#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"RemoveWeapon\", 100, 1);
return 1;
}
forward RemoveWeapon();
public RemoveWeapon()
{
for(new i = 0; i >= MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInArea(i, minx, miny, maxx, maxy) // ezek helyére az értékeket...
{
SetPlayerArmedWeapon(i, 0);
return 1;
}
return 1;
}
return 1;
}
stock IsPlayerInArea(playerid, &Float:Minx, &Float:Miny, &Float:Maxx, &Float:Maxy)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
if( X >= Minx && X <= Maxx && Y >= Miny && Y <= Maxy)
{
return 1;
}
return 0;
}
Lehet, h bump, de nembaj xD
|-------B
| |
| |
| |
A-------|
Az A helyén lementett pozíció a minx, miny, a B helyén lementett pozíció pedig a maxx, maxy
X, és Y koordináta kell, azaz pl ha gyalon mented a pozíciót, akkor
AddPlayerClass(skinid, X, Y, Z, A, w1, a1, w2, a2, w3, a3);
Te bemásoltad a Z poízíciót is, ami csak akor lenne lényeges, ha egy bizonyos magasságban / mélységben is meg akarnád határozni.