Üdv
Van nekem egy ilyenem
if(strcmp(cmd, \"/megjavít\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/megjavit\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
{
new repaircar = GetClosestCar(playerid);
if(GetDistanceToCar(playerid,repaircar) < 5)
{
new Float:vehhealth;
GetVehicleHealth(repaircar, vehhealth);
if(vehhealth <= 980)
{
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"Megjavítottál egy autót és kaptál 30 XP pontot.\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, stringx);
SetVehicleHealth(repaircar, 1000.0);
RepairVehicle(repaircar);
PlayerInfo[playerid][XP] += 30;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 15000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, -15000);
varoskassza += 500;
Savevaroskassza();
SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA, \"Megjavítottad a melletted álló jármûvet! 15000FT volt az anyagok ára.\");
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s megjavított egy kocsit.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"megjavított egy kocsit.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megjavított egy kocsit.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
} else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"A kocsi még egész jó állapotban van.\");
} else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Túl messze vagy a kocsitól.\");
} else SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelõ!\");
}
return 1;
}
És meg akarom csinálni hogy le legyen korlátozva hogy csak egy bizonyos helyen lehessen javítani. Az elõbb megcsináltam hibátlan volt ennek ellenére bárhol mûködött a parancs. :/ Segítségeteket elõre is köszönöm.
if(strcmp(cmd, \"/megjavít\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/megjavit\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Itt nem tudod megjavítani!\");
new repaircar = GetClosestCar(playerid);
if(GetDistanceToCar(playerid,repaircar) < 5)
{
new Float:vehhealth;
GetVehicleHealth(repaircar, vehhealth);
if(vehhealth <= 980)
{
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"Megjavítottál egy autót és kaptál 30 XP pontot.\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, stringx);
SetVehicleHealth(repaircar, 1000.0);
RepairVehicle(repaircar);
PlayerInfo[playerid][XP] += 30;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 15000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, -15000);
varoskassza += 500;
Savevaroskassza();
SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA, \"Megjavítottad a melletted álló jármûvet! 15000FT volt az anyagok ára.\");
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s megjavított egy kocsit.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"megjavított egy kocsit.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megjavított egy kocsit.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
} else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"A kocsi még egész jó állapotban van.\");
} else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Túl messze vagy a kocsitól.\");
} else SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelõ!\");
}
return 1;
}