Szerző Téma: [HELP]Attachedobjecttovehicle  (Megtekintve 981 alkalommal)

Nem elérhető sajna

[HELP]Attachedobjecttovehicle
« Dátum: 2011. December 04. - 15:55:45 »
0 Show voters
Hello!Az lenne a kérdésem,hogy hogy lehet megcsinálni azt hogy az attachedobjecttovehicle egy adott jármûre legyen rátéve,de neugy hogy például az öszes infinitire hanem csak 1 db-ra?Kérlek irjátok le nekem.Ez kellene nekem maverickre:
[pawn]new object = CreateObject( 1698,0,0,0,0,0,0,80 );
AttachObjectToVehicle( object, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000 ); [/pawn]Elõre is köszönöm!

Nem elérhető sajna

[HELP]Attachedobjecttovehicle
« Válasz #1 Dátum: 2011. December 08. - 11:16:13 »
0 Show voters
Senkise tud segíteni?? :(

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
[HELP]Attachedobjecttovehicle
« Válasz #2 Dátum: 2011. December 08. - 14:22:05 »
0 Show voters
csinálsz egy változót arra a kocsira amelyikre szeretnéd tenni :)

Nem elérhető sajna

[HELP]Attachedobjecttovehicle
« Válasz #3 Dátum: 2011. December 08. - 20:09:43 »
0 Show voters
:mistrust:Gondoltam csak nemtudom megcsinálni vagyis megcsináltam csak nemmüködik!Szóval ...

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
[HELP]Attachedobjecttovehicle
« Válasz #4 Dátum: 2011. December 08. - 20:43:37 »
+1 Show voters
[pawn]
new
iMyCar = CreateVehicle(...),
iMyObject = CreateObject(1698, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0);
AttachObjectToVehicle(iMyObject, iMyCar, -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
[/pawn]

Nem elérhető sajna

[HELP]Attachedobjecttovehicle
« Válasz #5 Dátum: 2011. December 08. - 21:59:40 »
0 Show voters
Köszönöm!Megy  a + ;D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. December 08. - 22:12:06 )

Bocs hogy megnyitom még1x ezt a témát de hogykel megcsinálni hogy több object legyen 1 jármûvön?
[pawn]new object = CreateObject( 1698,0,0,0,0,0,0,80 );
AttachObjectToVehicle( object, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000 );
new object = CreateObject( 1698,0,0,0,0,0,0,80 );
AttachObjectToVehicle( object, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.800000, 0.700000, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000 );[/pawn]Erre gondoltam.És mégegyszer bocsi!
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 08. - 22:12:06 írta sajna »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
[HELP]Attachedobjecttovehicle
« Válasz #6 Dátum: 2011. December 08. - 22:36:20 »
+1 Show voters
Így :D
[pawn]
new
iMyCar = CreateVehicle(...),
iMyObject_1 = CreateObject(1698, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0),
iMyObject_2 = CreateObject(1698, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0);
AttachObjectToVehicle(iMyObject_1, iMyCar, -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
AttachObjectToVehicle(iMyObject_2, iMyCar, -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
[/pawn]

Nem elérhető sajna

[HELP]Attachedobjecttovehicle
« Válasz #7 Dátum: 2011. December 09. - 14:48:36 »
0 Show voters
Cseles :D Köszi szépen zárom a témát és ment a +!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal