Ez am nagyon egyszeru mutatok 1-2 példát
AddPlayerClass(22,X,Y,Z,132.5604,28,9999,31,9999,27,9999); //példák
na ugye itt vannak és annyi a lényeg hogy az X,Y,Z re berakj egy koordinátát hogy hova spawnoljon
ugye ez ígynéz ki:
AddPlayerClass(22,X,Y,Z,132.5604,28,9999,31,9999,27,9999); //példák
Magyaráztat: az elején a 22-es a SKIN ID-je
aztán az : X,Y,Z a koordináták helye
Utánna a : 28,9999,31,9999,27,999 a fegyverek az elso mindig az ID a 2. a golyó
szerintem értheto!
else if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2 || classid == 3)//skin ID-k
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Ide hogy mit írjon ki\",1000,6);
}
return 1;
}
elvileg igy kell :D gyakorlatilag nem próbáltam :)