GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: lusta19 - 2012. Január 07. - 18:08:28

Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: lusta19 - 2012. Január 07. - 18:08:28
Átraktam a teszt szervert 0.3d -re de belépéskor  report crash-el ha az Elfogad -ra  kattint
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120107/Image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Viszont a logba is észre vettem valamit
a streamer plugint betölti de ezt írja
 
[17:54:51] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_RegisterInterface\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[17:54:51] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_AddPlayer\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[17:54:51] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_RemovePlayer\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[17:54:51] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyPickup\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[17:54:51] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyCheckpoint\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)

 
És ezt is ebbõl 1 csomó van , mintha valami 1000 limit volna
Talán a 0.3c objecktetkõl?
Mintha azokat nem is töltené be
 
[17:54:52] Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than 1000 objects!
[17:54:52] Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than 1000 objects!
[17:54:52] Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than 1000 objects!

 
Szerkesztve
KIvettem a 0.3c mapokat Elvileg megszûnt a Crash
De a logba ugyan úgy írja a dolgokat
A lényeg az hogy ha bent vannak a 0.3 c mapok crashel a szerver
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: palesz_88 - 2012. Január 07. - 19:31:04
Az elsõnél azt írja, hogy újra kell konvertálnod a szkriptet amiben az objekteket tárolod/betöltöd a legfrissebb függvénykönyvtárral.
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: lusta19 - 2012. Január 07. - 19:40:40
Idézetet írta: Zinthos date=1325961064\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15350\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az elsõnél azt írja, hogy újra kell konvertálnod a szkriptet amiben az objekteket tárolod/betöltöd a legfrissebb függvénykönyvtárral.
 
A 0.3c mapok LoadMtaMap- al vannak betöltve  Arra már rájöttem hogy az a baja
Ha ezt a rész kiveszem  A crash megszûnik !
 
   LoadMtaMap(\"s-tunt.map\", true);
LoadMtaMap(\"halaszok stunt.map\", true);
LoadMtaMap(\"sf sair stunt.map\", true);
LoadMtaMap(\"stunt map.map\", true);

 
Hív fórumon néztem  hátha van új inc- hozzá  de nincs  Kell hozzá ehhez  sscanf is  azt scream leírásából töltöttem le
itt viszont mintha másik  sscanf volna
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356
LoadMtaMap
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=176461&highlight=mtamap
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: palesz_88 - 2012. Január 07. - 19:46:10
Töltsd le az Update 6-os sscanf-ot, és az új MTA Maploader-t. Ha nem megy, akkor szerintem kénytelen leszel más megoldást találni a mapok betöltéséhez. :-[
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: lusta19 - 2012. Január 07. - 20:24:01
Hát evvel se jó   :(
ha meg konvertálva vannak a 0.3c mapok akkor nem jó , mert nem azokat az objeckteket jeleníti meg  ::|
Mert ezeket a scriptfiles mappából tölti be a .map fájlt
Fogalmam nincs hogy lehetne betölteni, de mintha lett volna még egy megoldás Csak nem tudom mi
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: Gang[St]e[R] - 2012. Január 07. - 20:47:35
Nem 0.3d hiba, egyszerûen megterhelt az a rész, én is jártam már így.
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: kurta999 - 2012. Január 07. - 23:26:18
Rakd be a legújabb streamert, frissítsd a streamer.inc-t és fordíts újra MINDEN scriptet, amiben használod a streamert.
Ennek a bugnak akkor el kell tûnnie.
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: lusta19 - 2012. Január 08. - 05:56:12
Idézetet írta: kurta999 date=1325975178\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15350\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rakd be a legújabb streamert, frissítsd a streamer.inc-t és fordíts újra MINDEN scriptet, amiben használod a streamert.
Ennek a bugnak akkor el kell tûnnie.
 
Az van berakva és az inc is a pawnoban van , És csak a módba van streamer  és azt már a legújabb pawnoval átfordítottam már
 
*** Streamer Plugin v2.6 by Incognito loaded ***

 
Arra is gondoltam hogy az streamer  inc-t feltöltöm hátha
Mert ezeket mindig írja a logba
 
[05:45:16] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_RegisterInterface\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[05:45:16] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_AddPlayer\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[05:45:16] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_RemovePlayer\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[05:45:16] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyPickup\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[05:45:16] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyCheckpoint\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[05:45:16]

 


[05:45:16] Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than 1000 objects!

 
Esetleg valami más betöltési lehetõség nincs 0.3c map betöltésére?
Hív fórumon nem találtam semmit
Igazából ugye az a streamer béta  lehetnek benne bugok
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: [sdc]skyline - 2012. Január 08. - 11:40:34
nekem ez a streamer van és tökéletesen mûködik
[link]
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: lusta19 - 2012. Január 08. - 11:57:40
Idézetet írta: ςκyΙιηε date=1326019234\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15350\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nekem ez a streamer van és tökéletesen mûködik
[link]
 
Köszi, majd kipróbálom
Ez mintha másik volna  :)
E: ez se jó  :o
ugyan ugyan crashel ha benne van a LoadMtaMap
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: kurta999 - 2012. Január 08. - 13:32:02
Valamilyen scriptet még mindig nem fordítottál újra a legújabb streamer függvénykönyvtárával, mivel az .AMX-ben megtalalhatóak ( Streamer_RegisterInterface ) ezek a funkciók, amiket a callback hook-ra használ a 2.5.2-es verzió.
Csakhogy ez már törölve lett az új verzióban és helyette a Streamer_CallbackHook(callback, ...) van.
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: lusta19 - 2012. Január 08. - 15:10:27
Na már csak annyi bajom van hogy
A logba már csak ezt írja
 
[15:05:47] Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than 1000 objects!

 
De viszont ha nincs  a módba ez
 

LoadMtaMap(\"s-tunt.map\", true);
LoadMtaMap(\"halaszok stunt.map\", true);
LoadMtaMap(\"sf sair stunt.map\", true);
LoadMtaMap(\"stunt map.map\", true);

 
Akkor viszont nem jelez semmit a logban ,
Ha viszont benne van akkor írja ezt az 1000 objecktes limitet vagy mit . + ekkor jön a Crash
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: lackos888 - 2012. Január 08. - 16:27:16
Az mtamap includeba írd át a CreateObject-et CreateDynamicObject-re szerintem.(Hogy Streameres legyen)
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: lusta19 - 2012. Január 08. - 16:31:39
Idézetet írta: lackos888 date=1326036436\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15350\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az mtamap includeba írd át a CreateObject-et CreateDynamicObject-re szerintem.(Hogy Streameres legyen)
 
Evvel van baj
LoadMtaMap
CreateDynamicObject  kb 30-40 ezer objeckt van azokat betölti rendesen
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: Norby - 2012. Január 08. - 16:41:34
Nekem is volt ilyen hibám régebben!
Én ezt úgy orvosoltam hogy egy map-ban csak 1000 objekt lehet és amiben több mint 1000 volt azt szét szedtem kettõbe.
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: lusta19 - 2012. Január 08. - 19:05:23
Idézetet írta: WebSite date=1326037294\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15350\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem is volt ilyen hibám régebben!
Én ezt úgy orvosoltam hogy egy map-ban csak 1000 objekt lehet és amiben több mint 1000 volt azt szét szedtem kettõbe.
 
Van négy  0.3c-s mapom
Külön külön egyik se haladja meg az 1000 objecktet
átlagban 200-600 közt van
De viszot ha össze adjuk a 4 map objecktei számát több mint 1000 db
Tehát Crashel tõle
Nem tudom hogy meglehet e ezt növelni
Beraktam 1-2 és nem érte el az 1000 objecktet és nem is crashelt  tökéletesen mûködött
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: szabyxxx - 2012. Január 09. - 17:54:50
Én azt ajánlpm neked hogy konvertáld a mapokat ne tölsd be!
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: lusta19 - 2012. Január 09. - 19:08:55
Idézetet írta: xX_Stunt_Xx date=1326128090\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15350\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én azt ajánlpm neked hogy konvertáld a mapokat ne tölsd be!
 
szerinted nem próbáltam?
Egyébként a konvertálod nem azokat az objeckteket rakja le , de ebbe most nem megyek bele
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: szabyxxx - 2012. Január 09. - 19:16:25
Ok
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: lusta19 - 2012. Január 09. - 22:57:27
>\" post=\"210710\" timestamp=\"1326045923\"]

Nekem is volt ilyen hibám régebben!
Én ezt úgy orvosoltam hogy egy map-ban csak 1000 objekt lehet és amiben több mint 1000 volt azt szét szedtem kettõbe.
 
[/quote]
Van négy  0.3c-s mapom
Külön külön egyik se haladja meg az 1000 objecktet
átlagban 200-600 közt van
De viszot ha össze adjuk a 4 map objecktei számát több mint 1000 db
Tehát Crashel tõle
Nem tudom hogy meglehet e ezt növelni
Beraktam 1-2 és nem érte el az 1000 objecktet és nem is crashelt  tökéletesen mûködött
 
[/quote]
Kurta te nem tudsz valamit erre? Te ilyen Plugin , inc téren jó vagy
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: kurta999 - 2012. Január 10. - 03:27:59
Azt a hibát amit ír, azt délután folyamán megnézem, most nem a gépemnél vagyok.


Ezt nem igazán értem, bocs.
Beraktad a 4 mapot egyszerre, több volt mint 1000 object és crashelt tõle a játék?
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: lusta19 - 2012. Január 10. - 08:38:02
Idézetet írta: kurta999 date=1326162479\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15350\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azt a hibát amit ír, azt délután folyamán megnézem, most nem a gépemnél vagyok.


Ezt nem igazán értem, bocs.
Beraktad a 4 mapot egyszerre, több volt mint 1000 object és crashelt tõle a játék?
 
Igen a 4 map meghaladja 1000 objecktet és a crashel tõle és ilyenkor a logba is írja ezt a 1000 objecktes limitet
De viszont beraktam 2 mapot az kb 800 objeckt volt  nem crashelt , és a logba se írt hibát
0.3c-n nem volt ilyen baj
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: kurta999 - 2012. Január 10. - 15:33:41
Próbáld meg a \"MAX_LOADED_ELEMENTS\" értékét magasabbra emelni.
Cím: 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap
Írta: lusta19 - 2012. Január 18. - 00:52:41
Úgyse volt jó, na mind 1 , majd még próbálkozok  :)
Köszönöm a válaszokat.