GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: |‾xɐʇuA - 2011. november 17. - 22:43:13

Cím: 0.3c és sima mapok keveredése
Írta: |‾xɐʇuA - 2011. november 17. - 22:43:13
Sziasztok. Csináltam egy mapot ami nem 0.3c Objectekbõl áll de viszont úgy töltöttem be mintha 0.3c lenne és 1-2 object helyett egy 0.3c s objectet adott be az lehet a probléma hogy nem konvrtáltam le és úgy tettem be mintha 0.3 c s object lenne? mert mikor mapolok a 0.3c s editorommal akkor SaMp objects be belépek és pl van 1-2 nagyobb Stunt elem sõt majdnem mind aminek teljesen más a neve pl Rocks tudjuk mi az. szval egyes objecteket a 0.3c átalakít? na mind 1 az elsõre lennék kiváncsi hogy csak attól más az object mert máshogy tettem be?
köszönöm elõre is !
Cím: 0.3c és sima mapok keveredése
Írta: lusta19 - 2011. november 17. - 22:47:32
hmm,
ugye vannak a sima objecktek.
és vannak a 0.3c objecktek.
Ezt úgy csinálták meg hogy pár sima /alap/ objeckt ki lett cserélve (0.3c) új objecktra 
Szóval ha nincs benne új objeckt akkor azt átkonvertálod és úgy rakod be , nem loadMtaMap-al
Cím: 0.3c és sima mapok keveredése
Írta: |‾xɐʇuA - 2011. november 18. - 11:47:40
tom erre gondoltam de nem értem hogy miért van cserélve és ha pl valakinek kell egy 0.3c s object ami cserélve van egy másikra és azis kell neki? ezt nem értem na mind 1 akk lekonvertálom csak gondoltam így könnyeb köszi
Zárok.