-
Sziasztok.!
Egy újabb segítségel fordulok hozzátok.!
Azt szeretném megcsinálni hogy Mikor egy Player Kijön egy Bizonyos Interorból akkor 3mp-re fagyassza le a mód majd 3mp után olvassza fel.
Segítségeteket Elõre is köszönöm.!
-
forward
Betoltes(playerid);
public Betoltes(playerid) //ebben adjuk meg, hogy mi történjem miután letelt a 3mp
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1); //beállítjuk a játékos irányíthatóságát igazra azaz mozoghat
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,363.4137,-74.5788,1001.5078)) //megadjuk a kilépés helyét az interiorban
{
SetPlayerPos(playerid,1199.5190,-920.8154,43.1076); //beállítjuk, hogy kinnt hová tegye a játékost
SetPlayerInterior(playerid,0); //belõjjük az interiort az alap 0-ra
SetTimer(\"Betoltes\", 3000, false); //elindítunk egy 3mp-es timert
TogglePlayerControllable(playerid, 0); //beállítjuk a játékos irányíthatóságát hamisra azaz nem mozoghat
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Objectek ~b~Betoltése...!\",3000,1); //ezegy kis plusz nem kötelezõ!
}
return 1;
}
Parancsolj én így írtam meg neked nem teszteltem de mûködnie kell! :) Ha mégsem szólj!
-
Köszöntem.:) Mûködik.! Ment a +!
Õhhm justrics még 1 dologban tudnál segíteni ha tudsz?!
Azt hogy tudom megcsinálni hogy az adott autó is kb 3mpig a kevegõbe maradjon miután kijöttem egy épületbõl ?(Intibõl)
-
Õõõ nem tudom szerintem az nem meg oldható! :)
-
Dehogynem. :) csak nem tudom h hogyan kell :S
-
az OnPlayerUpdate laggoltat, ráadásul amit írtál, hibát.
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) {
if(oldinteriorid == VALAMI && newinteriorid == 0) SetTimerEx(\"UnFreezePlayer\", 3000, false, \"d\", playerid);
return 1;
}
forward UnFreezePlayer(playerid);
public UnFreezePlayer(playerid) return TogglePlayerControllable(playerid, true);
-
inkább timert használj ne OnPlayerUpdatet mer akkor laggol a szerver nagyon tõle elõ hívja 100x ..
-
Tengerimalac a Te Válaszoddal csak az a gáz hogy Nem fagyaszt le mikor kimegyek hanem bebugolok a mapp alá.
justrics válaszában meg tökéletesen mûküdik minden csak ahogy mondtátok az OnPlayerUpdate laggoltatja a szervert.:/
-
Tengerimalac a Te Válaszoddal csak az a gáz hogy Nem fagyaszt le mikor kimegyek hanem bebugolok a mapp alá.
justrics válaszában meg tökéletesen mûküdik minden csak ahogy mondtátok az OnPlayerUpdate laggoltatja a szervert.:/
Pont a lényeget hagytam ki..
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) {
if(oldinteriorid == VALAMI && newinteriorid == 0) return TogglePlayerControllable(playerid, false), SetTimerEx(\"UnFreezePlayer\", 3000, false, \"d\", playerid);
return 1;
}
forward UnFreezePlayer(playerid);
public UnFreezePlayer(playerid) return TogglePlayerControllable(playerid, true);
-
~Áhh bocsi h csak most írok de volt 1 kis dolog.~
am Tengerimalac 100%-osan mûködik köszi a segítséget.! ment a +