Szerző Téma: sampGDK érdemes C++-ban megírni egy játékmodót?  (Megtekintve 707 alkalommal)

sampGDK érdemes C++-ban megírni egy játékmodót?
« Dátum: 2014. február 16. - 13:25:51 »
0 Show voters
sampGDK bõvítmény segítségével C++-ban lehet megírni a játékmódot.
Engem nagy foglalkoztat.
Hatékonyabban és gyorsabban fut a játékmód, ha C++-ban írjuk meg?
Engem a gyorsaság érdekel legjobban. Lasabb mert c++-ban absztrakt virtuális gép native-t kell meghívni?
Azt már észrevettem, hogy nagyon sok RAM-ot lefoglal.
Gamer_Z játékmódját próbáltam 96 mb ram-ot lefoglalt, és csak pár teleport, és egy autólekérõ volt benne.

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
sampGDK érdemes C++-ban megírni egy játékmodót?
« Válasz #1 Dátum: 2014. február 16. - 14:50:33 »
0 Show voters
Egyértelmû hogy a C-ben írt plugin gyorsabb, mint az AMX-ben átfordított tonnányi bájtkód leolvasás, de bár függ attól hogy te hogyan építed is fel a kódot. C-ben több lehetõséged van karakterláncok formázásához, feldarabolásához, és még sorolhatnám, DE! van némi hátránya is. Ha új SAMP verzió érkezik és a játéktárhely is frissíti a verziót, akkor a plugin nem fog mûködni mert a verzió enumerátort is módosítják, meg néhány rendszerrel nem kompatibilis problémák. Ha pedig hackelésért kapnak a játéktárhelynél akkor ki is rakhatnak onnan. Szóval be careful.
Sosem probáltam ki Gamer_Z pluginjait, de azért a 96 MB picit sok. Streamer Plugin csak 600-1000 K-t foglal le üresen.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal