Tádáá:
#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK))
{
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) { //ha a játékos nem tartózkodik járműben
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)) { //ha a játékos egy bizonyos koordináta közelében helyezkedik el
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); //behelyezés az interiorba
SetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); //playernek a nézési irányának beállítása egy kis segítség:
/*
north (0)
|
(90) west- -east (270) (Good way to remember: Never Eat Shredded Wheat)
|
south (180)
*/
SetPlayerInterior(playerid, ID); //interior beállítása
SetPlayerVirtualWorld(playerid, ID); //virtuális world beállítása
} else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)) { //ez pedig a kijövetel ugyan az csak visszafele
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); //behelyezés az interiorba
SetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); //playernek a nézési irányának beállítása egy kis segítség:
/*
north (0)
|
(90) west- -east (270) (Good way to remember: Never Eat Shredded Wheat)
|
south (180)
*/
SetPlayerInterior(playerid, ID); //interior beállítása
SetPlayerVirtualWorld(playerid, ID); //virtuális world beállítása
}
}
}
return 1;
}
Nem teszteltem