Létrehozol egy globális változót:
new bool: onKillstreak[ MAX_PLAYERS ];
És ezzel meg tudod állapítani a halálnál, hogy be van-e kapcsolva neki az idõzítõ:
case 6:
{
onKillstreak[ playerid ] = true;
SetTimerEx( \"IdeAFuggvenyedNevet\", 60000 * 3, false, \"d\", playerid ); //Ezt nyilván arra írod, amire akarod
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 23, 9999999);
GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw2);
}
És akkor ugye a halálnál a lekérdezés:
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {
if( onKillStreak[ playerid ] ) {
onKillStreak[ playerid ] = false;
SendClientMessage( playerid, szín, \"xyz\" );
}
return 1;
}
És már csak az van hátra, ha teljesül a feltétel, azaz életben marad a 3 perc elteltével:
public IdeAFuggvenyedNevet( playerid ) { //Értelemszerûen azt írod ide, amit fentebb megadtál, és persze létre kell hoznod a prototípusát
if( onKillStreak[ playerid ] ) {
onKillStreak[ playerid ] = false;
SendClientMessage( playerid, szín, \"xyz\" );
}
return 1;
}
Bocs, ha valamit elírtam, már elég rég kiszálltam a szkriptelésbõl.