Szerző Téma: 0.3c objectek 0.3d-ben  (Megtekintve 655 alkalommal)

0.3c objectek 0.3d-ben
« Dátum: 2012. április 02. - 13:39:06 »
0 Show voters
Hali all.
Mappoltam 0.3c objectekbõl egy big samp logot és egy tüzet meg még sok mindent.
és 0.3d-n a szerómon a tûz nem jelenik meg az object meg nem az amelyet én leraktam :S
mi a baj?

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
0.3c objectek 0.3d-ben
« Válasz #1 Dátum: 2012. április 02. - 13:48:16 »
+2 Show voters
Letöltöd a mtamap.inc-et innen: http://www.solidfiles.com/d/eafe/  És berakod a \'Szervermappa/pawno/include\' mappába, és ha megvagy, akkor odairod a mód/script  elejére, hogy \'#include <mtamap>\' ! Ha megvagy, akkor az \'OnGameModeInit()\' vagy, ha sima script, akkor \'OnFilterScriptInit()\' alá beirod ezt: \'LoadMtaMap(\"mapneve.map\",true);\' a mapneve helyére a .map fájl nevét ird! És ha ez is megvan, akkor a .map fájlt rakd be a \'scriptfiles\' mappába. Ennyi lenne. :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 02. - 13:50:59 írta Gabor.. »

0.3c objectek 0.3d-ben
« Válasz #2 Dátum: 2012. április 02. - 15:41:19 »
0 Show voters
köszi :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal