Leírom neked az elõzõt,hogy mi mit csinál.
[pawn]public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID)
{
new string[128], victim[MAX_PLAYER_NAME], attacker[MAX_PLAYER_NAME]; //létrehozzuk a változókat string-et a szöveghez,victim a sebesültnek, attacker a támadónak
new weaponname[24]; //változó a fegyver-nek
GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker)); //lekérjük a támadó(!) nevét
GetPlayerName(damagedid, victim, sizeof (victim)); // lekérjük a sebesült nevét
GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname)); //lekérjük a fegyver típusát
format(string, sizeof(string), \"%s sérülést okozott ( %.0f ) %s nevû játékosnak, fegyver: %s\", attacker, amount, victim, weaponname); //%s -al lekérjük a lekért neveket
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string); //elküldjük az üzenetet
}
return 1; //visszatérünk true-val (asszem :laugh: )
}
[/pawn]