Hali!
A problémám az lenne, hogy beraktam egy kaput, és ha elõször kinyitom kinyílik, becsukom becsukódik. Viszont ha már másodjára ki akarom nyitni akkor meg sem mozdul, de a szöveget mellé kiírja, hogy a Kapu kinyílt...
nyit...
[pawn]
if(PlayerToPoint(15.0, playerid, -2268.6851,2321.3105,4.8202))
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || IsAdmin(playerid))
{
MoveObject(bsgate1, -2268.3999023438, 2319.6999511719, -2.4000000953674, 3);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Kapu kinyitva! Ne felejtsd el bezárni\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs távirányítód a kapuhoz!\");
return 1;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kapu a közeledben\");
return 1;
}
[/pawn]
zár...
[pawn]
if(PlayerToPoint(15.0, playerid, -2268.6851,2321.3105,4.8202))
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || IsAdmin(playerid))
{
MoveObject(bsgate2, -2268.3999023438, 2319.6999511719, 4.0999999046326, 3);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Kapu bezárva!\");
}
}
[/pawn]
A változók a mód elején, az objectek pedig az OnGameModeInit-nél vannak definiálva.
MEGOLDVA! ZÁRHATÓ!