-
Átraktam a teszt szervert 0.3d -re de belépéskor report crash-el ha az Elfogad -ra kattint
http://kepfeltoltes.hu/120107/Image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Viszont a logba is észre vettem valamit
a streamer plugint betölti de ezt írja
[17:54:51] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_RegisterInterface\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[17:54:51] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_AddPlayer\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[17:54:51] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_RemovePlayer\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[17:54:51] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyPickup\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[17:54:51] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyCheckpoint\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
És ezt is ebbõl 1 csomó van , mintha valami 1000 limit volna
Talán a 0.3c objecktetkõl?
Mintha azokat nem is töltené be
[17:54:52] Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than 1000 objects!
[17:54:52] Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than 1000 objects!
[17:54:52] Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than 1000 objects!
Szerkesztve
KIvettem a 0.3c mapokat Elvileg megszûnt a Crash
De a logba ugyan úgy írja a dolgokat
A lényeg az hogy ha bent vannak a 0.3 c mapok crashel a szerver
-
Az elsõnél azt írja, hogy újra kell konvertálnod a szkriptet amiben az objekteket tárolod/betöltöd a legfrissebb függvénykönyvtárral.
-
Az elsõnél azt írja, hogy újra kell konvertálnod a szkriptet amiben az objekteket tárolod/betöltöd a legfrissebb függvénykönyvtárral.
A 0.3c mapok LoadMtaMap- al vannak betöltve Arra már rájöttem hogy az a baja
Ha ezt a rész kiveszem A crash megszûnik !
LoadMtaMap(\"s-tunt.map\", true);
LoadMtaMap(\"halaszok stunt.map\", true);
LoadMtaMap(\"sf sair stunt.map\", true);
LoadMtaMap(\"stunt map.map\", true);
Hív fórumon néztem hátha van új inc- hozzá de nincs Kell hozzá ehhez sscanf is azt scream leírásából töltöttem le
itt viszont mintha másik sscanf volna
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356
LoadMtaMap
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=176461&highlight=mtamap
-
Töltsd le az Update 6-os sscanf-ot, és az új MTA Maploader-t. Ha nem megy, akkor szerintem kénytelen leszel más megoldást találni a mapok betöltéséhez. :-[
-
Hát evvel se jó :(
ha meg konvertálva vannak a 0.3c mapok akkor nem jó , mert nem azokat az objeckteket jeleníti meg ::|
Mert ezeket a scriptfiles mappából tölti be a .map fájlt
Fogalmam nincs hogy lehetne betölteni, de mintha lett volna még egy megoldás Csak nem tudom mi
-
Nem 0.3d hiba, egyszerûen megterhelt az a rész, én is jártam már így.
-
Rakd be a legújabb streamert, frissítsd a streamer.inc-t és fordíts újra MINDEN scriptet, amiben használod a streamert.
Ennek a bugnak akkor el kell tûnnie.
-
Rakd be a legújabb streamert, frissítsd a streamer.inc-t és fordíts újra MINDEN scriptet, amiben használod a streamert.
Ennek a bugnak akkor el kell tûnnie.
Az van berakva és az inc is a pawnoban van , És csak a módba van streamer és azt már a legújabb pawnoval átfordítottam már
*** Streamer Plugin v2.6 by Incognito loaded ***
Arra is gondoltam hogy az streamer inc-t feltöltöm hátha
Mert ezeket mindig írja a logba
[05:45:16] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_RegisterInterface\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[05:45:16] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_AddPlayer\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[05:45:16] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_RemovePlayer\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[05:45:16] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyPickup\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[05:45:16] *** Streamer Plugin: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyCheckpoint\" found (script needs to be recompiled with the latest include file)
[05:45:16]
[05:45:16] Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than 1000 objects!
Esetleg valami más betöltési lehetõség nincs 0.3c map betöltésére?
Hív fórumon nem találtam semmit
Igazából ugye az a streamer béta lehetnek benne bugok
-
nekem ez a streamer van és tökéletesen mûködik
[link]
-
nekem ez a streamer van és tökéletesen mûködik
[link]
Köszi, majd kipróbálom
Ez mintha másik volna :)
E: ez se jó :o
ugyan ugyan crashel ha benne van a LoadMtaMap
-
Valamilyen scriptet még mindig nem fordítottál újra a legújabb streamer függvénykönyvtárával, mivel az .AMX-ben megtalalhatóak ( Streamer_RegisterInterface ) ezek a funkciók, amiket a callback hook-ra használ a 2.5.2-es verzió.
Csakhogy ez már törölve lett az új verzióban és helyette a Streamer_CallbackHook(callback, ...) van.
-
Na már csak annyi bajom van hogy
A logba már csak ezt írja
[15:05:47] Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than 1000 objects!
De viszont ha nincs a módba ez
LoadMtaMap(\"s-tunt.map\", true);
LoadMtaMap(\"halaszok stunt.map\", true);
LoadMtaMap(\"sf sair stunt.map\", true);
LoadMtaMap(\"stunt map.map\", true);
Akkor viszont nem jelez semmit a logban ,
Ha viszont benne van akkor írja ezt az 1000 objecktes limitet vagy mit . + ekkor jön a Crash
-
Az mtamap includeba írd át a CreateObject-et CreateDynamicObject-re szerintem.(Hogy Streameres legyen)
-
Az mtamap includeba írd át a CreateObject-et CreateDynamicObject-re szerintem.(Hogy Streameres legyen)
Evvel van baj
LoadMtaMap
CreateDynamicObject kb 30-40 ezer objeckt van azokat betölti rendesen
-
Nekem is volt ilyen hibám régebben!
Én ezt úgy orvosoltam hogy egy map-ban csak 1000 objekt lehet és amiben több mint 1000 volt azt szét szedtem kettõbe.
-
Nekem is volt ilyen hibám régebben!
Én ezt úgy orvosoltam hogy egy map-ban csak 1000 objekt lehet és amiben több mint 1000 volt azt szét szedtem kettõbe.
Van négy 0.3c-s mapom
Külön külön egyik se haladja meg az 1000 objecktet
átlagban 200-600 közt van
De viszot ha össze adjuk a 4 map objecktei számát több mint 1000 db
Tehát Crashel tõle
Nem tudom hogy meglehet e ezt növelni
Beraktam 1-2 és nem érte el az 1000 objecktet és nem is crashelt tökéletesen mûködött
-
Én azt ajánlpm neked hogy konvertáld a mapokat ne tölsd be!
-
Én azt ajánlpm neked hogy konvertáld a mapokat ne tölsd be!
szerinted nem próbáltam?
Egyébként a konvertálod nem azokat az objeckteket rakja le , de ebbe most nem megyek bele
-
Ok
-
>\" post=\"210710\" timestamp=\"1326045923\"]
Nekem is volt ilyen hibám régebben!
Én ezt úgy orvosoltam hogy egy map-ban csak 1000 objekt lehet és amiben több mint 1000 volt azt szét szedtem kettõbe.
[/quote]
Van négy 0.3c-s mapom
Külön külön egyik se haladja meg az 1000 objecktet
átlagban 200-600 közt van
De viszot ha össze adjuk a 4 map objecktei számát több mint 1000 db
Tehát Crashel tõle
Nem tudom hogy meglehet e ezt növelni
Beraktam 1-2 és nem érte el az 1000 objecktet és nem is crashelt tökéletesen mûködött
[/quote]
Kurta te nem tudsz valamit erre? Te ilyen Plugin , inc téren jó vagy
-
Azt a hibát amit ír, azt délután folyamán megnézem, most nem a gépemnél vagyok.
Ezt nem igazán értem, bocs.
Beraktad a 4 mapot egyszerre, több volt mint 1000 object és crashelt tõle a játék?
-
Azt a hibát amit ír, azt délután folyamán megnézem, most nem a gépemnél vagyok.
Ezt nem igazán értem, bocs.
Beraktad a 4 mapot egyszerre, több volt mint 1000 object és crashelt tõle a játék?
Igen a 4 map meghaladja 1000 objecktet és a crashel tõle és ilyenkor a logba is írja ezt a 1000 objecktes limitet
De viszont beraktam 2 mapot az kb 800 objeckt volt nem crashelt , és a logba se írt hibát
0.3c-n nem volt ilyen baj
-
Próbáld meg a \"MAX_LOADED_ELEMENTS\" értékét magasabbra emelni.
-
Úgyse volt jó, na mind 1 , majd még próbálkozok :)
Köszönöm a válaszokat.