forward
Betoltes(playerid);
public Betoltes(playerid) //ebben adjuk meg, hogy mi történjem miután letelt a 3mp
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1); //beállítjuk a játékos irányíthatóságát igazra azaz mozoghat
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,363.4137,-74.5788,1001.5078)) //megadjuk a kilépés helyét az interiorban
{
SetPlayerPos(playerid,1199.5190,-920.8154,43.1076); //beállítjuk, hogy kinnt hová tegye a játékost
SetPlayerInterior(playerid,0); //belõjjük az interiort az alap 0-ra
SetTimer(\"Betoltes\", 3000, false); //elindítunk egy 3mp-es timert
TogglePlayerControllable(playerid, 0); //beállítjuk a játékos irányíthatóságát hamisra azaz nem mozoghat
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Objectek ~b~Betoltése...!\",3000,1); //ezegy kis plusz nem kötelezõ!
}
return 1;
}
Parancsolj én így írtam meg neked nem teszteltem de mûködnie kell!
Ha mégsem szólj!