Szerző Téma: [NPC] Egyszeru álló NPC  (Megtekintve 2637 alkalommal)

[NPC] Egyszeru álló NPC
« Dátum: 2010. július 20. - 12:40:39 »
0 Show voters
Elég hülye kérdés tudom, de NPC-kkel nem sokat foglalkoztam.
Hogyan kell olyat készíteni ami egyszeruen egy helyben álldogál és néha a mellkasán össze kulcsolja a kezét.
Csupán annyi Szerepe lenne, hogy ott áll. (napszemüveggel, fekete öltönyös skin [165])

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
[NPC] Egyszeru álló NPC
« Válasz #1 Dátum: 2010. július 20. - 13:07:28 »
0 Show voters
felveszed, berakod FS-be, elindítod az NPC-t a módban és néha bejátszasz neki 1 animációt

[NPC] Egyszeru álló NPC
« Válasz #2 Dátum: 2010. július 20. - 13:14:30 »
0 Show voters
Értem és csak annyit kell akkor felvennem hogy csak úgy áll?
Amúgy az animációt, hogyan teszem hozzá?

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
[NPC] Egyszeru álló NPC
« Válasz #3 Dátum: 2010. július 20. - 13:27:24 »
0 Show voters
Hát hogy ha felvevés közbe csinálsz animációt azt os megfogja csinálni sztem

[NPC] Egyszeru álló NPC
« Válasz #4 Dátum: 2010. július 20. - 13:32:28 »
0 Show voters
Jah értem, köszönöm.
Ha muködni fog zárom és leírom hogy hogyan csináltam hátha kell másnak.
UI: melyik az az  animáció amivel a mellkasára teszi összekulcsolva a kezét?
Nem találom.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 20. - 14:00:21 írta Xlavier »

Nem elérhető Mike

  • 849
    • Profil megtekintése
[NPC] Egyszeru álló NPC
« Válasz #5 Dátum: 2010. július 20. - 15:00:44 »
0 Show voters
Idézetet írta: Xlavier date=1279624470\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2500\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Értem és csak annyit kell akkor felvennem hogy csak úgy áll?
Amúgy az animációt, hogyan teszem hozzá?
 
Igen, a guggolást, ugrást, futást, sétálást de az ApplyAnimation-okat nem.

Nem elérhető Mambo

  • 4239
    • Profil megtekintése
[NPC] Egyszeru álló NPC
« Válasz #6 Dátum: 2010. július 20. - 15:03:55 »
0 Show voters
/crossarms

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
[NPC] Egyszeru álló NPC
« Válasz #7 Dátum: 2010. július 20. - 15:24:53 »
0 Show voters
ApplyAnimation(playerid, \"PAULNMAC\", \"wank_loop\", 1.80001, 1, 0, 0, 1, 600);
ezt játszd le npc spawnolásakor

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
[NPC] Egyszeru álló NPC
« Válasz #8 Dátum: 2010. július 20. - 15:55:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: ScreaM date=1279632293\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2500\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

ApplyAnimation(playerid, \"PAULNMAC\", \"wank_loop\", 1.80001, 1, 0, 0, 1, 600);
ezt játszd le npc spawnolásakor

 

LoL  ;D Am nem fogja látni, ha nincs szinkronizálva az npc amikor spawnol.

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
[NPC] Egyszeru álló NPC
« Válasz #9 Dátum: 2010. július 20. - 17:03:40 »
0 Show voters
Duplalol, tudom öreg. Szerinted o olyan balfasz hogy nem tudná kilesni a példaszkriptekbol? :dodge:

[NPC] Egyszeru álló NPC
« Válasz #10 Dátum: 2010. július 20. - 17:23:52 »
0 Show voters
Jól mondod ScreaM ki tudom lesni, és ki is fogom  :P

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
[NPC] Egyszeru álló NPC
« Válasz #11 Dátum: 2010. július 20. - 17:26:13 »
0 Show voters
Idézetet írta: ScreaM date=1279638220\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2500\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Duplalol, tudom öreg. Szerinted o olyan balf*** hogy nem tudná kilesni a példaszkriptekbol? :dodge:
 
És én azt honnan tudjam? Ha nem mondom az a baj.

[NPC] Egyszeru álló NPC
« Válasz #12 Dátum: 2010. július 21. - 22:45:16 »
0 Show voters
Ez lett a vége:
 
#include <a_samp>
#include <a_npc>
 
public OnFilterScriptInit ( )
{
    print ( \"GUARD\" );
    ConnectNPC ( \"Guard\", \"helpfull_guard\" );
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
    if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
    {
        new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
        GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
SetPlayerInterior(playerid,3);
SetPlayerSkin(playerid,165);
        if ( !strcmp ( npcname, \"Guard\", true ) )
        {
            ApplyAnimation(playerid,\"PAULNMAC\",\"wank_loop\",3.0,0,0,0,0,0);
            return 1;
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}

 
Köszi a segítséget.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal