-
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudok egy olyan parancsot írni, ami úgy mûködik, hogy: pl.
Beírjuk, hogy: /parancs És a parancs mûködésbe lépéséhez be kellene írni, azt hogy:/acceptparancs. Elõre is kösz a helpet.
-
#include a_samp
#include zcmd
CMD:acceptparancs(playerid) {
SetPVarInt(playerid, \"cmd\", 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"A /parancs parancs aktiválva lett.\");
return 1;
}
CMD:parancs(playerid) {
if(!GetPVarInt(playerid, \"cmd\")) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A /parancs parancs nincs aktiválva!\");
// többi..
return 1;
}
-
köszi, majd tesztelem, de ez mit csinál?
SetPVarInt(playerid, \"cmd\", 1);
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget![/mod]
-
átállítja a PVar értékét 1-re 0-ról.
-
És ha pl 1 módban 2 ilyen parancsot szeretnék írni? Akkor nem fog összegabalyodni az egész? :D
-
Hát akkor a \"cmd\" helyére valami mást írsz.
-
Nah jó, ma kivan az agyam mindennel. De úgy hogy lehetne megcsinálni, hogy nem kell elõre beírni az acceptparancsot,hanem utána, mert így csak úgy jó, ha elõre beírom azt, aztán a parancsot.
-
így gondolod?
#include <a_samp>
#include <zcmd>
beirva[MAX_PLAYERS];
CMD:parancs(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"A parancs befejezéséhez írd: /acceptparancs\");
beirva[playerid] = 1;
return 1;
}
CMD:acceptparancs(playerid)
{
if(beirva[playerid] == 0) return 0; // így nem ír ki semmit, és nem történik semmi, amíg a másik parancsot be nem írja
if(beirva[playerid] == 1)
{
//parancs többi része
beirva[playerid] = 0; //ezzel pedig újra bekell majd írnia az elsõ parancsot, ha mégegyszer használni akarja.
}
return 1;
}
-
ha nem zavarna, én is pont ezt írtam meg neki.
-
Szerintem már értem, hogy hogy van.. Szóval a két parancs funkcióját kell felcserélnem. Most fáradt vagyok, majd holnap tesztelem..
-
[mod]Témát zártam! Amennyiben nem oldódott meg a problémád, írj PÜ-t és nyitásra kerül a téma![/mod]
-
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudok egy olyan parancsot írni, ami úgy mûködik, hogy: pl.
Beírjuk, hogy: /parancs És a parancs mûködésbe lépéséhez be kellene írni, azt hogy:/acceptparancs. Elõre is kösz a helpet.
-
#include a_samp
#include zcmd
CMD:acceptparancs(playerid) {
SetPVarInt(playerid, \"cmd\", 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"A /parancs parancs aktiválva lett.\");
return 1;
}
CMD:parancs(playerid) {
if(!GetPVarInt(playerid, \"cmd\")) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A /parancs parancs nincs aktiválva!\");
// többi..
return 1;
}
-
köszi, majd tesztelem, de ez mit csinál?
SetPVarInt(playerid, \"cmd\", 1);
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget![/mod]
-
átállítja a PVar értékét 1-re 0-ról.
-
És ha pl 1 módban 2 ilyen parancsot szeretnék írni? Akkor nem fog összegabalyodni az egész? :D
-
Hát akkor a \"cmd\" helyére valami mást írsz.
-
Nah jó, ma kivan az agyam mindennel. De úgy hogy lehetne megcsinálni, hogy nem kell elõre beírni az acceptparancsot,hanem utána, mert így csak úgy jó, ha elõre beírom azt, aztán a parancsot.
-
így gondolod?
#include <a_samp>
#include <zcmd>
beirva[MAX_PLAYERS];
CMD:parancs(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"A parancs befejezéséhez írd: /acceptparancs\");
beirva[playerid] = 1;
return 1;
}
CMD:acceptparancs(playerid)
{
if(beirva[playerid] == 0) return 0; // így nem ír ki semmit, és nem történik semmi, amíg a másik parancsot be nem írja
if(beirva[playerid] == 1)
{
//parancs többi része
beirva[playerid] = 0; //ezzel pedig újra bekell majd írnia az elsõ parancsot, ha mégegyszer használni akarja.
}
return 1;
}
-
ha nem zavarna, én is pont ezt írtam meg neki.
-
Szerintem már értem, hogy hogy van.. Szóval a két parancs funkcióját kell felcserélnem. Most fáradt vagyok, majd holnap tesztelem..
-
[mod]Témát zártam! Amennyiben nem oldódott meg a problémád, írj PÜ-t és nyitásra kerül a téma![/mod]