Szerző Téma: Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra  (Megtekintve 3576 alkalommal)

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Dátum: 2013. november 19. - 18:33:52 »
+1 Show voters
Sziasztok!
Mégis úgy gondolom, hogy több mint 5 hónapnyi munkát nem illendõ kidobni a szemétbe, ezért úgy döntöttem, hogy eladásra kívánom ápolgatott játékmódom. (Vagy esetleg valami Steam játékra, ajánlatokat várok.) Rengeteg idõm van benne, maga a játékmód pedig nagyon dinamikus és játékosbarát, BUGMENTES!


Árat TI írjatok nekem, mennyit szánnátok rá, aztán válaszolok hogy én kb mennyit gondoltam.
Egy kis betekintõ a módba:
- Az itemrendszer egy részlete:
 
stock CreateServerItem(id, Float:ixx, Float:iyy, Float:izz, ittemid, objectte, ivvw, iammount)
{
format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO `serveritems` (`id`, `x`, `y`, `z`, `itemid`, `vw`, `objecte`, `amount`) VALUES (\'%d\', \'%f\', \'%f\', \'%f\', \'%d\', \'%d\', \'%d\', \'%d\')\",
    id, ixx, iyy, izz, ittemid, ivvw, objectte, iammount);
mysql_query(query);
////
/*format(query, sizeof(query), \"SELECT `id` FROM `serveritems` WHERE `x`=\'%f\' AND `y`=\'%f\'\", ixx, iyy);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
new id;
id = mysql_fetch_int();*/
LoadServerItem(id);
return 1;
}
stock DeleteServerItem(id)
{
DestroyDynamicObject(itemobject[id]);
format(query, sizeof(query), \"DELETE FROM `serveritems` WHERE `id`=\'%d\'\", id);
mysql_query(query);
DestroyDynamic3DTextLabel(itemtext[id]);
if(sItems[id][iitemid] == 180)
{
    format(query, sizeof(query), \"DELETE FROM `serveritems_drugs` WHERE `sid`=\'%d\'\", id);
    mysql_query(query);
}
sItems[id][iID] = 0;
    sItems[id][ix] = 0;
    sItems[id][iy] = 0;
    sItems[id][iz] = 0;
    sItems[id][iitemid] = 0;
    sItems[id][ivw] = 0;
    sItems[id][objecte] = 0;
sItems[id][imount] = 0;
return 1;
}
stock LoadServerItem(id)
{
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `serveritems` WHERE `id`=\'%d\'\", id);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() > 0)
{
    if(mysql_fetch_row_format(line2, \"|\"))
    {
        sscanf(line2, \"p<|>ifffiiiifff\",
            sItems[id][iID],
            sItems[id][ix],
            sItems[id][iy],
            sItems[id][iz],
            sItems[id][iitemid],
            sItems[id][ivw],
            sItems[id][objecte],
      sItems[id][imount],
      sItems[id][irotx],
      sItems[id][iroty],
      sItems[id][irotz]);
   mysql_free_result();
   if(sItems[id][ix] != 0)
   {
      if(sItems[id][objecte] > 0)
      {
         /*if(sItems[id][iitemid] != 70)
         {*/
         itemobject[id] = CreateDynamicObject(sItems[id][objecte], sItems[id][ix], sItems[id][iy], sItems[id][iz], sItems[id][irotx], sItems[id][iroty], sItems[id][irotz], sItems[id][ivw], -1, -1, 200);
         if(sItems[id][iitemid] == 70) magnobe[id] = -1;
            //playermagno[id] = -1;
         /*}
         else
         {
             for(new o;o<sizeof(playermagno);o++)
            {
                if(!playermagno
  • )

                {
                    playermagno
  • = CreateObject(sItems[id][objecte], sItems[id][ix], sItems[id][iy], sItems[id][iz], 0, 0, 0, 100);

                       //
                    magnobe
  • = -1;

                    break;
                }
            }
         }*/
      }
      format(query, sizeof(query), \"SELECT `name` FROM `invname` WHERE `itemid`=\'%d\'\", sItems[id][iitemid]);
      mysql_query(query);
      mysql_store_result();
      new ineve[64];
      if(mysql_fetch_row_format(line2, \"|\"))
      {
          sscanf(line2, \"p<|>s[64]\", ineve);
          mysql_free_result();
      }
      format(stri, 256, \"Itt %d \'%s\' van, felvételhez: /item\", sItems[id][imount], ineve);
      if(sItems[id][iitemid] == 200)
      {
         new nev[24];
          format(query, sizeof(query), \"SELECT `neve` FROM `hullak` WHERE `itemid`=\'%d\'\", id);
          mysql_query(query);
          mysql_store_result();
          if(mysql_fetch_row_format(line2, \"|\"))
          {
              sscanf(line2, \"p<|>s[24]\", nev);
          }
          format(stri, 256, \"Itt %s holtteste van!\", nev);
          mysql_free_result();
      }
      if(sItems[id][iitemid] == 180)
      {
          format(query, sizeof(query), \"SELECT `ora`,`megtermett` FROM `serveritems_drugs` WHERE `sid`=\'%d\'\", sItems[id][iID]);
          mysql_query(query);
         
         //
         mysql_store_result();
         if(mysql_fetch_row_format(line2, \"|\"))
         {
             sscanf(line2, \"p<|>ii\", drogora[id], drogkesz[id]);
         }
         mysql_free_result();
         new perc, mperc, ora;
                 gettime(ora, perc, mperc);
         //
         if(drogora[id]-ora > 0)
         {
            format(stri, sizeof(stri), \"%s\\n%d óra van kinövésig\\nNyomj Y-t\", stri, drogora[id]-ora);
         }
         else if(drogora[id]-ora <= 0 || drogkesz[id] == 1)
         {
             format(stri, sizeof(stri), \"%s\\nNyomj Y-t!\", stri);
         }
         itemtext[id] = CreateDynamic3DTextLabel(stri, 0xd4cd6aFF, sItems[id][ix], sItems[id][iy], sItems[id][iz], 25, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, sItems[id][ivw],-1, -1, 100);
      }
      if(sItems[id][objecte] == 0) itemtext[id] = CreateDynamic3DTextLabel(stri, 0xd4cd6aFF, sItems[id][ix], sItems[id][iy], sItems[id][iz], 25, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, sItems[id][ivw],-1, -1, 100);
   }
}
}
return 1;
}

 
- A kereskedelem rendszer egy részlete:
 

GetKereskedelemItem(itemid)
{
format(query, sizeof(query), \"SELECT `amount` FROM `kereskedelem` WHERE `itemid`=%d\", itemid);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
new id;
if(mysql_num_rows() <= 0) id = 0;
else id = mysql_fetch_int();
mysql_free_result();
return id;
}
SetKereskedelemItem(itemid, amount)
{
format(query, sizeof(query), \"SELECT `itemid` FROM `kereskedelem` WHERE `itemid`=%d\", itemid);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(amount <= 0) amount = 0;
if(mysql_num_rows() <= 0)
{
    format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO `kereskedelem` (`itemid`, `amount`) VALUES (%d, %d)\", itemid, amount);
    mysql_query(query);
}
else
{
    format(query, sizeof(query), \"UPDATE `kereskedelem` SET `amount`=%d WHERE `itemid`=%d\", amount, itemid);
    mysql_query(query);
}
mysql_free_result();
format(message, sizeof(message), \"{79d4ed}%s\\n{ffffff}%d {79d4ed}%s\", KereskedelemNevek[itemid-1], amount, KereskedelemMeres[itemid-1]);
UpdateDynamic3DTextLabelText(kereskedelem[itemid], -1, message);
return 1;
}

 
- A biznisz rendszer egy részlete:
 

if(dialogid == arumegtekint)
{
if(!response) return 0;
new dollar, nevecskeje[64];
    sscanf(formattedinputtext, \"is[64]\", dollar, nevecskeje);
    strdel(nevecskeje, 0, 4);
   
    if(Compare(pName(playerid), buInfo[melyikben][aonerr])) return Malibu(playerid, \"Nem vásárolhatsz a saját bizniszedbõl!\");
   
    if(GetIntData(playerid, \"money\") < dollar) return Malibu(playerid,  \"Nincs elég pénzed!\");
        _GivePlayerMoney(playerid, -dollar);
if(buInfo[melyikben][astyle] != 12)
{
   new etelecske;
   format(query, sizeof(query), \"SELECT `etele` FROM `busitems` WHERE `name`=\'%s\' AND `busid`=\'%d\'\", nevecskeje, melyikben);
   mysql_query(query);
   mysql_store_result();
   etelecske = mysql_fetch_int();
   if(etelecske == 1)
   {
       //if(GetKereskedelemItem(4) <= 0 || GetKereskedelemItem(7) <= 0 || GetKereskedelemItem(9) <= 0) return Malibu(playerid, \"Nincs elég étel a megye élelmiszerraktárában!\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 1473, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Elviszed?\", \"Elviszed vagy itt fogyasztod?\", \"Itt\", \"Elviszem\");
            format(stra, 256, \"vesz egy %s-t és fizet %d dollárt...\", nevecskeje, dollar);
      cmd_me(playerid, stra);
      SetKereskedelemItem(4, GetKereskedelemItem(4)-4);
      SetKereskedelemItem(7, GetKereskedelemItem(7)-3);
      SetKereskedelemItem(9, GetKereskedelemItem(9)-4);
   }
   else
   {
      new alkohol;
       mysql_free_result();
      format(query, sizeof(query), \"SELECT `alkoholos` FROM `busitems` WHERE `name`=\'%s\' AND `busid`=\'%d\'\", nevecskeje, melyikben);
      mysql_query(query);
      mysql_store_result();
      alkohol = mysql_fetch_int();
      if(alkohol == 1) ShowPlayerDialog(playerid, 1474, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Elviszed?\", \"Itt fogyasztod vagy elviszed?\", \"ITT\", \"Elviszem\");
      else ShowPlayerDialog(playerid, 1475, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Elviszed?\", \"Itt fogyasztod vagy elviszed?\", \"ITT\", \"Elviszem\");
      mysql_free_result();
   }
}
else
{
    format(query, sizeof(query), \"SELECT `itemid` FROM `invname` WHERE `name`=\'%s\'\", nevecskeje);
    mysql_query(query);
    mysql_store_result();
   
    new miazitemid = mysql_fetch_int();
   
    mysql_free_result();
   
    AddItem(playerid, miazitemid, 1);
   
   format(stra, 256, \"vesz egy \'%s\'-t...\", nevecskeje);
   cmd_me(playerid, stra);
}
new id = GetIdFromName(buInfo[melyikben][aonerr]);
new mennyitkapjon = randomex(1, dollar);
if(id == INVALID_PLAYER_ID)
{
    new mennyibank;
    format(query, sizeof(query), \"SELECT `bankpenz` FROM `players` WHERE `name`=\'%s\'\", buInfo[melyikben][aonerr]);
    mysql_query(query);
   mysql_store_result();
   mennyibank = mysql_fetch_int();
   mysql_free_result();
    format(query, sizeof(query), \"UPDATE `players` SET `bankpenz`=\'%d\' WHERE `name`=\'%s\'\", mennyibank+mennyitkapjon, buInfo[melyikben][aonerr]);
    mysql_query(query);
}
else SetIntData(id, \"bankpenz\", GetIntData(id, \"bankpenz\")+mennyitkapjon);
}

 


FIGYELEM!
A játékmód jelenleg Bayside-ra van helyezve, de pár pozíció átírásával szinte azonnal visszatehetõ Red County-ba. A játékmóddal kapcsolatban a vételtõl számítva egy hónapig bármikor segítek, rendelkezésre állok. Visszafizetési garancia nincs.
A vevõ a következõ állományokat fogja megkapni:
- MySQL szerkezet
- Maga a játékmód
- A játékmódhoz tartozó filterscriptek
- Minden szükséges plugin és include
A SZERVER LEÍRÁSA:



 

Malibu\'s East Roleplay


Elérhetõségek
IP:  91.82.84.215:7777
Weblap: http://maliburpg.atw.hu
Elõszó
A szervernek már 2-3 éves múltja van, de mivel már csak a név ugyanaz, a tavalyi szervertörténetet foglalom össze tömören. CRU3L belevágott néhány sráccal újraindítani a Malibu\'s West RP szervert, de nem sokat haladtak. Nyáron, mikor csatlakoztam, kijavítottunk minden egyes hibát (bugot) és bekerült jó pár fejlesztés is. Egy nagy bug miatt azonban elaludt a lelkesedés lángja ezért a szerver scriptelése abba maradt.
Most újra itt vagyunk, és fejlesztjük a teljesen újjáalakuló szervert. A scriptelését nulla sorról kezdtem júniun elején, 4000 sorral nyitottunk; ennek a modnak semmi, ismétlem, semmi köze nincs az elõzõ szerver játékmódjához, ezért a valódi jogtulajdonosnak (akinek CRU3L eladta) nem tartozunk magyarázattal.
A szerver a nyár folyamán kapott hideget és meleget, de októbertõl minden megváltozik. Újra a régiek leszünk.
November elsején új koncepcióval nyitunk meg, RPG-ként. Lesz várostörténet, és karakterlap nélkül nem játszhatnak a játékosok sem.
 
A regisztráció
A regisztráció a már megszokott sémán alapul: jelszó, nem, származás, kor. Spawnolás után a játékost kiszállni látjuk egy buszból, majd megérkezünk Bayside kicsiny, de gyönyörû városába.
A gazdaság
A gazdaságról annyit, hogy mindent be lehet állítani a szerveren. De tényleg! A polgármester szabályozhatja az üzemanyag literenkénti árát a leaderes munkák fizetésén át az adókig mindent...
\"sa_mp_138.jpg\"
 
A munkák
A szerveren csak / egyelõre hárum sima munka található. Ezek a következõk:
> Halász
> Halszállító
> Úttisztító
Frakciók közül az alábbiak találhatóak meg a szerveren:
> EMD ( Tûzoltóság és Kórház )
> Autómûhely
> San News ( Rádió )
> Bayside Police Department ( Rendõrség )
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/c7uizzvvl/sa_mp_202.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/98nmcvme9/sa_mp_203.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/709fvjfa9/sa_mp_204.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/ailfrxg69/sa_mp_205.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/4t577ma01/sa_mp_206.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/shkp2w6jl/sa_mp_207.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/6daj60ie9/sa_mp_208.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/brdwraxi9/sa_mp_209.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/vd2dnhzxd/sa_mp_211.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/b0l6liv4x/sa_mp_212.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/pnm536tr5/sa_mp_213.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/jleicp5b5/sa_mp_214.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/vr3pn3k0x/sa_mp_215.png[/hs]
A jármûrendszer
A jármûrendszer nagyon sok változáson esett át június óta, és szerintem most érte el végleges formáját (bár még tervezünk egy-két dolgot). A mûszerfal szerintem egész jó lett. Minden jármûre egyedileg kidolgozott liter fogyasztás van, és a szerver menti a futott mérföldeket is. Amennyiben egy autó felborul, itt nem fog felrobbanni, hanem újraspawnol az eredeti állapotába. Ezzel megszûnt az a hibakihasználás, miszerint a jármû élete újra 1000%-os lenne. A játékos kocsivételkor kap két kulcsot. Ezeket átadhatja másnak, és másoltathatja is.
\"width=500http://s14.postimg.org/hmm9a37up/sa_mp_139.png[/img]
\"width=500http://s14.postimg.org/derh1c6f5/sa_mp_140.png[/img]
\"width=500http://s14.postimg.org/5ajcwlk01/sa_mp_142.png[/img]
A házrendszer
Igazából errõl nem tudok sokat írni. A házakat másolható/átadható dinamikus kulcsrendszerrel lehet nyitni/zárni. Az ajtókon lehet kopogni, ezt a bent lévõk \"hallják\".
\"width=500http://s23.postimg.org/8iryy5xmj/sa_mp_147.png[/img]
\"width=500http://s23.postimg.org/kuq9xww3f/sa_mp_148.png[/img]
\"width=500http://s23.postimg.org/hcea1iv7f/sa_mp_149.png[/img]
Az inventory rendszer
Az inventory rendszerrõl röviden annyit hogy maaaarha sok idõ volt mire mûködõ állapotba megírtam. A lényege hogy akármi is legyen nálad, te azt eldobhatod, felveheted földrõl, átadhatod másnak és használhatod azt. Illetve akármennyi lehet belõle. ( Akárcsak kulcsokból. ) Nem csak a játékosoknak, hanem a házaknak és a jármûveknek is van inventory-ja. Inkább beszéljenek a képek.
\"width=500http://s24.postimg.org/ic5hzqnlx/sa_mp_150.png[/img]
\"width=500http://s24.postimg.org/e1qu45iit/sa_mp_151.png[/img]
\"width=500http://s24.postimg.org/mu7sru3np/sa_mp_153.png[/img]
\"width=500http://s24.postimg.org/74wnrmm85/sa_mp_154.png[/img]
\"width=500http://s24.postimg.org/7ge44e2o5/sa_mp_155.png[/img]
\"width=500http://s24.postimg.org/w8dqbmjut/sa_mp_156.png[/img]
\"width=500http://s24.postimg.org/a7xdv016t/sa_mp_157.png[/img]
Üzletek/bizniszek
Nos... ezt a rendszert sem volt egyszerû megírni. Az adminisztrátorok tehetnek le bizniszeket, pl. gyorsétterem, ruhabolt, de akár sztriptízbárt is. A játékosok adott összegért megvehetik, majd kezelhetik annak a tulajdonságait: biznisz neve, belépõ, termékeket/árukat adhat hozzá/törölhet. Itt is beszéljenek a képek:



\"width=500http://s21.postimg.org/l07tcxhuv/sa_mp_158.png[/img]
\"width=500http://s21.postimg.org/4nxrn73jb/sa_mp_159.png[/img]
\"width=500http://s21.postimg.org/9irglh1uv/sa_mp_160.png[/img]
\"width=500http://s21.postimg.org/zahdoey7b/sa_mp_161.png[/img]
\"width=500http://s21.postimg.org/c7qup8wpz/sa_mp_163.png[/img]
 
Bejárat rendszer / Entrance-ek
A szerveren megtalálható az általam készített entrance system. Adminisztrátorok tehetnek le bejáratokat különbözõ interiorokhoz. Lényegében ennyi.
\"width=500http://s21.postimg.org/bd4b37ovb/sa_mp_164.png[/img]
\"width=500http://s21.postimg.org/awj3gs147/sa_mp_165.png[/img]
A fûtermesztés
Na.. ez az illegális életûek lelke. Akárhol találhatsz ( tényleg akárhol ) fûmagot, amibõl kifejlõdik 2 órán belül a marihuána cserje miután elültetted azt. A fejlõdõ és kész cserjét egyaránt locsolhatod, égetheted és le is \"arathatod\": magot szedhetsz, vagy füves cigit tekerhetsz. ;)
 


Várostörténet
Bayside a fõvárosa az USA szegletében elhelyezkedõ kicsiny félsziget-államnak, East Malibunak. A várost az amerikai polgárháború után, San Francisco mellett alapították. Jelenleg a város kereskedelmi központ, köszönhetõen modern kikötõinek és fejlett rendvédelmi rendszerének.
Mivel semmilyen iparágra nem szakosodott a város, talán leginkább ennek köszönhetõ, és a tiszta friss levegõnek, hogy annyi ember látogatja meg Bayside-ot a jó élet reményében. Hiszen ki ne jönne egy olyan városba, ahol szeretettel várják a munkás embereket, jó befektetéseket köthetnek és nem kell a gyárak füstjét szívni? Nos ennek és azon brókerek sokaságának, akik a Willmaun tõzsdeházban, napokat elüldögélve olvassák az újságokat és tesznek vesznek azért, hogy a városnak és a városban lévõ cégeknek, üzleteknek és azok dolgozóinak jobb legyen, köszönhetõ az, hogy fõvárossá nõtte ki magát ez a gyönyörû hely.
Az ingatlanpiac tökéletesnek mondható, jó áron juthatnak hozzá remek állapotú tágas házakhoz, emellett a fejlett építõiparnak köszönhetõen bárki megvalósíthatja architektúrális álmait, anélkül, hogy bárki határokat szabna neki. Továbbá a táj szépsége és az állam elszegényesedése ellen folytatott hadjáratának köszönhetõ az, hogy nem találkozunk lepukkant negyedekkel, rossz élethelyzetû állampolgárokkal.
A város népességét fõleg angolok, amerikaiak és olaszok adják, tehát igen csak jelentõs fölénnyel bírnak a fehér emberek, emellett eléggé jó hírrel vannak az itt élõ feketékrõ is akik szintén eléggé nagy számmal gazdagítják a várost. Kisebb számban találhatóak még itt ázsiaiak és indiaiak, de õk inkább csak vallási közösségekben találhatóak meg nagyobb csoportosulásban.
A város igyekszik a modern technológiával való jó barátság megtartására, ezért igencsak korszerû gépek várják az ide költözõket minden munkakörben, gondolok itt a higiéniai szempontból kihangsúlyozásra méltó úttisztító cégre, de megemlíthetném a jól kidolgozott rendvédelmet is.
Ugyanakkor a város ügyel a korrupció, az illegális tevékenységek megelõzésére is, éppen ezért egyik fontos és talán USA-ban egyedülien ebben az országban bevezetett rendszer az, miszerint a megyék között kizárólagos kijárási engedéllyel lehet közlekedni, a korrupció megelõzése érdekében, ami annyit jelent, hogy a kijárást kérelmezni kell a hatóságoknál, ami lehet állandó, de idõszakos is és, mivel a fõváros, mindkét nagy útsávja megyehatárnál található, így a fõvárosba való belépés illetve annak elhagyása, csak ezen rendszer segítségével megoldható. Többek között ennek a rendszernek köszönhetõ, hogy szinte semmilyen illegális tevékenység nincs a városban, ha esetleg mégis elõfordul, arról a rendõrség általában mihamarabb tudomást szerez és megteszi a szükséges lépéseket.
Végezetül városunk turisztikai szempontból is tökéletes választás, azoknak akik csak nyugdíjas éveikre akarnak ide költözni hiszen nyugalmas és otthonos környezetével mindenkivel megszeretteti magát.
// Köszönjük az alapot Jizzy-nek.
 
 
STAFF
ADMIN 3
> Rupert
> Nyuszi
ADMIN 2
> BobIsTheFirst
> Fede
ADMIN 1
> Awide
Hangsúlyozom, hogy a szerveren jelenleg minden mûködõképes.
A leírást folyamatosan bõvítem.
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 29. - 11:01:46 írta Rupert »

Nem elérhető Geno

  • 209
    • Profil megtekintése
Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #1 Dátum: 2013. december 01. - 16:59:51 »
0 Show voters
PÛ-be küldenél egy árat?
« Utoljára szerkesztve: 2013. december 01. - 17:03:19 írta Geno »

Nem elérhető gbr333

  • 670
    • Profil megtekintése
Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #2 Dátum: 2013. december 01. - 17:03:37 »
0 Show voters

PÛ-be küldenél egy árat?
 
[/quote]
 

Árat TI írjatok nekem, mennyit szánnátok rá, aztán válaszolok hogy én kb mennyit gondoltam.
 
[/quote]

Nem elérhető Geno

  • 209
    • Profil megtekintése
Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #3 Dátum: 2013. december 01. - 17:12:18 »
0 Show voters

 

PÛ-be küldenél egy árat?
 
[/quote]
 

Árat TI írjatok nekem, mennyit szánnátok rá, aztán válaszolok hogy én kb mennyit gondoltam.
 
[/quote]
 
[/quote]
Ja oké.

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #4 Dátum: 2013. december 01. - 21:22:56 »
0 Show voters
Írtam PM-et.

Nem elérhető Erik3333

  • 945
  • SMF | phpBB | TS3 | PHP | HTML | CSS | JS | PAWN | JAVA
    • Profil megtekintése
Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #5 Dátum: 2013. december 02. - 16:16:05 »
0 Show voters
Egy árat kérnék.

Nem elérhető Gh0st

  • 917
    • Profil megtekintése
Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #6 Dátum: 2013. december 02. - 16:47:47 »
0 Show voters

 

PÛ-be küldenél egy árat?
 
[/quote]
 

Árat TI írjatok nekem, mennyit szánnátok rá, aztán válaszolok hogy én kb mennyit gondoltam.
 
[/quote]
 
[/quote]

Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #7 Dátum: 2013. december 02. - 16:56:07 »
0 Show voters
4000 soros .

Nem elérhető gbr333

  • 670
    • Profil megtekintése
Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #8 Dátum: 2013. december 02. - 17:10:24 »
0 Show voters

4000 soros .
 
[/quote]
És ?

Nem elérhető Blaise

  • 1002
    • Profil megtekintése
Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #9 Dátum: 2013. december 02. - 17:20:17 »
0 Show voters

4000 soros .
 
[/quote]
Annyi kezdetben volt, mikor nyár elején nyitott :D

Nem elérhető SSK

  • 232
    • Profil megtekintése
Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #10 Dátum: 2013. december 02. - 17:21:24 »
0 Show voters
áRAT KÉRNÉK

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #11 Dátum: 2013. december 02. - 18:58:07 »
0 Show voters
Mentek.

Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #12 Dátum: 2013. december 14. - 12:23:07 »
+1 Show voters
Árat kérnék!

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #13 Dátum: 2013. december 21. - 01:38:45 »
0 Show voters

Árat kérnék!
 
[/quote]
Legjobb ..  :D
Küldj egy árat kiváncsi lennék mennyit kérsz érte.. leginkább az érdekel, hogy mennyit kérsz egy hasonló módért.. nem vásárlás képpen írom. :)

Nem elérhető Gh0st

  • 917
    • Profil megtekintése
Project Malibu 2014 - Eladnám vagy cserélném Steam játékra
« Válasz #14 Dátum: 2013. december 21. - 21:05:33 »
0 Show voters
Egy ár engem is érdekelne.
Nen vagyok képben a \"módpiacon\".

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal