Szerző Téma: [HELP] Kapunyitás gondok...  (Megtekintve 508 alkalommal)

[HELP] Kapunyitás gondok...
« Dátum: 2011. december 21. - 21:34:07 »
0 Show voters
Hali!
A problémám az lenne, hogy beraktam egy kaput, és ha elõször kinyitom kinyílik, becsukom becsukódik. Viszont ha már másodjára ki akarom nyitni akkor meg sem mozdul, de a szöveget mellé kiírja, hogy a Kapu kinyílt...
nyit...
[pawn]
if(PlayerToPoint(15.0, playerid, -2268.6851,2321.3105,4.8202))
   {   
      if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || IsAdmin(playerid))
      {
            MoveObject(bsgate1, -2268.3999023438, 2319.6999511719, -2.4000000953674, 3);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Kapu kinyitva! Ne felejtsd el bezárni\");
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs távirányítód a kapuhoz!\");
         return 1;
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kapu a közeledben\");
      return 1;
   }
[/pawn]
zár...
[pawn]
if(PlayerToPoint(15.0, playerid, -2268.6851,2321.3105,4.8202))
   {   
      if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || IsAdmin(playerid))
      {
            MoveObject(bsgate2, -2268.3999023438, 2319.6999511719, 4.0999999046326, 3);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Kapu bezárva!\");
      }
   }
[/pawn]
A változók a mód elején, az objectek pedig az OnGameModeInit-nél vannak definiálva.
MEGOLDVA! ZÁRHATÓ!
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 21. - 22:32:42 írta FireKill »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal