Na már kezdek elõrébb jutni, mostmár csináltam sima Buszt ami tökéletesen mükszik(UP: Mod resi uán besz*rt az is) és gyalogoló emberkét.
No a probléma most a következõ:
Van egy ilyen kódom:
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
new TurismoVehicle;
new Bluebay_Busz_LSVehicle;
public OnFilterScriptInit ( )
{
print ( \"NPC Betöltése. . .(TURISMO)\" );
ConnectNPC ( \"Turismo\", \"turismo_vh_pd_LS\" );
ConnectNPC ( \"Busz_LS\", \"Bluebay_Busz_LS\" );
TurismoVehicle = CreateVehicle(451, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000);
Bluebay_Busz_LSVehicle = CreateVehicle(431, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) //Checks if the player that just spawned is an NPC.
{
new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
if(!strcmp(npcname, \"Turismo\", true))
{
PutPlayerInVehicle(playerid, TurismoVehicle, 0);
return 1;
}
if(!strcmp(npcname, \"Busz_LS\", true)) //a 2. NPC
{
PutPlayerInVehicle(playerid, Bluebay_Busz_LSVehicle, 0);
return 1;
}
return 1;
}
//Other stuff for normal players goes here!
return 1;
}
Ebben azt akartam megoldani, hogy 1 filterscriptbe többet teszek.
Nos Busz_LS nevû NPC tökéletesen végzi a munkáját, míg a turismo nem éppen. A turismo lespawnol a karik kezdõhelyére egy turismot de enm oda ahova kéne, és nem is indul el maga a kocsi.