GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Colt29 - 2009. december 04. - 20:26:15

Cím: [HELP] automata kapu
Írta: Colt29 - 2009. december 04. - 20:26:15
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
forward GateCheck();
new mygate;
public OnFilterscriptInit()
{
    mygate=CreateObject(16775, 2063.2603, -2600.1406, 16.5461, 0.0000, 0.0000, 33.5180, 500.0); //object (kapu) ID és a koordinata
    SetTimer(\"GateCheck\",1000,1);
}
public GateCheck() 
{
    new openmygate; 
    for(new playerid;playerid<MAX_PLAYERS;playerid++)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10.0,2063.2603, -2600.1406, 16.5461)openmygate=1; //object (kapu) koordinata
    if(openmygate)MoveObject(mygate,2063.2507, -2600.1677, 8.5313);   //nyitott kapu koordinata
    else MoveObject(mygate,2063.2603, -2600.1406, 16.5461);   //zárt kapu koordinata
}
#endif
[/quote]
Nincs se error se warning es megsem megy! elé allok és nem nyitódik ki!!
Mi lehet a gond??? meg nagyon kezdo vagyok!
Cím: [HELP] automata kapu
Írta: Stray - 2009. december 06. - 09:15:17
Esetleg ha így megprobálnád.
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
 
forward GateCheck();
new mygate;
 
public OnFilterscriptInit()
{
    mygate=CreateObject(16775, 2063.2603, -2600.1406, 16.5461, 0.0000, 0.0000, 33.5180, 500.0); //object (kapu) ID és a koordinata
    SetTimer(\"GateCheck\",1000,1);
}
 
public GateCheck()
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10.0,2063.2603, -2600.1406, 16.5461); //object (kapu) koordinata
    {
MoveObject(mygate, 2063.2507, -2600.1677, 8.5313, 6.00);   //nyitott kapu koordinata a 6.00 a sebessége
    {
    }else{
MoveObject(mygate,2063.2603, -2600.1406, 16.5461, 6.00);   //zárt kapu koordinata
}
}
}
#endif

 
Nem bíztos hogy jó csak így ránézésre csináltam...
Cím: [HELP] automata kapu
Írta: Colt29 - 2009. december 06. - 09:33:11
D:\\kapu.pwn(11) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnFilterscriptInit\")
D:\\kapu.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"CreateObject\"
D:\\kapu.pwn(15) : error 017: undefined symbol \"SetTimer\"
D:\\kapu.pwn(21) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerInRangeOfPoint\"
D:\\kapu.pwn(21) : error 001: expected token: \")\", but found \";\"
D:\\kapu.pwn(21) : error 036: empty statement
D:\\kapu.pwn(21) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
6 Errors.
Cím: [HELP] automata kapu
Írta: Stray - 2009. december 06. - 09:36:19
Cseréld ki az a_samp függvénykönyvtárad.PM-ben adok linket...
Cím: [HELP] automata kapu
Írta: donhekus - 2009. december 06. - 09:42:46
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <a_objects>
#if defined FILTERSCRIPT
forward GateCheck(playerid);
new mygate;
 
public OnFilterScriptInit()
{
    mygate=CreateObject(16775, 2063.2603, -2600.1406, 16.5461, 0.0000, 0.0000, 33.5180); //object (kapu) ID és a koordinata
    SetTimer(\"GateCheck\",1000,1);
return 1;
}
 
public GateCheck(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10.0,2063.2603, -2600.1406, 16.5461)) //object (kapu) koordinata
    {
MoveObject(mygate, 2063.2507, -2600.1677, 8.5313, 6.00);   //nyitott kapu koordinata a 6.00 a sebessége
}
else
{
MoveObject(mygate,2063.2603, -2600.1406, 16.5461, 6.00);   //zárt kapu koordinata
}
}
#endif

 
Így remélem jó lesz (nem teszteltem).
Az a_object include kimaradt
Cím: [HELP] automata kapu
Írta: Colt29 - 2009. december 06. - 12:03:34
Kösz kösz kösz mindenkinek a segitséget !!! Tökéletesen muködik nagyon jo!
Cím: [HELP] automata kapu
Írta: MagnetiK - 2009. december 07. - 11:16:37
ÉN ezt nem értem
Azért van minden script / mode elején csak az a_samp beágyazva, mert az a_samp-be bele van téve az összes a_-s
Szoval felesleges beágyazni megint....
 
#pragma tabsize 4
// Ignores warning 217 for properly indented PAWNO code
// It\'s tab size is 4 and often uses 4 spaces instead, PAWNCC\'s is 8
#include <core>
#include <float>
#include <string>
#include <file>
#include <time>
#include <datagram>
#include <a_players>
#include <a_vehicles>
#include <a_objects>
#include <a_sampdb>
// Limits and internal constants

 
Ott van benne az összes...
Csak felesleges sor, és bezavarja az egészet
mint a 2 Strtok
Cím: [HELP] automata kapu
Írta: ZeRo - 2009. december 07. - 18:34:16
Tudom, hogy már megoldódott a probléma, de azért leírnám, hogy a szkript helytelen felépítésében volt a hiba. Ugyanis az egész tartalom olyan direktívák között volt, amik nem voltak definiálva, magyarul le se futottak. Csak azért írtam le, hogy máskor nehogy valaki beleszaladjon ebbe a hibába( nem ez az elso ilyen eset ).
 

#include <a_samp>
//Nem kell a direktíva!
forward GateCheck();
new mygate;
 
public OnFilterscriptInit()
{
    mygate=CreateObject(16775, 2063.2603, -2600.1406, 16.5461, 0.0000, 0.0000, 33.5180, 500.0); //object (kapu) ID és a koordinata
    SetTimer(\"GateCheck\",1000,1);
}
 
public GateCheck()
{
    new openmygate;
    for(new playerid;playerid<MAX_PLAYERS;playerid++)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10.0,2063.2603, -2600.1406, 16.5461)openmygate=1; //object (kapu) koordinata
    if(openmygate)MoveObject(mygate,2063.2507, -2600.1677, 8.5313);   //nyitott kapu koordinata
    else MoveObject(mygate,2063.2603, -2600.1406, 16.5461);   //zárt kapu koordinata
}

 
ZeRo
Cím: [HELP] automata kapu
Írta: Colt29 - 2009. december 08. - 13:28:00
Nah meg 1x kosz mindenkinek !!!
zárok