Szerző Téma: [kezdő] ShowPlayerDialog alkalmazasa  (Megtekintve 1749 alkalommal)

[kezdő] ShowPlayerDialog alkalmazasa
« Dátum: 2015. július 11. - 23:52:02 »
0 Show voters
Sziasztok! Az lenne a problemam hogy nem tudom alkalmazni a ShowPlayerDialogot. A parametereit ki tudom tolteni, de egy mukodo dialogot nem tud ek megcsinalni. Fontos nekem ez a scripteles es mindent megteszek hogy megertsem. Peldaba elmondanatok nekem hogy kell, mondjuk egy Dialog_Style_List-es peldaval? Mert mindenhol lattam tutorialt rola, de errol a stilusrol nem, ezert fordultam hozzatok. Kerlek reszletesen mondjatok el ami fontos. Gyorsan tanulok. Elore is koszonom szepen!
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 12. - 17:56:26 írta Flash »

Nem elérhető Daniii

  • 144
    • Profil megtekintése
[kezdő] ShowPlayerDialog alkalmazasa
« Válasz #1 Dátum: 2015. július 11. - 23:57:21 »
0 Show voters
Mihez kéne a Dialog.Regisztráció?Esetleg egy parancshoz?

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
[kezdő] ShowPlayerDialog alkalmazasa
« Válasz #2 Dátum: 2015. július 12. - 00:06:09 »
0 Show voters
Egyszerűen végig kéne olvasni a wikin való ShowPlayerDialogot és értelmezni.

[kezdő] ShowPlayerDialog alkalmazasa
« Válasz #3 Dátum: 2015. július 12. - 00:29:34 »
0 Show voters
Idézetet írta: Daniii date=1436651841\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55133\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mihez kéne a Dialog.Regisztráció?Esetleg egy parancshoz?
 
Egy parancshoz. Mondjuk ha beirom hogy parancsok, akkor
Lehetosegek:
Fullhp
Meghalas
Fullarmor
Es ki lehessen valasztani

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
[kezdő] ShowPlayerDialog alkalmazasa
« Válasz #4 Dátum: 2015. július 12. - 01:02:09 »
+1 Show voters
egyszerű..
 

#include <zcmd>
#define parancsok 1
CMD:parancsok(playerid)
{
      ShowPlayerDialog(playerid, parancsok, DIALOG_STYLE_LIST, \"Parancsok\", \"fullhp\\nmeghalás\\nfullarmour\", \"Oké\", \"Mégse\");//előbb a ShowPlayerDialog, majd playerid, dialogid, a dialog stílusa (mindig minden betű nagy), a fejléc, a lista \\n-el elválasztva (sortörés), egyes gomb szövege, kettes gomb szövege, és lezárod...
//aztán lekérdezed, mire nyomott rá
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == parancsok) //a dialog id-je
    {
        if(response) // lekérdezed, kiválasztott-e valamit...
        {
            if(listitem == 0)//a listában felsorolt dolgok, az első a 0, második az 1, és így tovább.
            {
                  //fullhp cucc
             }else
             if(listitem == 1)
             {
                    //meghalás cucca
             }else
             if(listitem == 2)
             {
                     //armour cucca
              }
       
        }
        else //ha az esc-re nyom, vagy a jobb oldali gombra
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem választottál ki semmit\");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

[kezdő] ShowPlayerDialog alkalmazasa
« Válasz #5 Dátum: 2015. július 12. - 09:53:45 »
0 Show voters
Idézetet írta: JustaCube date=1436655729\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55133\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
egyszerű..
 

#include <zcmd>
#define parancsok 1
CMD:parancsok(playerid)
{
      ShowPlayerDialog(playerid, parancsok, DIALOG_STYLE_LIST, \"Parancsok\", \"fullhp\\nmeghalás\\nfullarmour\", \"Oké\", \"Mégse\");//előbb a ShowPlayerDialog, majd playerid, dialogid, a dialog stílusa (mindig minden betű nagy), a fejléc, a lista \\n-el elválasztva (sortörés), egyes gomb szövege, kettes gomb szövege, és lezárod...
//aztán lekérdezed, mire nyomott rá
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == parancsok) //a dialog id-je
    {
        if(response) // lekérdezed, kiválasztott-e valamit...
        {
            if(listitem == 0)//a listában felsorolt dolgok, az első a 0, második az 1, és így tovább.
            {
                  //fullhp cucc
             }else
             if(listitem == 1)
             {
                    //meghalás cucca
             }else
             if(listitem == 2)
             {
                     //armour cucca
              }
       
        }
        else //ha az esc-re nyom, vagy a jobb oldali gombra
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem választottál ki semmit\");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

 

Nagyon szépen köszönöm! :-) igy már értem és be is gyakorlom es tovabbfejlesztem :P

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
[kezdő] ShowPlayerDialog alkalmazasa
« Válasz #6 Dátum: 2015. július 17. - 01:00:18 »
0 Show voters
Ne hogy úgy merészeld használni!!!
2015-ben élünk, nem 2012-ben, haladni kell a korral, a helyes, modern, GYORSABB (még ha alig veszed észre) használata.:
 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case DIALOG_INVENTORY_KIVALASZT:
{
   if(!response)
      return 1;
   switch(listitem)
   {
      case 0: // Inventory
      {
         mysql_format(g_SQL, uzenet, sizeof(uzenet), \"SELECT * FROM `\"#SQL_TABLA_ITEMEK\"` WHERE `Tulaj` = \'%d\'\", SQLID(playerid));
         mysql_tquery(g_SQL, uzenet, \"ItemLista\", \"d\", playerid);
      }
      case 1: // Cucc felvevés
      {
         mysql_format(g_SQL, uzenet, sizeof(uzenet), \"SELECT * FROM `\"#SQL_TABLA_ELDOBOTT_ITEMEK\"` WHERE `ID` > \'0\'\");
         mysql_tquery(g_SQL, uzenet, \"EldobottTargyLista\", \"d\", playerid);
      }
   }
   return true;
}
}
return true;
}

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
[kezdő] ShowPlayerDialog alkalmazasa
« Válasz #7 Dátum: 2015. július 17. - 01:20:26 »
0 Show voters
te whadez.... nem tudom ki vagy, de hogy őszinte legyek, nem is izgat... de tudod...egy kezdő scripter ne egyből a bonyolultabbal kezdje már... mert rákeres a google-ben, ha valamit hibáz, és az első a sa-mp wiki lesz, ami nem a switch-es megoldást használja, egyedül a listitem-eknél... és nem fogja tudni, hogy mi a baja. matekórán te sem egyből a sinus-t és a cosinus-t tanulod, hanem az összeadást, és a kivonást....
de szólj, ha tévednék...
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 17. - 01:28:37 írta JustaCube »

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
[kezdő] ShowPlayerDialog alkalmazasa
« Válasz #8 Dátum: 2015. július 17. - 13:17:27 »
0 Show voters
Ide figyelj úriember!
Egy dologban szerintem egyet értünk, hogy inkább a \'modern\' dolgokat tanulja meg az úriember mint a \'régi\' dolgokat, nem egy 2012-es felépítést tanuljon már meg, és azután szokjon át a modern rendszerekre, értelmét nem látom, és neki is rengeteg időt vesz el az életéből mire betanulja modernebb változatát, tény és való hogy az if-es megoldás könnyebb, viszont elavult, de még egyszer kiemelem, kinek a pap, kinek a papné. :)
Ez a \'te whadez\' pedig nagyon flegma volt, legközelebb ne illess ilyen szavakkal hogy \'te\', köszönöm!
És a rage se volt nagyon elfogadott szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 17. - 13:20:18 írta WHADEZ »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal