Erre emlékszem, hogy már kérted egyszer, és én le is írtam, szóval fent van a fórumon, ez biztos.
#include < a_samp >#include < YSF >static bool: Isset[ MAX_PLAYERS ];public OnPlayerUpdate( playerid ) {static Float: fPosX, Float: fPosY, Float: fPosZ;GetPlayerPos( playerid, fPosX, fPosY, fPosZ );if( fPosX > 2213.2791 && fPosX < 2847.8337 && fPosY > -2156.7886 && fPosY < -1625.9885 ) { if( !Isset[ playerid ] ) { SetPlayerGravity( playerid, 0.002 ); Isset[ playerid ] = true; }} else { if( Isset[ playerid ] ) { SetPlayerGravity( playerid, 0.008 ); Isset[ playerid ] = false;} }}
#include <YSF>public OnPlayerUpdate(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,\'hatótávolság\',\'X koordináta\',\'Y koordináta\',\'Z koordináta\') && GetPlayerGravity(playerid) != 0.002) return SetPlayerGravity(playerid,0.002); else if(GetPlayerGravity(playerid) != 0.008) return SetPlayerGravity(0.008); return 1;}
SetPlayerGravityInArenaIfIsPlayerInArea(player, gravity, minx, maxx, miny, maxy, minz, maxz);Ez a funkció a játékos gravitációját állítja át egy területen bellül. Ehhez természetesen az kell, hogy a játékos a területen bellül legyen. Ha nincs a területen bellül, akkor -1 a visszatérés. Ha a játékos nincs kapcsolódva (érvénytelen), akkor 0 a visszatérés. Ha pedig sikerült átállítani, a visszatérés 1.
SetPlayerGravityInArenaIfIsPlayerInArea(player, gravity, minx, maxx, miny, maxy, minz, maxz);Ez a funkció a játékos gravitációját állítja át egy területen bellül. Ehhez természetesen az kell, hogy a játékos a területen bellül legyen. Ha nincs a területen bellül, akkor -1 a visszatérés. Ha a játékos nincs kapcsolódva (érvénytelen), akkor 0 a visszatérés. Ha pedig sikerült átállítani, a visszatérés 1. E funkció használatához szükséges a YSF plugin, és a GRF-ben található area függvénykönyvtár. [/quote]jaxD
Nos, ez az egész nagyon egyzerû. #include <YSF>public OnPlayerUpdate(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,\'hatótávolság\',\'X koordináta\',\'Y koordináta\',\'Z koordináta\') && GetPlayerGravity(playerid) != 0.002) return SetPlayerGravity(playerid,0.002); else if(GetPlayerGravity(playerid) != 0.008) return SetPlayerGravity(0.008); return 1;} A YSF include-t ha valaki tudja, linkelje be plz, mert nekem is kellene.
D:\\Letöltések\\Gravity0.3a.pwn(5) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerGravity\"D:\\Letöltések\\Gravity0.3a.pwn(6) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerGravity\"D:\\Letöltések\\Gravity0.3a.pwn(6) : warning 213: tag mismatchD:\\Letöltések\\Gravity0.3a.pwn(6) : warning 202: number of arguments does not match definitionPawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
GetPlayerGravity nincsen a YSF-be...Használd a GRF-et abba van area gravity
#include <YSF>public OnPlayerUpdate(playerid){ new bool:Grav[MAX_PLAYERS]; if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,\'hatótávolság\',\'X koordináta\',\'Y koordináta\',\'Z koordináta\') && Grav[playerid] == false) { SetPlayerGravity(playerid,0.002); Grav[playerid] = true; } else if(Grav[playerid] == true) { SetPlayerGravity(0.008); Grav[playerid] = false; } return 1;}
#include <YSF>public OnPlayerUpdate(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,hatótáv,X,Y,Z)) SetPlayerGravity(playerid,0.002); else SetPlayerGravity(0.008); return 1;}