Üdv, átszeretném alakítani a fent említett parancsot, de valahogy nem sikerül. :wag:
Eredeti LAdmin rész:
for (slot = 0; slot < 14; slot++) { GetPlayerWeaponData(player1, slot, weap, ammo); if( ammo != 0 && weap != 0) Count++; }
if(Count < 1) return SendClientMessage(playerid,blue,\"Nincsenek fegyverei\");
if(Count >= 1)
{
for (slot = 0; slot < 14; slot++)
{
GetPlayerWeaponData(player1, slot, weap, ammo);
if( ammo != 0 && weap != 0)
{
GetWeaponName(weap, WeapName, sizeof(WeapName) );
if(ammo == 65535 || ammo == 1) format(string,sizeof(string),\"%s%s (1)\",string, WeapName );
else format(string,sizeof(string),\"%s%s (%d)\",string, WeapName, ammo );
x++;
if(x >= 5)
{
SendClientMessage(playerid, blue, string);
x = 0;
format(string, sizeof(string), \"\");
}
else format(string, sizeof(string), \"%s, \", string);
}
}
if(x <= 4 && x > 0) {
string[strlen(string)-3] = \'.\';
SendClientMessage(playerid, blue, string);
}
}
return 1;
Általam módosított:
new vizsgaltID, string[256], WeapName[24], slot, weap, ammo, Count, x;
for (slot = 0; slot < 14; slot++) { GetPlayerWeaponData(vizsgaltID, slot, weap, ammo); if(ammo != 0 && weap != 0) Count++; }
if(Count >= 1)
{
for (slot = 0; slot < 14; slot++)
{
GetPlayerWeaponData(vizsgaltID, slot, weap, ammo);
if(ammo != 0 && weap != 0)
{
GetWeaponName(weap, WeapName, sizeof(WeapName));
if(ammo == 65535 || ammo == 1) format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}%s%s (1)\",string, WeapName);
else format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}%s%s (%d)\",string, WeapName, ammo);
x++;
if(x >= 5)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Játékosnál lévõ fegyverek\",string,\"Rendben\",\"\");
x = 0;
format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}_\");
}
else format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}%s, \",string);
}
}
if(x <= 4 && x > 0) {
string[strlen(string)-3] = \'.\';
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Játékosnál lévõ fegyverek\",string,\"Rendben\",\"\");
}
}
if(Count < 1)
{
format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}Nincs\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Játékosnál lévõ fegyverek\",string,\"Rendben\",\"\");
}
return 1;
Edit: error-t meg warn-t nem ír, csak szerón bugos a dialog szöveg. Egymásba lóg meg össze-vissza van minden... Nem azt mutatja amit kell.