Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
[HELP]Attachobject hiba
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: [HELP]Attachobject hiba (Megtekintve 1108 alkalommal)
sajna
64
[HELP]Attachobject hiba
«
Dátum:
2011. november 22. - 16:19:32 »
0
Voters list:
Hello!Az lenne a problémám,hogy van egy olyan script,hogy a fegyver a hátadon marad ha nemhasználod.Naszóval nekem ez van bent és ha beakarok rakni,olyat hogy sapka legyen a fejeden,pajzs legyen a kezednél stb....Na de nekem ez nem megy megcsináltam de az a hibája hogy eltünik a pajzs ,a sapka + egyéb dolog ami parancsra müködik nemlehet valahogy megoldani hogy mind a kettõ mûkögyön és ne tünjön el a sapka.Elõre is köszönöm a válaszokat
Naplózva
Norby
1575
[HELP]Attachobject hiba
«
Válasz #1 Dátum:
2011. november 22. - 16:45:14 »
0
Voters list:
Másold be a scriptet
Naplózva
Sramm
596
[HELP]Attachobject hiba
«
Válasz #2 Dátum:
2011. november 22. - 20:51:21 »
0
Voters list:
SetPlayerAttachedObject helyett AttachObjectToPlayer legyen...
Naplózva
sajna
64
[HELP]Attachobject hiba
«
Válasz #3 Dátum:
2011. november 23. - 13:29:27 »
0
Voters list:
[pawn]#define ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON (false)
#define DIALOGID 1200
static
armedbody_pTick[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetTickCount() - armedbody_pTick[playerid] > 113){ //prefix check itter
new
weaponid[13],weaponammo[13],pArmedWeapon;
pArmedWeapon = GetPlayerWeapon(playerid);
GetPlayerWeaponData(playerid,1,weaponid[1],weaponammo[1]);
GetPlayerWeaponData(playerid,2,weaponid[2],weaponammo[2]);
GetPlayerWeaponData(playerid,4,weaponid[4],weaponammo[4]);
GetPlayerWeaponData(playerid,5,weaponid[5],weaponammo[5]);
#if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
GetPlayerWeaponData(playerid,7,weaponid[7],weaponammo[7]);
#endif
if(weaponid[1] && weaponammo[1] > 0){
if(pArmedWeapon != weaponid[1]){
if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
SetPlayerAttachedObject(playerid,0,GetWeaponModel(weaponid[1]),1, 0.199999, -0.139999, 0.030000, 0.500007, -115.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
}
}
else {
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
}
}
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
}
if(weaponid[2] && weaponammo[2] > 0){
if(pArmedWeapon != weaponid[2]){
if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
SetPlayerAttachedObject(playerid,1,GetWeaponModel(weaponid[2]),8, -0.079999, -0.039999, 0.109999, -90.100006, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
}
}
else {
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
}
}
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
}
if(weaponid[4] && weaponammo[4] > 0){
if(pArmedWeapon != weaponid[4]){
if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
SetPlayerAttachedObject(playerid,2,GetWeaponModel(weaponid[4]),7, 0.000000, -0.100000, -0.080000, -95.000000, -10.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
}
}
else {
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
}
}
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
}
if(weaponid[5] && weaponammo[5] > 0){
if(pArmedWeapon != weaponid[5]){
if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
SetPlayerAttachedObject(playerid,3,GetWeaponModel(weaponid[5]),1, 0.200000, -0.119999, -0.059999, 0.000000, 206.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
}
}
else {
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
}
}
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
}
#if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
if(weaponid[7] && weaponammo[7] > 0){
if(pArmedWeapon != weaponid[7]){
if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
SetPlayerAttachedObject(playerid,4,GetWeaponModel(weaponid[7]),1,-0.100000, 0.000000, -0.100000, 84.399932, 112.000000, 10.000000, 1.099999, 1.000000, 1.000000);
}
}
else {
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
}
}
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
}
#endif
armedbody_pTick[playerid] = GetTickCount();
}
stock GetWeaponModel(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
case 1:
return 331;
case 2..8:
return weaponid+331;
case 9:
return 341;
case 10..15:
return weaponid+311;
case 16..18:
return weaponid+326;
case 22..29:
return weaponid+324;
case 30,31:
return weaponid+325;
case 32:
return 372;
case 33..45:
return weaponid+324;
case 46:
return 371;
}
return 0;
}[/pawn]Tessék remélem ebböl kitugyátok veni hogy mi micsoda:D
Naplózva
Sramm
596
[HELP]Attachobject hiba
«
Válasz #4 Dátum:
2011. november 23. - 13:58:53 »
0
Voters list:
A sapkát, és a pajzsot is berakod az onplayerupdate
Alá.
Naplózva
sajna
64
[HELP]Attachobject hiba
«
Válasz #5 Dátum:
2011. november 23. - 14:16:37 »
0
Voters list:
De parancsal eggyüt ugy rakjam alá?
Naplózva
Sramm
596
[HELP]Attachobject hiba
«
Válasz #6 Dátum:
2011. november 23. - 15:23:09 »
0
Voters list:
Nem, csak a settplayerattachedobject részt
Naplózva
sajna
64
[HELP]Attachobject hiba
«
Válasz #7 Dátum:
2011. november 23. - 16:16:15 »
0
Voters list:
Egy példát irhatnál rá pl erre:
[pawn]SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 2487, 1, -0.217184, -0.251346, -0.020079, 99.858627, 10.926593, 271.806976, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); // HOBBY_KITE - s÷rk÷ny h÷on[/pawn]parancsot is lécives:DKösz elõre is!
Naplózva
Sramm
596
[HELP]Attachobject hiba
«
Válasz #8 Dátum:
2011. november 24. - 14:34:37 »
+1
Voters list:
[pawn]new sapirajta[MAX_PLAYERS];
CMD:sapi(playerid)
{
if(sapirajta[playerid] == 0)
{
SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 2487, 1, -0.217184, -0.251346, -0.020079, 99.858627, 10.926593, 271.806976, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); // HOBBY_KITE - s÷rk÷ny h÷on
sapirajta[playerid] = 1;
}
else if(sapirajta[playerid] == 1)
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(sapirajta[playerid] == 1)
{
SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 2487, 1, -0.217184, -0.251346, -0.020079, 99.858627, 10.926593, 271.806976, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); // HOBBY_KITE - s÷rk÷ny h÷on
}
return 1;
}
[/pawn]
Naplózva
sajna
64
[HELP]Attachobject hiba
«
Válasz #9 Dátum:
2011. november 24. - 15:41:03 »
0
Voters list:
Köszi sikerült már csak dialogus-ba akarom tenni de az menni fog köszönöm a segítséget megy a +!Témát zárom
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
[HELP]Attachobject hiba
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal