Üdv mindenkinek :)
1.Van egy olyan Problémám, hogy: Kinyitom a kaput rendben van minden(idozítetten visszacsukódik) és InGame Restart után megbolondul :I Mmint odamegyek kinyitnám az eredeti object ott marad és létrehoz egy másikat ami lenyílik visszacsukódik... :/
2. Láttam egy kapott módon(készítoje elküldte a Béta verziót) És találtam egy Életcheat elleni \"védelmet\" bár inkább jelentonek hívnám :) És megcsintem, h adminra ne jelezzen...De az a baj, hogy minden Playerre aki nem admin bejelez...
public cheatfigyelo()
{
new string[256];
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(Info[admin] == 0)
{
new nevek[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(i, nevek, sizeof(nevek));
GetPlayerHealth(i, Health);
new Float:Health1 = Health-0.1;
SetPlayerHealth(i, Health1);
if(Health1 == Health)
{
format(string, sizeof(string), \"%s Feltehetoen Élet Cheatel![A figyelo még csak BÉTA!]\", nevek);
SendAdminMessage(COLOR_LIGHTRED, string);
}
else
{ SetPlayerHealth(i, Health1+0.1); }
}
U.I: Én írtam meg csak az elv van onnan!
Elore is köszönöm a segítséget!
Üdv: Vampesz(Zsa?a) :P
Az elso kérdésed,érdekes. Nem tudom mi lehet a baj. Mert ilyennel még nem találkoztam,ha esetleg átküldöd pmbe meg nézem a második kérdésed,hát az nemtom.
1. OnGameModeExitnél DestroyObjectet használj a MoveObjectes objectekre.
2. Ha folyamatosan leveszi a HP-t a mód (éhség), akkor ezért lehet.
Az elso kérdésed,érdekes. Nem tudom mi lehet a baj. Mert ilyennel még nem találkoztam,ha esetleg átküldöd pmbe meg nézem a második kérdésed,hát az nemtom.
Köszönöm szépen :)
1. OnGameModeExitnél DestroyObjectet használj a MoveObjectes objectekre.
2. Ha folyamatosan leveszi a HP-t a mód (éhség), akkor ezért lehet.
[/quote]
JÁjj erre még nem is gondoltam :o Köszönöm szépen :angel: :dodge: Köszönöm szépen :)
Kipróbálom és ha megy és estig nincs komment akkor zárom :) :-* xD