Szerző Téma: [HELP] Gravitáció  (Megtekintve 3105 alkalommal)

Nem elérhető ptlevi

  • 235
    • Profil megtekintése
[HELP] Gravitáció
« Dátum: 2010. Augusztus 19. - 16:30:58 »
0 Show voters
Helló mindenkinek.
Azt szeretném kérdezni, hogy azt meg lehetne-e oldani, hogy egy \"kijelölt\" helyen 0.002 -es legyen a gravitáció és a többi helyen normál (0.008).
Ha valaki tud rá választ akkor írjon.
Tõlem lehet az egy script is amiben csak ki kell cseréljem a koordinátákat.
Nagyon sokat segítenétek ezzel.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Augusztus 19. - 16:32:38 írta ptlevi »

Nem elérhető Mambo

  • 4239
    • Profil megtekintése
[HELP] Gravitáció
« Válasz #1 Dátum: 2010. Augusztus 19. - 16:35:16 »
0 Show voters
A SetPlayerGravity nem az?: D

Nem elérhető ptlevi

  • 235
    • Profil megtekintése
[HELP] Gravitáció
« Válasz #2 Dátum: 2010. Augusztus 19. - 16:37:08 »
0 Show voters
De az (gondolom), csak azt nem tudom hogy úgy hogy lehet megcsinálni hogy 1ik helyen 0.002 -es a gravity es más helyen normál.

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
[HELP] Gravitáció
« Válasz #3 Dátum: 2010. Augusztus 19. - 16:54:44 »
0 Show voters
Erre emlékszem, hogy már kérted egyszer, és én le is írtam, szóval fent van a fórumon, ez biztos.

Nem elérhető ptlevi

  • 235
    • Profil megtekintése
[HELP] Gravitáció
« Válasz #4 Dátum: 2010. Augusztus 19. - 16:59:07 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZeRo date=1282229684\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2908\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Erre emlékszem, hogy már kérted egyszer, és én le is írtam, szóval fent van a fórumon, ez biztos.
 
Igazad van. Kértem. A témát töröltem sry, mert az már rég volt meg minden. Azóta már nem vagyok annyira nagy kezdõ.
De amúgy nem volt jó amit leírtál abban a témában.
Itt van amit írtál:
 
#include < a_samp >
#include < YSF >
static bool: Isset[ MAX_PLAYERS ];
public OnPlayerUpdate( playerid ) {
static Float: fPosX, Float: fPosY, Float: fPosZ;
GetPlayerPos( playerid, fPosX, fPosY, fPosZ );
if( fPosX > 2213.2791 && fPosX < 2847.8337 && fPosY > -2156.7886 && fPosY < -1625.9885 ) {
    if( !Isset[ playerid ] ) {
    SetPlayerGravity( playerid, 0.002 );
    Isset[ playerid ] = true;
       }
} else {
   if( Isset[ playerid ] ) {
          SetPlayerGravity( playerid, 0.008 );
           Isset[ playerid ] = false;
}
   }
}

Nem elérhető M4tr1X

  • 1131
    • Profil megtekintése
[HELP] Gravitáció
« Válasz #5 Dátum: 2010. Augusztus 19. - 17:50:09 »
0 Show voters
Nos, ez az egész nagyon egyzerû.
 

#include <YSF>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,\'hatótávolság\',\'X koordináta\',\'Y koordináta\',\'Z koordináta\') && GetPlayerGravity(playerid) != 0.002) return SetPlayerGravity(playerid,0.002);
    else if(GetPlayerGravity(playerid) != 0.008) return SetPlayerGravity(0.008);
    return 1;
}

 
A YSF include-t ha valaki tudja, linkelje be plz, mert nekem is kellene.

Nem elérhető Mambo

  • 4239
    • Profil megtekintése
[HELP] Gravitáció
« Válasz #6 Dátum: 2010. Augusztus 19. - 18:05:17 »
0 Show voters
SetPlayerGravityInArenaIfIsPlayerInArea(player, gravity, minx, maxx, miny, maxy, minz, maxz);
Ez a funkció a játékos gravitációját állítja át egy területen bellül. Ehhez természetesen az kell, hogy a játékos a területen bellül legyen. Ha nincs a területen bellül, akkor -1 a visszatérés. Ha a játékos nincs kapcsolódva (érvénytelen), akkor 0 a visszatérés. Ha pedig sikerült átállítani, a visszatérés 1.

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
[HELP] Gravitáció
« Válasz #7 Dátum: 2010. Augusztus 19. - 18:07:33 »
0 Show voters
Idézetet írta: Alejandro date=1282233917\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2908\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
SetPlayerGravityInArenaIfIsPlayerInArea(player, gravity, minx, maxx, miny, maxy, minz, maxz);
Ez a funkció a játékos gravitációját állítja át egy területen bellül. Ehhez természetesen az kell, hogy a játékos a területen bellül legyen. Ha nincs a területen bellül, akkor -1 a visszatérés. Ha a játékos nincs kapcsolódva (érvénytelen), akkor 0 a visszatérés. Ha pedig sikerült átállítani, a visszatérés 1.
 
E funkció használatához szükséges a YSF plugin, és a GRF-ben található area függvénykönyvtár.

Nem elérhető Mambo

  • 4239
    • Profil megtekintése
[HELP] Gravitáció
« Válasz #8 Dátum: 2010. Augusztus 19. - 18:17:44 »
0 Show voters
Idézetet írta: ScreaM date=1282234053\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2908\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


SetPlayerGravityInArenaIfIsPlayerInArea(player, gravity, minx, maxx, miny, maxy, minz, maxz);
Ez a funkció a játékos gravitációját állítja át egy területen bellül. Ehhez természetesen az kell, hogy a játékos a területen bellül legyen. Ha nincs a területen bellül, akkor -1 a visszatérés. Ha a játékos nincs kapcsolódva (érvénytelen), akkor 0 a visszatérés. Ha pedig sikerült átállítani, a visszatérés 1.
 
E funkció használatához szükséges a YSF plugin, és a GRF-ben található area függvénykönyvtár.
 
[/quote]
ja
xD

Nem elérhető ptlevi

  • 235
    • Profil megtekintése
[HELP] Gravitáció
« Válasz #9 Dátum: 2010. Augusztus 20. - 13:02:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: M4tr1X date=1282233009\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2908\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nos, ez az egész nagyon egyzerû.
 

#include <YSF>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,\'hatótávolság\',\'X koordináta\',\'Y koordináta\',\'Z koordináta\') && GetPlayerGravity(playerid) != 0.002) return SetPlayerGravity(playerid,0.002);
    else if(GetPlayerGravity(playerid) != 0.008) return SetPlayerGravity(0.008);
    return 1;
}

 
A YSF include-t ha valaki tudja, linkelje be plz, mert nekem is kellene.
 
Köszönöm. Van YSF pluginom. Mindjárt ki is próbálom. Ha jó lesz írok és aa nem lesz jó akkor is írok.  ;D  :P
Szerk:
 
D:\\Letöltések\\Gravity0.3a.pwn(5) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerGravity\"
D:\\Letöltések\\Gravity0.3a.pwn(6) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerGravity\"
D:\\Letöltések\\Gravity0.3a.pwn(6) : warning 213: tag mismatch
D:\\Letöltések\\Gravity0.3a.pwn(6) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 
Ezt írja  :\'( lehet ha nincs az YSF pluginomba ez bedefinálva tehát mégis jól jönne egy YSF plugin  :)
« Utoljára szerkesztve: 2010. Augusztus 20. - 13:08:33 írta ptlevi »

GroX

  • Vendég
[HELP] Gravitáció
« Válasz #10 Dátum: 2010. Augusztus 20. - 15:07:37 »
0 Show voters
GetPlayerGravity nincsen a YSF-be...
Használd a GRF-et abba van area gravity

Nem elérhető ptlevi

  • 235
    • Profil megtekintése
[HELP] Gravitáció
« Válasz #11 Dátum: 2010. Augusztus 20. - 20:34:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: Fade date=1282309657\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2908\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
GetPlayerGravity nincsen a YSF-be...
Használd a GRF-et abba van area gravity
 
Akkor leírod nekem hogy hogy nézzen ki??? (egy példa scriptre gondoltam)???

Nem elérhető M4tr1X

  • 1131
    • Profil megtekintése
[HELP] Gravitáció
« Válasz #12 Dátum: 2010. Augusztus 20. - 21:49:17 »
0 Show voters
Mivel nekem sincs YSF, ezért nem tudtam, hogy nincs GetPlayerGravity. :D
Akkor rakd be így:
 

#include <YSF>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
     new bool:Grav[MAX_PLAYERS];
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,\'hatótávolság\',\'X koordináta\',\'Y koordináta\',\'Z koordináta\') && Grav[playerid] == false)
     {
          SetPlayerGravity(playerid,0.002);
          Grav[playerid] = true;
     }
    else if(Grav[playerid] == true)
     {
          SetPlayerGravity(0.008);
          Grav[playerid] = false;
     }
    return 1;
}

Nem elérhető ptlevi

  • 235
    • Profil megtekintése
[HELP] Gravitáció
« Válasz #13 Dátum: 2010. Augusztus 20. - 22:12:53 »
0 Show voters
sajnos nem megy  ::|  :-\\.
Betettem és odamegyek a \"kijelölt\" helyre és semmi.  :\'(
Valami más megoldás??

[HELP] Gravitáció
« Válasz #14 Dátum: 2010. Augusztus 20. - 22:24:37 »
0 Show voters
Talán így:
 

#include <YSF>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,hatótáv,X,Y,Z)) SetPlayerGravity(playerid,0.002); else SetPlayerGravity(0.008);
    return 1;
}

 
Nem teszteltem,de az elõzõben nem lehetett az a hiba hogy \' \'-jelek közé teted a koordinátákat?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal