Státusz Szerver:
Online IP:
- Szerver
Zárva - Csak Tesztelés céljából fut
Weboldal:
http://core.mgaming.hu Facebook:
http://www.facebook.com/CoreRPG
Gyakori Kérdések:[1.] Hol játszódik?
Válasz: A szerver az alapkoncepció alapján San Fierro , és Bayside városaiban játszódik. Ezen akármikor lehet változtatni, ha nem tetszik.
[2.] Már megint egy sz*r RP mód lesz GF móddal?
Válasz:
Nem. Ez egy 0-ról írt RP/Stratégia/Tycoon mód lesz, és nem valami halvány lila fing, elég komoly szervert akarunk, és én az
RP színvonalat vissza akarom szerezni a csapatommal. Szigorú szabályaink lesznek és nem kick lesz, hanem bekerülsz egy zónába, ahol automatikus RP kérdéseket kapsz
(Pl:. mit teszel ha...) és egy admin ha épp rá ér akkor RP-ztek is, hogy bele jöjj. Persze ha erõszakos vagy, meg lesznek a maga büntetései
(AJ,Warn,Kick,Ban).
[3.] Mit takar az hogy
stratégia? // Nagyban gondolkozunk hogy ilyen formában bennt maradjon-e.
Itt már a \"nagyobb\" emberkéknek kell azon filózni, hogy tartsák fennt a város \"életét\". És az mi hogy: tartsák fennt a város \"életét\"? Vannak külöbbözõ üzletek, 3 típussal, és három anyaggal.
[.
Típusok.]:
- Termelõ
- Átalakító
- Szolgáltató
[.
És három anyag.]:
- Fa
- Kõolaj
- Vasérc
Mindegyiknek
hatalmas szerepe van a játék során.
Leírok pár folyamatábrát példának:
- A bányából kitermelik a vasércet -> Az átalakító átdolgozza autóalkatrésszé/fegyveralkatrésszé -> A szolgáltató meg elkészíti a komplett autót / fegyvert.
Minden autógyárnak meg kell vennie a gyártani kívánt autó terveit, az úgynevezett licenszét. csak akkor rakhatja gyártósorra, ha megvette ezt. illetve le is veheti onnan.
Nézzünk az olajra is példát:
- Termelõ kifúrja -> Átalakító átalakítja üzemanyaggá -> A szolgáltató benzinkútként mûködik.
Ha a benzinkútban kifogynak a tartályok (vannak különbözõ oktánszámú benzinek (100 és 100+)) és ha kifogy kell vennie az átalakítótól. Ha nála sincs, akkor már csak a termelõn múlik hogy dob-e a piacra több benzint, vagy õ is csõdbe ment.
Ebbõl gondolom érezhetõ, hogy ha nincs munkás aki kitermeli például az olajat, akkor benzin sem lesz. Gondolom érhetõ mi a stratégia rész.[4.] Mi a
Tycoon része?
Saját magad építhetsz üzleteket, vagy vehetsz üzlethelyiségeket (amiket a megadott kategóriákban tudsz forgalomba indítani pl: Autósbolt, Húsbolt, Cukrászda, stb., és Te szabod meg hogy milyen árut adsz el, s menyiért. De ha már nagyban gondolkodsz, akkor valójában építhetsz hastalmas épületeket, s azokat berendezheted azokat irodaként, vagy akár egy plázaként.
Szóval a 0.3d újítást vezessük be, ahol ki lehet venni objecteket és most éppen az épületekre célzok. Amelyik épület alatt van út és nem esel ki a világból, az le lesz törölve, és a bizniszedhez való \"épület objectet\" fogják felépíteni az \"építõ\" munkások
(szabad munka). Persze a fõnök pénzel. Az épületet akár 2-3 óráig is lehet, hogy építeni fogtok
(függ a mérettõl és a nagyságtól na meg, hogy mennyi emberke dolgozik rajta), az épület a \"földbõl\" felfele fog menni amolyan kitörés félé képen, szóval egyre magasabban lesz az épület.
[5.] A részletesség
A részletesség fontos dolog. Mi a többi szerverhez ellentétben ügyelünk az RP szituációk kialakulására, szóval például egy mentésnél elõbb rá kérdezünk, hogy mi történt, ha nem tud válaszolni
(szegény már nagyon haldoklik), akkor be kell vinni a kórházba és 1 perces vizsgálással ki derítitek a baját. Ha meg van! Akkor a bajhoz méltó dolgokat végeztek el, például ha eltört a lába kap gipszet, ha kézen lõtték, kiveszitek a golyót...
[6.] UCP
A szerver lelke. innen tudod írányítani a karakteredet, szervezeteket, üzleteket. Elég sok dolgot. Az UCP-nek két része lesz. IC - OOC
IC részleg:\"Böngészõ\":Webshop - Innen tudsz rendelni a karakterednek 1-2 dolgot, amit másnap a postás hoz ki.
Ingatlanok - Eladó ingatlanok listázása képekkel, leírással, és hogy jutsz oda (map)
Jármûvek - Használt autók leírása, listázása képpel, leírással, és hogy jutsz el a kereskedésekbe(map).
Saját weblap - Csinálhatsz saját weblapot a szervezetednek, üzletednek, amit a böngészõdön belül egy virtuális böngészõben nyithatnak meg a játékosok. Ez egy egyszerû kis saját programnyelvet takar, leírással. (ismétlem, ez egy virtuális böngészõ és weblap)
OOC részleg:Beállítások, Statisztikák, Fórum, stb.
Ötleteiteket, javaslataitokat várjuk az UCP módosítására, korlát nincs. Magyarul, amit nem sajnálsz a képzeletedtõl, megpróbáljuk összehozni. [7.] Mik a változások, ebben a v5-ös verzióban?
A tycoon/stratégia részébõl kicsit visszaveszünk (de tényleg csak kis mértékben), és az interakciókra jobban koncentrálunk. Ennyi legyen elég
A többi dolgot nem sütjük el, mindent a maga idejében! Megjelenési dátum? Idõben kipostoljuk azt is
http://core.comyr.com/corerpg_forumheader_small.png[/img]
Jelenlegi CoreRPG fejlesztõ csapataP3ti - founder, owner, ClientHelper main developer, gamemode developer
[Level 5]Zharko - founder, owner, gamemode main developer
[Level 5]Kick - owner, planner
[Level 5]Pampa - chief administrator
[Level 4]Indi - administrator, RP responsible
[Level 3]Zsoma - Web developer
[Level 3]JBauer - administrator, gamemode developer
[Level 3]WolverinZ - administrator
[Level 3]Krook - administrator, webmaster
[Level 2]Lowasz - administrator, do-all
[Level 2]Meni - moderator, designer
[Level 1]KisHP - tester
[Level 0]Utoljára módosítva: 2013.04.07. 13:43
Akiknek köszönetet mondunk eddigi munkájukért:
RayHassi - Szkriptek, mapok, nélküle nem létezne Core RP, tesztek
Jex - Ex-fejlesztõ, neki nagyon sokat köszönhetünk. (Üzlet rendszer, stb)
James_Raynor - Alapító
Pyenix - Egykori webmesterünk, designerünk. Nélküle sem létezne Core.
Gentleman - Ex-fejlesztõ, az alapkoncepciójú mód megírása
StraY\' - Ex-fejlesztõ
Ystee(Spookie) - Ex-fejelsztõ
P3ti - Alapító, Ex-fejlesztõ
Carlo_Jeans - tesztelések, egykori admin
Fab. - Tesztelések
BBEHosting.hu - Támogatás
ChuckNorris - Leírás visszaszerzése, kezdetleges UCP
Glen_McMillan - Régebbi mapolás
Spii - Régebbi mapolás
Adyzon - Tesztelés, mapok
Zack - Tesztelés
Spike_Vince - Tesztelés
Zsolt_Black - Tesztelés, AFK Rendszer
caRlos - Logó
Sheet - MySQL probléma megoldása
Divkn - C++ Tippek
Darkteacher - Ex-Segéd
RolePlay - Ex külsõ RP Figyelõ
Fl0rian - Ex fejlesztõ
Módok archívuma:-Core RP v1 : Jex, StraY\', Zharko
-Core RP v2 : Gentleman
-Core RP v0 : P3ti-féle (Everyday RPG alapja a Core RP leges legelsõ módja volt, errõl majd P3ti leírja a történetet)
-Core RP v4 : P3ti remake
-Core RP v5 : P3ti, Zharko remake [jelenlegi]
Szerverünket a
MysticGaming.hu, és a Q&R Productions támogatja.
MysticGaming.hu
Q&R Productions
Szerkesztés alatt...
Changelog: nyomon követheted a szerver fejlõdését, frissítéseit ______ 2010-2013 ____ ____ ______
/ ____/___ ________ / __ \\/ __ \\/ ____/
/ / / __ \\/ ___/ _ \\ / /_/ / /_/ / / __
/ /___/ /_/ / / / __/ / _, _/ ____/ /_/ /
\\____/\\____/_/ \\___/ /_/ |_/_/ \\____/
Hivatalos dokumentáció
-------------------------------------------
@ 0.1 - [2010 - 2011] Ez egy halott verzió.
Készítõk: Jex, HP, StaR.
# Fontosabb featurek:
- üzletrendszer v1
- mostani hotkeyrendszer alapja
@ 0.2 - [2011 - ?2012?] Szintén befuccsolt próbálkozás.
Ebben az idõszakban Gentleman fejlesztett.
A mostani mód alapja ez, de szinte minden
funkció ki lett szedve, mert pl. ez még
SF-ben és Baysideban játszódik és elavult
vagy hibás scriptekkel van tele.
@ 0.3 - [2012]
# Változások:
- Teljes átállás mysql-re.
- Átköltözés Los Santosba.
- Nagyon sok régi feature kiszedése.
- Mód szétszedése modulokra, mint a 0.1-es módban.
# Csapat:
- P3ti felvéve, mint fejlesztõ.
- TayLor kirúgva.
- HP, Rayhussi kilép.
@ 0.4 - [2012 õsz - 2012. 12. 31. 3:54]
Ez a mód az elõzõ fejlesztési leállás elõtti.
Nem sok az új funkció, de itt majdnem megszûnt
a szerver és nagyon változott a csapat.
# Jelenlegi team:
Tulajdonosok: P3ti, Kick
Új fõadmin: WolverinZ
Új moderátor: Jippy
# Új minor funkciók:
- interior, item sys
- interior sys
- jármû neon eljárás
- autórádió sys
- infobox
- [ismerkedés]bemutatkozás/kézfogás sys
- injury (alap)
- HP félle adminrendszer kiszedése (0.5ben újraírás!)
- login újraírás
- index (by Rayhussi)
- városháza map by P3ti
- pd map by Adam Vercett (Everyday RPGbõl kiszedve)
- motor rendszer (by Gentleman) továbbfejlesztve (by P3ti)
@ 0.5 - [2012. 12. 31. 3:54 - ...] Fejlesztés újrakezdése
# Tervezett funkciók:
- új függvények az itemrendszer jobb kihasználásához.
- új item típusok, funkciók
- mysql alapú frakciórendszer
- adminrendszer elkészítése
- új mapok készítése
- injury, \"animbaesés\" rendszer befejezése
- interior rendszer továbbfejlesztése
- legfontosabb épületek beírása mysql-be
- bankrendszer elkészítése
- üzletrendszer v2 alpha verziójának elkészítése
- jármûrendszer befejezése
__ 2010-2013 ____ ____ ______
/ ____/___ ________ / __ \\/ __ \\/ ____/
/ / / __ \\/ ___/ _ \\ / /_/ / /_/ / / __
/ /___/ /_/ / / / __/ / _, _/ ____/ /_/ /
\\____/\\____/_/ \\___/ /_/ |_/_/ \\____/
Changelog (v0.5)
_______________________________________________
2013. január 2. 1:33
- új épületek berakva MySQL-be.
- spawnkor a legutóbbi kilépésed helyére kerülsz.
- fade rendszer hozzáadva (effekt interior be/kilépéskor)
- LSPD interior mapolás berakva
- pár mapicon lerakása
2013. január 3. 3:44
- interaktív gomb átváltása gugolásról© Y-ra! (I hope Kick will be happy! :DD)
- login ablak megjelenésénél chat törlés.
- elsõ spawnkor üdvözlõ üzenet, gametext
- fegyverskillek beállítása (nincs dupla uzi/tec9, fegyvert a vállon fogja)
- animrendszer fejlesztés: fejlövés, láblövés után totyog, érzékeli hova lõnek)
- \'/run\' animáció kivéve visszaélések elkerülése végett.
2013. január 4. 1:01
- alap gate rendszer bekerül (sql táblák, betöltés, object lerakás, nyitás/zárás)
- kapukezelõ gomb beépítése: N, antiflood rendszer az Y és N betûkre (1,5mp)
- épületbe belépés/kilépés, kapu nyitás/zárás logolása
- restart után visszaírja a neved felhasználónévre
2013. január 4. 14:38
- 2 új admin parancs: /setvw, /setint
2013. január 5. 2:54
- pénz rendszer beépítése az item rendszerbe (átadás, eldobás)
- mentés függvény magyarosítása
- a motor rendszer kicsit felújítva (gametext)
2013. január 6. 22:38
- jármû lámpa rendszer (N betû a kocsiban)
- sql táblák létrehozása a frakció rendszerhez
- IRL idõ és idõjárás beépítése
- megszabadulás a Dini-tõl. =) sql 4eva
- /stats parancs
- Weboldal textdraw frissítése core.comyr.com-ra!
2013. január 7. 18:35
- 1es weather kiszedve mert az indexobjectet nem mutatja.
- központi bank map berakva
- benzinkút map berakva
2013. február.
- inventory rendszerbe bekerült a pénzkezelés
- jármû rendszer: betöltés, mentés
- jármû rendszer: /lock, lámpa és index fényvillanással
- Core RPG UCP 0.1 alpha: belépés, regisztráció, alapadatok kiírása, módosítása
- /adminhelp
- új adminparancsok
- injury system újraírása ~ 70%
- bemutatkozás rendszer bugmentesítve
- frakció rendszer 0.1 alpha
- logrendszer fejlesztése
- jármû rendszerbe paintjob, tuning elemek, neon beépítése
- kulcsrendszer az inventoryba
- földre eldobás
- parancs az inventory megjelenítésére: /i vagy /inventory
2013. április.
- /vhspawn
- /goto , /gethere
Bannerek:Pyenix:http://core.comyr.com/corerpg_forumheader_small.png[/img]
caRlos:
Szerver támogatása:Ez teljes mértékben legális!
A szervert lehet támogatni X összeggel, PayPalon!
A befolyt összeget teljes mértékben a szerver üzemeltetésére fordítjuk. (Tárhely, domain, stb)
A támogatás opció hamarosan elkészül. Köszönjük hogy elolvastad,és nyomon követted ezt rövid tájékoztató jellegû topicot!
legközelebb újabb információkkal szolgálunk,bõvebb leírással,és rengeteg sok újdonsággal!
Addig is Core mindörökké!
Leírást írta: Pyenix, Zharko
Átdolgozta: Lowasz, Zharko