Szerző Téma: [HELP]Attachobject hiba  (Megtekintve 1108 alkalommal)

Nem elérhető sajna

[HELP]Attachobject hiba
« Dátum: 2011. november 22. - 16:19:32 »
0 Show voters
Hello!Az lenne a problémám,hogy van egy olyan script,hogy a fegyver a hátadon marad ha nemhasználod.Naszóval nekem ez van bent és ha beakarok rakni,olyat hogy sapka legyen a fejeden,pajzs legyen a kezednél stb....Na de nekem ez nem megy megcsináltam de az a hibája hogy eltünik a pajzs ,a sapka + egyéb dolog ami parancsra müködik nemlehet valahogy megoldani hogy mind a kettõ mûkögyön és ne tünjön el a sapka.Elõre is köszönöm a válaszokat

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
[HELP]Attachobject hiba
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 22. - 16:45:14 »
0 Show voters
Másold be a scriptet :)

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
[HELP]Attachobject hiba
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 22. - 20:51:21 »
0 Show voters
SetPlayerAttachedObject helyett AttachObjectToPlayer legyen...

Nem elérhető sajna

[HELP]Attachobject hiba
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 23. - 13:29:27 »
0 Show voters
[pawn]#define ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON         (false)
#define DIALOGID 1200
static
armedbody_pTick[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetTickCount() - armedbody_pTick[playerid] > 113){ //prefix check itter
   new
      weaponid[13],weaponammo[13],pArmedWeapon;
   pArmedWeapon = GetPlayerWeapon(playerid);
   GetPlayerWeaponData(playerid,1,weaponid[1],weaponammo[1]);
   GetPlayerWeaponData(playerid,2,weaponid[2],weaponammo[2]);
   GetPlayerWeaponData(playerid,4,weaponid[4],weaponammo[4]);
   GetPlayerWeaponData(playerid,5,weaponid[5],weaponammo[5]);
   #if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
   GetPlayerWeaponData(playerid,7,weaponid[7],weaponammo[7]);
   #endif
   if(weaponid[1] && weaponammo[1] > 0){
      if(pArmedWeapon != weaponid[1]){
         if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
            SetPlayerAttachedObject(playerid,0,GetWeaponModel(weaponid[1]),1, 0.199999, -0.139999, 0.030000, 0.500007, -115.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
         }
      }
      else {
         if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
         }
      }
   }
   else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
      RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
   }
   if(weaponid[2] && weaponammo[2] > 0){
      if(pArmedWeapon != weaponid[2]){
         if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
            SetPlayerAttachedObject(playerid,1,GetWeaponModel(weaponid[2]),8, -0.079999, -0.039999, 0.109999, -90.100006, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
         }
      }
      else {
         if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
         }
      }
   }
   else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
      RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
   }
   if(weaponid[4] && weaponammo[4] > 0){
      if(pArmedWeapon != weaponid[4]){
         if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
            SetPlayerAttachedObject(playerid,2,GetWeaponModel(weaponid[4]),7, 0.000000, -0.100000, -0.080000, -95.000000, -10.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
         }
      }
      else {
         if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
         }
      }
   }
   else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
      RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
   }
   if(weaponid[5] && weaponammo[5] > 0){
      if(pArmedWeapon != weaponid[5]){
         if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
            SetPlayerAttachedObject(playerid,3,GetWeaponModel(weaponid[5]),1, 0.200000, -0.119999, -0.059999, 0.000000, 206.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
         }
      }
      else {
         if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
         }
      }
   }
   else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
      RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
   }
   #if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
   if(weaponid[7] && weaponammo[7] > 0){
      if(pArmedWeapon != weaponid[7]){
         if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
            SetPlayerAttachedObject(playerid,4,GetWeaponModel(weaponid[7]),1,-0.100000, 0.000000, -0.100000, 84.399932, 112.000000, 10.000000, 1.099999, 1.000000, 1.000000);
         }
      }
      else {
         if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
         }
      }
   }
   else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
      RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
   }
   #endif
   armedbody_pTick[playerid] = GetTickCount();
}
stock GetWeaponModel(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 1:
        return 331;
   case 2..8:
       return weaponid+331;
        case 9:
       return 341;
   case 10..15:
      return weaponid+311;
   case 16..18:
       return weaponid+326;
   case 22..29:
       return weaponid+324;
   case 30,31:
       return weaponid+325;
   case 32:
       return 372;
   case 33..45:
       return weaponid+324;
   case 46:
       return 371;
}
return 0;
}[/pawn]Tessék remélem ebböl kitugyátok veni hogy mi micsoda:D

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
[HELP]Attachobject hiba
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 23. - 13:58:53 »
0 Show voters
A sapkát, és a pajzsot is berakod az onplayerupdate
Alá.

Nem elérhető sajna

[HELP]Attachobject hiba
« Válasz #5 Dátum: 2011. november 23. - 14:16:37 »
0 Show voters
De parancsal eggyüt ugy rakjam alá?

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
[HELP]Attachobject hiba
« Válasz #6 Dátum: 2011. november 23. - 15:23:09 »
0 Show voters
Nem, csak a settplayerattachedobject részt

Nem elérhető sajna

[HELP]Attachobject hiba
« Válasz #7 Dátum: 2011. november 23. - 16:16:15 »
0 Show voters
Egy példát irhatnál rá pl erre:
[pawn]SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 2487, 1, -0.217184, -0.251346, -0.020079, 99.858627, 10.926593, 271.806976, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); // HOBBY_KITE - s÷rk÷ny h÷on[/pawn]parancsot is lécives:DKösz elõre is!

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
[HELP]Attachobject hiba
« Válasz #8 Dátum: 2011. november 24. - 14:34:37 »
+1 Show voters
[pawn]new sapirajta[MAX_PLAYERS];
CMD:sapi(playerid)
{
if(sapirajta[playerid] == 0)
{
SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 2487, 1, -0.217184, -0.251346, -0.020079, 99.858627, 10.926593, 271.806976, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); // HOBBY_KITE - s÷rk÷ny h÷on
sapirajta[playerid] = 1;
}
else if(sapirajta[playerid] == 1)
{
 RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(sapirajta[playerid] == 1)
{
SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 2487, 1, -0.217184, -0.251346, -0.020079, 99.858627, 10.926593, 271.806976, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); // HOBBY_KITE - s÷rk÷ny h÷on
}
return 1;
}
[/pawn]

Nem elérhető sajna

[HELP]Attachobject hiba
« Válasz #9 Dátum: 2011. november 24. - 15:41:03 »
0 Show voters
Köszi sikerült már csak dialogus-ba akarom tenni de az menni fog köszönöm a segítséget megy a +!Témát zárom

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal