0 Show voters
[pawn]#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_SPAWN 0xFF8C55FF
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x6DC5F3FF
#define COLOR_ADMIN 0xFF0000FF
#define COLOR_SAY 0x2986CEFF
#define COLOR_SYSGREY 0xC6BEBDFF
#define COLOR_BLACK 0x000000FF
#define COLOR_JOIN 0x74E80099
#define COLOR_WARN 0xBE615099
#define COLOR_RACE 0x00BBBB99
#define COLOR_KRED 0xFF0000FF
#define COLOR_TELENARANCS 0xff664cff
#define COLOR_SZABÁLY 0xca88ffff
#define COLOR_ME4 0xffffc8ff
#define COLOR_KILL 0xe62740ff
#define COLOR_TELESÁRGA 0xd8ff00ff
#define COLOR_ÉLETFIX 0x00b46dff
#define COLOR_POZÍCIÓ 0xffffb1ff
new curPlayerVehM[MAX_PLAYERS]   = {MIN_VEHI_ID, ...}; // Current Player Vehicle ID
new curPlayerVehI[MAX_PLAYERS]   = {-1, ...};
enum CURVEHICLE {
   bool:spawn,
   vmodel,
   vInt
};
new curServerVehP[MAX_VEHICLES][CURVEHICLE];
new PlayerVehI[MAX_PLAYERS];
new gSpectateID[MAX_PLAYERS];
new gSpectateType[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"*******************************\");
   print(\"*   GraffitiStunt             *\");
   print(\"*******************************\");
   return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   return 1;
}
#else
main()
{
   print(\"*******************************\");
   print(\"*   GraffitiStunt             *\");
   print(\"*******************************\");
}
#endif[/pawn]
Ez az eleje illszed be nekem xDD most mappolok szal nincs rá idõm

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
0.3c-s objec-t ek & hogyan csináljunk .amx et a .pwn fájlhoz?
« Válasz #8 Dátum: 2011. december 30. - 13:05:22 »
0 Show voters
Tessék
[pawn]#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
#if defined FILTERSCRIPT
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_SPAWN 0xFF8C55FF
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x6DC5F3FF
#define COLOR_ADMIN 0xFF0000FF
#define COLOR_SAY 0x2986CEFF
#define COLOR_SYSGREY 0xC6BEBDFF
#define COLOR_BLACK 0x000000FF
#define COLOR_JOIN 0x74E80099
#define COLOR_WARN 0xBE615099
#define COLOR_RACE 0x00BBBB99
#define COLOR_KRED 0xFF0000FF
#define COLOR_TELENARANCS 0xff664cff
#define COLOR_SZABÁLY 0xca88ffff
#define COLOR_ME4 0xffffc8ff
#define COLOR_KILL 0xe62740ff
#define COLOR_TELESÁRGA 0xd8ff00ff
#define COLOR_ÉLETFIX 0x00b46dff
#define COLOR_POZÍCIÓ 0xffffb1ff
new curPlayerVehM[MAX_PLAYERS]   = {MIN_VEHI_ID, ...}; // Current Player Vehicle ID
new curPlayerVehI[MAX_PLAYERS]   = {-1, ...};
new by, Shika;
enum CURVEHICLE {
   bool:spawn,
   vmodel,
   vInt
};
new curServerVehP[MAX_VEHICLES][CURVEHICLE];
new PlayerVehI[MAX_PLAYERS];
new gSpectateID[MAX_PLAYERS];
new gSpectateType[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"*******************************\");
   print(\"*   GraffitiStunt             *\");
   print(\"*******************************\");
   return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   return 1;
}
#else
main()
{
   print(\"*******************************\");
   print(\"*   GraffitiStunt             *\");
   print(\"*******************************\");
}
#endif[/pawn]

0.3c-s objec-t ek & hogyan csináljunk .amx et a .pwn fájlhoz?
« Válasz #9 Dátum: 2011. december 30. - 13:29:57 »
0 Show voters
Nem értem ilyen egyszerû hibákat hogy nem lehet tudni? ha még a hibát nem is értem mert ez valami új akkor megnézem az adott sort és kiköveztetem.. de nekem 8 ha kell segítség PM be írj...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal