if(gTeam[playerid] == BLUE) ShowPlayerDialog(playerid, WEAPON_BLUETEAM, blabla...else if(gTeam[playerid] == RED) ShowPlayerDialog(playerid, WEAPON_REDTEAM, blabla...
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(15431) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(15431) : warning 215: expression has no effectC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(15431) : warning 215: expression has no effectC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(15431) : warning 215: expression has no effectC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(15431) : warning 215: expression has no effectC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(15431) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(15431) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(15431) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
if(PlayerTeam[playerid] == TEAM_BLUE) ShowPlayerDialog(playerid, WEAPON_TERRORISTATEAM, \"Fegyver Vásárlás\", \"Kés (450$)\\nMP5 (4000$)\\nCountry Rifle (6500$)\", \"Vásárol\", \"Mostnem\"); else if(PlayerTeam[playerid] == TEAM_RED) ShowPlayerDialog(playerid, WEAPON_KATONATEAM, \"Fegyver Vásárlás\", \"Kés (450$)\\nTec9 (4000$)\\nSawnoff Shotgun (7500$)\", \"Vásárlás\", \"Mostnem\");
Torold ki onnan a WEAPON_TERRORISTATEAM-et probald meg ugy.(Nem biztos)De annak nincs semmi funkcioja.
expression has no effect
if(dialogid == WEAPON_TERRORISTATEAM){ switch(listitem) { case 0: { if(GetPlayerMoney(playerid) < 450) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Nincs elég pénzed.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 4,1); GivePlayerMoney(playerid, -450); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Vettél egy kést! \"); } case 1: { if(GetPlayerMoney(playerid) < 4000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Nincs elég pénzed.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 29,150); GivePlayerMoney(playerid, -4000); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Vettél egy MP5-t\"); } case 2: { if(GetPlayerMoney(playerid) < 6500) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Nincs elég pénzed.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 33,100); GivePlayerMoney(playerid, -6500); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Vettél egy Country Rifle-t\"); }if(dialogid == WEAPON_KATONATEAM){ switch(listitem) { case 0: { if(GetPlayerMoney(playerid) < 450) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Nincs elég pénzed.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 4,1); GivePlayerMoney(playerid, -450); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Vettél egy kést! \"); } case 1: { if(GetPlayerMoney(playerid) < 4000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Nincs elég pénzed.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 32,150); GivePlayerMoney(playerid, -4000); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Vettél egy Tec9-t\"); } case 2: { if(GetPlayerMoney(playerid) < 7500) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Nincs elég pénzed.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 26,100); GivePlayerMoney(playerid, -7500); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Vettél egy Sawnoff Shotgun-t\"); } return 1;}
if(PlayerTeam[playerid] == TEAM_TERRORISTA) ShowPlayerDialog(playerid, 20322, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver Vásárlás\", \"Kés (450$)\\nMP5 (4000$)\\nCountry Rifle (6500$)\", \"Vásárol\", \"Mostnem\"); else if(PlayerTeam[playerid] == TEAM_KATONA) ShowPlayerDialog(playerid, 20322, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver Vásárlás\", \"Kés (450$)\\nTec9 (4000$)\\nSawnoff Shotgun (7500$)\", \"Vásárlás\", \"Mostnem\");
if(dialogid == 20322 && response){ switch(listitem) { case 0: { if(GetPlayerMoney(playerid) < 450) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Nincs elég pénzed.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 4,1); GivePlayerMoney(playerid, -450); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Vettél egy kést! \"); ShowPlayerDialog(playerid, 20322, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver Vásárlás\", \"Kés (450$)\\nMP5 (4000$)\\nCountry Rifle (6500$)\", \"Vásárol\", \"Mostnem\"); } case 1: { if(GetPlayerMoney(playerid) < 4000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Nincs elég pénzed.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 29,150); GivePlayerMoney(playerid, -4000); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Vettél egy MP5-t\"); ShowPlayerDialog(playerid, 20322, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver Vásárlás\", \"Kés (450$)\\nMP5 (4000$)\\nCountry Rifle (6500$)\", \"Vásárol\", \"Mostnem\"); } case 2: { if(GetPlayerMoney(playerid) < 6500) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Nincs elég pénzed.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 33,100); GivePlayerMoney(playerid, -6500); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Vettél egy Country Rifle-t\"); ShowPlayerDialog(playerid, 20322, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver Vásárlás\", \"Kés (450$)\\nMP5 (4000$)\\nCountry Rifle (6500$)\", \"Vásárol\", \"Mostnem\"); }if(dialogid == 20323 && response){ switch(listitem) { case 0: { if(GetPlayerMoney(playerid) < 450) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Nincs elég pénzed.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 4,1); GivePlayerMoney(playerid, -450); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Vettél egy kést! \"); ShowPlayerDialog(playerid, 20323, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver Vásárlás\", \"Kés (450$)\\nTec9 (4000$)\\nSawnoff Shotgun (7500$)\", \"Vásárol\", \"Mostnem\"); } case 1: { if(GetPlayerMoney(playerid) < 4000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Nincs elég pénzed.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 32,150); GivePlayerMoney(playerid, -4000); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Vettél egy Tec9-t\"); ShowPlayerDialog(playerid, 20323, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver Vásárlás\", \"Kés (450$)\\nTec9 (4000$)\\nSawnoff Shotgun (7500$)\", \"Vásárol\", \"Mostnem\"); } case 2: { if(GetPlayerMoney(playerid) < 7500) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Nincs elég pénzed.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 26,100); GivePlayerMoney(playerid, -7500); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Vettél egy Sawnoff Shotgun-t\"); ShowPlayerDialog(playerid, 20323, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver Vásárlás\", \"Kés (450$)\\nTec9 (4000$)\\nSawnoff Shotgun (7500$)\", \"Vásárol\", \"Mostnem\"); }}}return 1;}
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(15256) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerInWater\"C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(15259) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerAiming\"C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(15268) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerAiming\"C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(15278) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerAiming\"C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(16026) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each \"case\"C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(16026 -- 16027) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(16059) : warning 217: loose indentationC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(16059) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(16059) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerInWater\"C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(16064) : warning 225: unreachable codeC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(16064) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(16064) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerAiming\"C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\tm.pwn(16069) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 15970)Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 11 Errors.
if(dialogid == 20323 && response)
warning 217: loose indentation[/quote]ez csak egy figyelmeztetés hogy nem megfelelõen TAB-oltál de egyáltalán nem fog hibát okozni ha ezt írja...ha zavar akkor ezt írd a mód elejére: #pragma tabsize 0 ha ezek meg vannak várom a további hibát és kódot ( és jelöld meg azokat a sorokat amikre a hibát jelzi... //-el a végére pl a sorszám vagy valami )
#pragma tabsize 0
IsPlayerInWater, IsPlayerAiming: ezt a 2 függvényt létre kell hoznod...De ezzel eddig nem volt,gond most hogy beraktam ezt a dialogot úgy jelentkezet ez a gond :/Még mindig ugyan azok a hibákat írja :/[/quote]
if((IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) || (IsPlayerInWater(playerid))) return 1;
if(IsPlayerAiming(playerid)) {
if(IsPlayerAiming(playerid))
stock IsPlayerInWater(playerid) {
stock IsPlayerAiming(playerid) {
Ilyen sor már nincs
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);if((IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) || (IsPlayerInWater(playerid))) return 1;switch (GetPlayerWeapon(playerid)) {case 23: {if(IsPlayerAiming(playerid)) {if(GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 18643, 6, 0.108249, 0.030232, 0.118051, 1.468254, 350.512573, 364.284240);else SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 18643, 6, 0.108249, 0.030232, 0.118051, 1.468254, 349.862579, 364.784240);} else {if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 18643, 6, 0.078248, 0.027239, 0.113051, -11.131746, 350.602722, 362.384216);else SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 18643, 6, 0.078248, 0.027239, 0.113051, -11.131746, 350.602722, 362.384216);}}case 30: {if(IsPlayerAiming(playerid)){if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 18643, 6, 0.628249, -0.027766, 0.078052, -6.621746, 352.552642, 355.084289);else SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 18643, 6, 0.628249, -0.027766, 0.078052, -1.621746, 356.202667, 355.084289);} else {if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 18643, 6, 0.663249, -0.02976, 0.080051, -11.131746, 358.302734, 353.384216);else SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 18643, 6, 0.663249, -0.02976, 0.080051, -11.131746, 358.302734, 353.384216);}}case 31: {if(IsPlayerAiming(playerid)) {if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 18643, 6, 0.528249, -0.020266, 0.068052, -6.621746, 352.552642, 355.084289);else SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 18643, 6, 0.528249, -0.020266, 0.068052, -1.621746, 356.202667, 355.084289);} else {if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 18643, 6, 0.503249, -0.02376, 0.065051, -11.131746, 357.302734, 354.484222);else SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 18643, 6, 0.503249, -0.02376, 0.065051, -11.131746, 357.302734, 354.484222);}}}
stock IsPlayerInWater(playerid) {new anim = GetPlayerAnimationIndex(playerid);if (((anim >= 1538) && (anim <= 1542)) || (anim == 1544) || (anim == 1250) || (anim == 1062)) return 1; return 0;}stock IsPlayerAiming(playerid) {new anim = GetPlayerAnimationIndex(playerid);if (((anim >= 1160) && (anim <= 1163)) || (anim == 1167) || (anim == 1365) || (anim == 1643) || (anim == 1453) || (anim == 220)) return 1;return 0;}
és melyik esemény ( callback ) alatt van ez a kód amit bemásoltál?és ha kiszeded ezt a dialogos kódot akkor minden mûködik rendesen?/* */-el kommentezd ki az egész kódot...aztán darabonként rakd vissza...mondjuk 1. az egyik if-et és ha nem jelez hibát akkor a 2. if-et...és így megtudod találni hogy miért is csinálja ezt...de szerintem egy { hiányozhat még valahonnan...amikor régen GFRP-nél hasonló hibát csináltam akkor 23 errort jelzett viszont 1 függvényre...