Szerző Téma: (Dialogos) Belogolásnál be lehet lépni üres jelszóval  (Megtekintve 674 alkalommal)

dexi

  • Vendég
(Dialogos) Belogolásnál be lehet lépni üres jelszóval
« Dátum: 2011. december 16. - 09:03:20 »
0 Show voters
Csináltam egy regrendszert magamnak, minden oké, megy is. Csak: Ha az ember nem ír be semmit a login-os dialogba akkor is be lehet lépni.. ezt hogy tudom megakadályozni?
Am a reg:
[pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   /////////////////////////
   new namee[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName ( playerid, namee, sizeof ( namee ) );
    new belepes[256];
   pontok = GetPlayerScore(playerid);
   penz = GetPlayerMoney(playerid);
   admin = IsPlayerDAdmin[playerid];
   nitro = nitrovehet[playerid];
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof( nev ));
   format(belepes,   sizeof (belepes),   \"%s belépett a szerverre.\", namee);
   format(fajl,   sizeof (fajl),   \"%s.ini\", nev);
   format(fajl2,  sizeof (fajl2),  \"%d\", pontok);
   format(fajl3,  sizeof (fajl3),  \"%d\", penz);
   ////////////////////////////
if(dialogid == 1001)
{
if(response)
{
dini_Create(fajl); // Létrehozzá a Fájlt a játékos nevével!!!
dini_IntSet(fajl,\"Pontok\",pontok); // Beállítja. Pontok = [szám]
dini_IntSet(fajl,\"Penz\",penz); //Beállítja. Pontok = [szám]
dini_IntSet(fajl,\"Admin\",admin); //Beállítja. Admin = 1/0
dini_Set(fajl,\"Jelszo\",inputtext); //Beállítja. Jelszó = [betük,string]
dini_IntSet(fajl,\"NitroPalack\",nitro);
SendClientMessage(playerid, green,\"Sikeresen regisztráltál a szerverre!\");
return 1;
}
return 1;
}
if(dialogid == 1002)
{
if(response)
{
if(!strcmp(dini_Get( fajl, \"Jelszo\"), inputtext ) )
for(new pl = 0; pl < MAX_PLAYERS; pl++)
{
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(fajl,\"Pontok\"));
SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(fajl,\"Penz\"));
IsPlayerDAdmin[playerid] = dini_Int(fajl,\"Admin\");
dini_IntSet(fajl,\"NitroPalack\",nitro);
SendClientMessage(playerid, green,\"Profilod betöltve.\");
if(IsPlayerDAdmin[pl]){SendClientMessage(pl,green,belepes);}
return 1;
}
return 1;
}
else SendClientMessage(playerid,red,\"Nem léptél be.\");
return 1;
}
else
SendClientMessage(playerid,red,\"Hibás jelszó! Próbáld mégegyszer!\");
ShowPlayerDialog(playerid,1002,DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\",\"\\nÍrd be a jelszavad!\",\"Elfogad\",\"Mégsem\");
return 1;
}[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 16. - 09:30:54 írta dexi »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
(Dialogos) Belogolásnál be lehet lépni üres jelszóval
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 16. - 14:03:13 »
0 Show voters
hát kicsit fura ez a kód számomra, mármint akkor van értelme igy lekódolni ha nem használsz más dialogot a módban...de ha szeretnél máshol is dialogot használni akkor a helyedben picit átrendezném :)
amugy ami segíthet, ez a kód lenne:
[pawn]
if(strlen(inputtext) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid,1002,DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\",\"\\nÍrd be a jelszavad!\",\"Elfogad\",\"Mégsem\"); }
[/pawn]
de én a helyedben kicsit azért máshogy irnám meg :) hogy kompatibilis legyen több dialog-al is :) tehát dialog id-t ellenõríznék 1. és azon belül munkálkodnék :)
[pawn]if(dialogid == XY)
{
    // kód
}[/pawn]
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

dexi

  • Vendég
(Dialogos) Belogolásnál be lehet lépni üres jelszóval
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 16. - 14:49:23 »
0 Show voters
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1324040593\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14300\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
amugy ami segíthet, ez a kód lenne:
[pawn]
if(strlen(inputtext) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid,1002,DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\",\"\\nÍrd be a jelszavad!\",\"Elfogad\",\"Mégsem\"); }
[/pawn]
 
így ha nincs beírva semmi belogoltat de elõhozza a belépõs dialogot.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal