Szerző Téma: "oxford" rpg nek rossz a házrendszere  (Megtekintve 539 alkalommal)

"oxford" rpg nek rossz a házrendszere
« Dátum: 2012. Március 17. - 13:25:59 »
0 Show voters
Üdv!
Van egy oxford modom de olya problémám lenne hogy nem menti el restart után a házakat a szerver (gõzöm sincs miért,az alap dt fura elmenti és ez is dt edit) Megkérnélek titeket hogy segítsetek hogy miért lehet ez a problémám
(kérem olyanok ne írjanak akik nem a témával kapcsolatosan akarnak Köszönöm!)
Elõre is köszönöm
üdv: Ricsmix
(Ui.: adtak már olyan tippet hogy firssitsem valami fügvénnyel resikor és megmarad de nem tudom hogy és melyikel
valaki mostmár tényleg segíthetne :unsure:)

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
"oxford" rpg nek rossz a házrendszere
« Válasz #1 Dátum: 2012. Március 17. - 13:36:33 »
+1 Show voters
Lehet nem találja a filet, amibe menteni szeretné a házakat.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 17. - 13:53:23 írta Cannonn »

"oxford" rpg nek rossz a házrendszere
« Válasz #2 Dátum: 2012. Március 17. - 13:40:53 »
0 Show voters
Nagyon vicces -.- eldobom az agyam humor herold-.- ne mhogy inkább segitenél..
(gondolom neked is van olyan dolog amihez te sem értessz
itt a betöltés és a mentés is:
 
public LoadProperty()
{
new arrCoords[31][64];
new strFromFile2[256];
new File: file = fopen(\"cfg-k/hazak.cfg\", io_read);
if (file)
{
new idx;
while (idx < sizeof(HouseInfo))
{
   fread(file, strFromFile2);
   split(strFromFile2, arrCoords, \',\');
   HouseInfo[idx][hEntrancex] = floatstr(arrCoords[0]);
   HouseInfo[idx][hEntrancey] = floatstr(arrCoords[1]);
   HouseInfo[idx][hEntrancez] = floatstr(arrCoords[2]);
   HouseInfo[idx][hExitx] = floatstr(arrCoords[3]);
   HouseInfo[idx][hExity] = floatstr(arrCoords[4]);
   HouseInfo[idx][hExitz] = floatstr(arrCoords[5]);
   HouseInfo[idx][hHealthx] = strval(arrCoords[6]);
   HouseInfo[idx][hHealthy] = strval(arrCoords[7]);
   HouseInfo[idx][hHealthz] = strval(arrCoords[8]);
   HouseInfo[idx][hArmourx] = strval(arrCoords[9]);
   HouseInfo[idx][hArmoury] = strval(arrCoords[10]);
   HouseInfo[idx][hArmourz] = strval(arrCoords[11]);
   //printf(\"HouseInfo hEntrancez %f\",HouseInfo[idx][hEntrancez]);
   strmid(HouseInfo[idx][hOwner], arrCoords[12], 0, strlen(arrCoords[12]), 255);
   strmid(HouseInfo[idx][hDiscription], arrCoords[13], 0, strlen(arrCoords[13]), 255);
   HouseInfo[idx][hValue] = strval(arrCoords[14]);
   HouseInfo[idx][hHel] = strval(arrCoords[15]);
   HouseInfo[idx][hArm] = strval(arrCoords[16]);
   HouseInfo[idx][hInt] = strval(arrCoords[17]);
   HouseInfo[idx][hLock] = strval(arrCoords[18]);
   HouseInfo[idx][hOwned] = strval(arrCoords[19]);
   HouseInfo[idx][hRooms] = strval(arrCoords[20]);
   HouseInfo[idx][hRent] = strval(arrCoords[21]);
   HouseInfo[idx][hRentabil] = strval(arrCoords[22]);
   HouseInfo[idx][hTakings] = strval(arrCoords[23]);
   HouseInfo[idx][hVec] = strval(arrCoords[24]);
             if(HouseInfo[idx][hVec] == 457)
   {
      HouseInfo[idx][hVec] = 411;
   }
   HouseInfo[idx][hVcol1] = strval(arrCoords[25]);
   HouseInfo[idx][hVcol2] = strval(arrCoords[26]);
   HouseInfo[idx][hDate] = strval(arrCoords[27]);
   HouseInfo[idx][hLevel] = strval(arrCoords[28]);
   HouseInfo[idx][hWorld] = strval(arrCoords[29]);
   HouseInfo[idx][Van] = strval(arrCoords[30]);
   printf(\"HazID: %d Tulaj: %s %s\",idx,HouseInfo[idx][hOwner],HouseInfo[idx][hDiscription]);
   idx++;
}
fclose(file);
}
return 1;
}
public SaveProperty()
{
new idx;
new File: file2;
while (idx < sizeof(HouseInfo))
{
new coordsstring[256];
format(coordsstring, sizeof(coordsstring), \"%d,%f,%f,%f,%f,%d,%d,%s,%s,%d,%d,%d,%d,%s,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d\\n\",
HouseInfo[idx][hEntrancex],
HouseInfo[idx][hEntrancey],
HouseInfo[idx][hEntrancez],
HouseInfo[idx][hExitx],
HouseInfo[idx][hExity],
HouseInfo[idx][hExitz],
HouseInfo[idx][hHealthx],
HouseInfo[idx][hHealthy],
HouseInfo[idx][hHealthz],
HouseInfo[idx][hArmourx],
HouseInfo[idx][hArmoury],
HouseInfo[idx][hArmourz],
HouseInfo[idx][hOwner],
HouseInfo[idx][hDiscription],
HouseInfo[idx][hValue],
HouseInfo[idx][hHel],
HouseInfo[idx][hArm],
HouseInfo[idx][hInt],
HouseInfo[idx][hLock],
HouseInfo[idx][hOwned],
HouseInfo[idx][hRooms],
HouseInfo[idx][hRent],
HouseInfo[idx][hRentabil],
HouseInfo[idx][hTakings],
HouseInfo[idx][hVec],
HouseInfo[idx][hVcol1],
HouseInfo[idx][hVcol2],
HouseInfo[idx][hDate],
HouseInfo[idx][hLevel],
HouseInfo[idx][hWorld],
HouseInfo[idx][Van]);
HouseInfo[idx][hWorld] = idx;
if(idx == 0)
{
   file2 = fopen(\"cfg-k/hazak.cfg\", io_write);
}
else
{
   file2 = fopen(\"cfg-k/hazak.cfg\", io_append);
}
fwrite(file2, coordsstring);
idx++;
fclose(file2);
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 17. - 13:47:15 írta Ricsmix »

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
"oxford" rpg nek rossz a házrendszere
« Válasz #3 Dátum: 2012. Március 17. - 14:01:42 »
0 Show voters
Szerintem nem gúnynak szánta...

"oxford" rpg nek rossz a házrendszere
« Válasz #4 Dátum: 2012. Március 17. - 15:11:05 »
0 Show voters
köszönöm hogy írtál csak hogy növeljed a posztjaid számát
térhetnénk mostmár a témára?

"oxford" rpg nek rossz a házrendszere
« Válasz #5 Dátum: 2012. Március 17. - 15:19:02 »
0 Show voters
Segítséget kérsz, és nagyképûen viselkedsz.
Szerinted ezek után ki akar majd neked segíteni?

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
"oxford" rpg nek rossz a házrendszere
« Válasz #6 Dátum: 2012. Március 17. - 15:33:45 »
0 Show voters
Ricsmix
 

köszönöm hogy írtál csak hogy növeljed a posztjaid számát
térhetnénk mostmár a témára?

 
Nemtutsz normálisan irni?
Mert te mit csinálsz te is csak hsz hunter vagy..
Nézd már meg a script files mappába ha elinditod a modot akkor találsz e ott ilyet:
 
hazak.cfg.

 
Ha nincs hozd látre cfg formátumba
Az embereknek nem kötelességük seegiteni rajtad.
Örülj neki,hog segitenek és  ez nem vérre megy..
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 17. - 15:35:31 írta JaCk »

"oxford" rpg nek rossz a házrendszere
« Válasz #7 Dátum: 2012. Március 17. - 16:22:12 »
0 Show voters
Van ilyen hogy hazak.cfg
(és amugy meg ha nem kötnek belém tudok szépen beszélni és nem tudom hogy miért nem lehet a témával kapcsolatosan elkezdeni írni -.- fail >.<)

"oxford" rpg nek rossz a házrendszere
« Válasz #8 Dátum: 2012. Március 17. - 16:46:15 »
0 Show voters
Nekem van egy régi házrendszerem amit anno én írtam. Holnapi nap folyamán ha meglelem a pendrivon felteszem.
Ámbár ilyen bunkó kommentek után nagy az esély rá, hogy nem lelem meg.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 17. - 17:18:15 írta Gentleman »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal