Szerző Téma: Core RPG - ELADÓ  (Megtekintve 5461 alkalommal)

Nem elérhető Zharko

  • 1955
  • Future House <3
    • Profil megtekintése
Core RPG - ELADÓ
« Dátum: 2013. Október 18. - 18:04:48 »
+4 Show voters
Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy átadnám a szervert valakinek, szõröstül vagy akár bõröstül is (2 fajta mód, Jex és én félék + adok extrákat is bõven).
Nekem nincs sok idõm mostanság számítógépezni sem, tehát felejtõs hogy én majd valamikor vigyem tovább esetleg. Viszont egy ilyen nagy projectet kár lenne a kukába dobni.
Árat PM-ben mellékelek!
Itt a kisebbik leírás, aki nem tudná mirõl van szó. Az új üzletrendszerben a 3 anyag helyett 14 van, 3 termelõegység helyett 6 fajta, 3 átalakító helyett 11, szolgátatóból pedig 13 db.
Lehetséges szállítási típusok: 5 db.
Itt egy kis preview:
 
new
Anyagok[][tms] =
{
    \"Víz\",       // 0
    \"Fa\",       // 1
    \"Vasérc\",   // 2
    \"Kõ\",      // 3
    \"Kõolaj\",    // 4
    \"Gabona\",    // 5
    \"Haszonállat\",    //6
    \"Gyümölcs\",      //7
    \"Zöldség\",      //8
    \"Gyapot\",      //9
    \"Cukorrépa\",   //10
    \"Mûanyag\",      //11
    \"Földgáz\",      //12
    \"Benzin\"         //13
},
TypeTypes[][tms] =
{
    //   Termelõk
    \"Termelõ - Kút\",       //  Víz 0
    \"Termelõ - Erdõ\",     //  Fa 1
    \"Termelõ - Bánya\",    //  Vas, kõfejtés 2
    \"Termelõ - Olajkút\",  //  Kõolaj 3
    \"Termelõ - Farm\",     //  Gabona, Haszonállatok, Gyümölcs, Zöldség, Gyapot, Cukorrépa 4
    \"Termelõ - Vegyüzem\", //  Mûanyag 5
//   Átalakítók
    \"Átalakító - Papírgyár\",//6
    \"Átalakító - Bútorgyár\",
    \"Átalakító - Autógyár\",//8
    \"Átalakító - Sütöde\",//9
    \"Átalakító - Olajfinomító\",
    \"Átalakító - Szeszfõzde\",
    \"Átalakító - Vágóhíd\",
    \"Átalakító - Textilüzem\",
    \"Átalakító - Üdítõgyár\",//14
    \"Átalakító - Cukorgyár\",
    \"Átalakító - Elektronikai üzem\",//16
    //   Szolgáltatók
    \"Szolgáltató - Benzinkút\",//17
    \"Szolgáltató - Ruhaüzlet\",
    \"Szolgáltató - Pékség\", //19
    \"Szolgáltató - Húsbolt\",
    \"Szolgáltató - Piac\",
    \"Szolgáltató - Papírbolt\",
    \"Szolgáltató - Autókereskedés\",
    \"Szolgáltató - Kikötõ\",//24
    \"Szolgáltató - Repülõtér\",
    \"Szolgáltató - Étterem\",
    \"Szolgáltató - Italbolt\",
    \"Szolgáltató - Kocsma\",
    \"Szolgáltató - IT Bolt\"//29
},
SzallitasiTypes[][tms] =
{
\"Légiúti\",          //  0
\"Közúti kisteher\",  //  1
\"Közúti nagyteher\", //  2
\"Vasúti fixvonalas\",//  3
\"Belvízi\"           //  4
},
Egysegek[][tms] =
{
    \"Liter\",   //  0
    \"Tonna\",    //  1
    \"Darab\",    //  2
    \"Köbméter\",   //  3
    \"Hektár\"  //  4
},
Minosegek[][tms] =
{
    \"{FF0000}Rossz\",    //  0
    \"{ff5e00}Normál\",
    \"{33AA33}Jó\",
    \"{33AA33}Kiváló\"
}
;

 
Egy boltnak ennyi mindenje \"lehet\"
 
enum uzletenum
{
ID,
TypeID,              //  üzlet típusa
AnyagTypeID,         //  üzlet (feldolgozási) anyag típusa
SzallitasiTypeID,    //  Milyen úton szállíthat dolgokat (lehet több is idõvel
Raktar,             //  Rendelkezik-e az adott üzlet raktárral
RaktarKapacitas,   //  Tárolókapacitás
RaktarEgyseg,       //   Mennyi van benne
VirtualWorkers,    //  Virtuális munkások száma
RealWorkers,       //  Hány játékos dolgozik a cégnek
Tulajdonos[34],    //  Tulajdonos neve
Neve[64],           //  Cég neve
Kassza,             //  Cég vagyona
EgysegTypeID,       //  Üzlet tárolási egysége
Fejlesztesek,       //  Mit fejlesztettek eddig 0 - semmit
SzabadMunkahelyek,  //  Az üzlet tud munkahelyet teremteni játékosoknak, illetve INK-eknek
Oraber,             //  Munkások órabére, dollárban megadva
QualityID,          //  Feldolgozás minõsége
Telephely[64],      //  Telephely neve { 3DTextbenm is írja }
Iroda[64],          //  Iroda neve { 3DTextben is írja }
RaktarString[64],
EgyebAnyagok[128],
r_Viz,
r_Fa,
r_Vaserc,
r_Ko,
r_Koolaj,
r_Gabona,
r_Haszonallat,
r_Gyumolcs,
r_Zoldseg,
r_Gyapot,
r_Cukorrepa,
r_Muanyag,
r_Foldgaz,
r_Benzin,
//EDDIG TÖLTI BE
 
Kinek, Mit, Ar, Megjegyzes[256],
//Float:TelephelyPos[3],
//Float:IrodaPos[3],
QualityName[32],    //  Minõség neve
EgysegTypeName[32], //  Tárolási egység neve
Bevetel,            //  Üzlet bevétele
TypeName[32],       //  Üzlettípus neve
AnyagTypeName[64],  //  Anyag neve
SzallitasiTypeName[32],//Szállítási mód neve
BOLT_SAMPLEID,
BOLT_VW,
BOLT_OUTPOS[128],
BOLT_DYNAMIC,
BOLT_PICKUP,
}

 
Viszont a kód részérõl ennyit :D
Részletes dokumentáció majdnem mindenhez van.
Képeket meg majd rakok ki.






\"05b6569vxjumvcixmlu7.png\"
 

since 2010
 


A szerverünk,és a csapat története valamikor 2009 végétõl kezdõdik,és egy-két sráccal szerettünk volna valami nagyot alkotni. Ezért megindult a kõ kemény munka (P3ti, Pyenix, Zharko). Késõbb csatlakoztak hozzánk még páran akik segítették a szerver elõre haladását (név szerint:RayHassi, James_Raynor). A játékmód írása megkezdõdött. A legelsõ mód (P3ti Everyday RPG-s módjából kiindulva)rengetegszer át lett írva,de eljutottunk az ötödik generációs módhoz.Rengeteg fejlesztõ/segéd/mapper megfordult nálunk. Nélkülük nem tartanánk itt, ahol most járunk. Ezért külön köszönetet mondunk nekik! (lentebb felsorolt nevek). Maga a csapat sok mindenen keresztül ment,rengetegszer éreztük hogy ez nem fog menni... Ám itt a lehetõség! Egy új alkalom hogy újra megmutassuk,hogy igen is tudunk nagyot alkotni a Magyar SAMP Közösségnek!
 



Státusz
\"067.png\" Szerver: Online
\"115.png\" IP:-
\"lock.png\" Szerver Zárva - Csak Tesztelés céljából fut
Weboldal: http://core.mgaming.hu
 

Facebook: http://www.facebook.com/CoreRPG


Gyakori Kérdések:
[1.] Hol játszódik?


Válasz: A szerver az alapkoncepció alapján San Fierro , és Bayside városaiban játszódik. Ezen akármikor lehet változtatni, ha nem tetszik.
[2.] Már megint egy sz*r RP mód lesz GF móddal?


Válasz: Nem.  Ez egy 0-ról írt RP/Stratégia/Tycoon mód lesz, és nem valami halvány lila fing, elég komoly szervert akarunk, és én az RP színvonalat vissza akarom szerezni a csapatommal. Szigorú szabályaink lesznek és nem kick lesz, hanem bekerülsz egy zónába, ahol automatikus RP kérdéseket  kapsz(Pl:. mit teszel ha...) és egy admin ha épp rá ér akkor RP-ztek is, hogy bele jöjj. Persze ha erõszakos vagy, meg lesznek a maga büntetései (AJ,Warn,Kick,Ban).
[3.] Mit takar az hogy stratégia?  // Nagyban gondolkozunk hogy ilyen formában bennt maradjon-e.


Itt már a \"nagyobb\" emberkéknek kell azon filózni, hogy tartsák fennt a város \"életét\". És az mi hogy: tartsák fennt a város \"életét\"? Vannak külöbbözõ üzletek, 3 típussal, és három anyaggal.
    [.Típusok.]:
    - Termelõ
    - Átalakító
    - Szolgáltató
    [.És három anyag.]:
    - Fa
    - Kõolaj
    - Vasérc
Mindegyiknek hatalmas szerepe van a játék során.
Leírok pár folyamatábrát példának:
    - A bányából kitermelik a vasércet -> Az átalakító átdolgozza autóalkatrésszé/fegyveralkatrésszé -> A szolgáltató meg elkészíti a komplett autót / fegyvert.
Minden autógyárnak meg kell vennie a gyártani kívánt autó terveit, az úgynevezett licenszét. csak akkor rakhatja gyártósorra, ha megvette ezt. illetve le is veheti onnan.
Nézzünk az olajra is példát:
    - Termelõ kifúrja -> Átalakító átalakítja üzemanyaggá -> A szolgáltató benzinkútként mûködik.
Ha a benzinkútban kifogynak a tartályok (vannak különbözõ oktánszámú benzinek (100 és 100+)) és ha kifogy kell vennie az átalakítótól. Ha nála sincs, akkor már csak a termelõn múlik hogy dob-e a piacra több benzint, vagy õ is csõdbe ment.
Ebbõl gondolom érezhetõ, hogy ha nincs munkás aki kitermeli például az olajat, akkor benzin sem lesz. Gondolom érhetõ mi a stratégia rész.
[4.] Mi a Tycoon része?


Saját magad építhetsz üzleteket, vagy vehetsz üzlethelyiségeket (amiket a megadott kategóriákban tudsz forgalomba indítani pl: Autósbolt, Húsbolt, Cukrászda, stb., és Te szabod meg hogy milyen árut adsz el, s menyiért. De ha már nagyban gondolkodsz, akkor valójában építhetsz hastalmas épületeket, s azokat berendezheted azokat irodaként, vagy akár egy plázaként.
Szóval a 0.3d újítást vezessük be, ahol ki lehet venni objecteket és most éppen az épületekre célzok. Amelyik épület alatt van út és nem esel ki a világból, az le lesz törölve, és a bizniszedhez való \"épület objectet\" fogják felépíteni az \"építõ\" munkások (szabad munka). Persze a fõnök pénzel. Az épületet akár 2-3 óráig is lehet, hogy építeni fogtok (függ a mérettõl és a nagyságtól na meg, hogy mennyi emberke dolgozik rajta), az épület a \"földbõl\" felfele fog menni amolyan kitörés félé képen, szóval egyre magasabban lesz az épület.
[5.] A részletesség


A részletesség fontos dolog. Mi a többi szerverhez ellentétben ügyelünk az RP szituációk kialakulására, szóval például egy mentésnél elõbb rá kérdezünk, hogy mi történt, ha nem tud válaszolni (szegény már nagyon haldoklik), akkor be kell vinni a kórházba és 1 perces vizsgálással ki derítitek a baját. Ha meg van! Akkor a bajhoz méltó dolgokat végeztek el, például ha eltört a lába kap gipszet, ha kézen lõtték, kiveszitek a golyót...
[6.] UCP


A szerver lelke. innen tudod írányítani a karakteredet, szervezeteket, üzleteket. Elég sok dolgot. Az UCP-nek két része lesz. IC - OOC


IC részleg:
\"Böngészõ\":
Webshop - Innen tudsz rendelni a karakterednek 1-2 dolgot, amit másnap a postás hoz ki.
Ingatlanok - Eladó ingatlanok listázása képekkel, leírással, és hogy jutsz oda (map)
Jármûvek - Használt autók leírása, listázása képpel, leírással, és hogy jutsz el a kereskedésekbe(map).
Saját weblap - Csinálhatsz saját weblapot a szervezetednek, üzletednek, amit a böngészõdön belül egy virtuális böngészõben nyithatnak meg a játékosok. Ez egy egyszerû kis saját programnyelvet takar, leírással. (ismétlem, ez egy virtuális böngészõ és weblap)


OOC részleg:
Beállítások, Statisztikák, Fórum, stb.
Ötleteiteket, javaslataitokat várjuk az UCP módosítására, korlát nincs. Magyarul, amit nem sajnálsz a képzeletedtõl, megpróbáljuk összehozni. :)
[7.] Mik a változások, ebben a v5-ös verzióban?


A tycoon/stratégia részébõl kicsit visszaveszünk (de tényleg csak kis mértékben), és az interakciókra jobban koncentrálunk. Ennyi legyen elég ;)


A többi dolgot nem sütjük el, mindent a maga idejében! Megjelenési dátum? Idõben kipostoljuk azt is :)



\"width=500
http://core.comyr.com/corerpg_forumheader_small.png[/img]
 
Jelenlegi CoreRPG fejlesztõ csapata
P3ti
   - founder, owner, ClientHelper main developer, gamemode developer [Level 5]
Zharko
   - founder, owner, gamemode main developer [Level 5]
Kick
   - owner, planner [Level 5]
Pampa
   - chief administrator [Level 4]
Indi
   - administrator, RP responsible [Level 3]
Zsoma
   - Web developer[Level 3]
JBauer
   - administrator, gamemode developer [Level 3]
WolverinZ
   - administrator [Level 3]
Krook
   - administrator, webmaster [Level 2]
Lowasz
   - administrator, do-all [Level 2]
Meni
   - moderator, designer [Level 1]
KisHP
   - tester [Level 0]
Utoljára módosítva: 2013.04.07. 13:43


Akiknek köszönetet mondunk eddigi munkájukért:
 

  • RayHassi - Szkriptek, mapok, nélküle nem létezne Core RP, tesztek


  • Jex - Ex-fejlesztõ, neki nagyon sokat köszönhetünk. (Üzlet rendszer, stb)


  • James_Raynor - Alapító


  • Pyenix - Egykori webmesterünk, designerünk. Nélküle sem létezne Core.


  • Gentleman - Ex-fejlesztõ, az alapkoncepciójú mód megírása


  • StraY\' - Ex-fejlesztõ


  • Ystee(Spookie) - Ex-fejelsztõ


  • P3ti - Alapító, Ex-fejlesztõ


  • Carlo_Jeans - tesztelések, egykori admin


  • Fab. - Tesztelések


  • BBEHosting.hu - Támogatás


  • ChuckNorris - Leírás visszaszerzése, kezdetleges UCP


  • Glen_McMillan - Régebbi mapolás


  • Spii - Régebbi mapolás


  • Adyzon - Tesztelés, mapok


  • Zack - Tesztelés


  • Spike_Vince - Tesztelés


  • Zsolt_Black - Tesztelés, AFK Rendszer


  • caRlos - Logó


  • Sheet - MySQL probléma megoldása


  • Divkn - C++ Tippek


  • Darkteacher - Ex-Segéd


  • RolePlay - Ex külsõ RP Figyelõ


  • Fl0rian - Ex fejlesztõ




Módok archívuma:
-Core RP v1 : Jex,  StraY\', Zharko
-Core RP v2 : Gentleman
-Core RP v0 : P3ti-féle (Everyday RPG alapja a Core RP leges legelsõ módja volt, errõl majd P3ti leírja a történetet)
-Core RP v4 : P3ti remake
-Core RP v5 : P3ti, Zharko remake [jelenlegi]


Szerverünket a MysticGaming.hu, és a Q&R Productions támogatja.
MysticGaming.hu
\"mystikus.png\"
Q&R Productions
\"QE9GXEtvAwMAU1scGAVQ\"


Szerkesztés alatt...


Changelog: nyomon követheted a szerver fejlõdését, frissítéseit
 ______     2010-2013     ____  ____  ______
  / ____/___  ________     / __ \\/ __ \\/ ____/
 / /   / __ \\/ ___/ _ \\   / /_/ / /_/ / / __
/ /___/ /_/ / /  /  __/  / _, _/ ____/ /_/ /
\\____/\\____/_/   \\___/  /_/ |_/_/    \\____/
     Hivatalos dokumentáció
-------------------------------------------
@ 0.1 - [2010 - 2011] Ez egy halott verzió.
  Készítõk: Jex, HP, StaR.
      # Fontosabb featurek:
      - üzletrendszer v1
      - mostani hotkeyrendszer alapja
@ 0.2 - [2011 - ?2012?] Szintén befuccsolt próbálkozás.
  Ebben az idõszakban Gentleman fejlesztett.
  A mostani mód alapja ez, de szinte minden
  funkció ki lett szedve, mert pl. ez még
  SF-ben és Baysideban játszódik és elavult
  vagy hibás scriptekkel van tele.
@ 0.3 - [2012]
  # Változások:
     - Teljes átállás mysql-re.
     - Átköltözés Los Santosba.
     - Nagyon sok régi feature kiszedése.
     - Mód szétszedése modulokra, mint a 0.1-es módban.
   # Csapat:
   - P3ti felvéve, mint fejlesztõ.
   - TayLor kirúgva.      
      - HP, Rayhussi kilép.
@ 0.4 - [2012 õsz - 2012. 12. 31. 3:54]
      Ez a mód az elõzõ fejlesztési leállás elõtti.
      Nem sok az új funkció, de itt majdnem megszûnt
      a szerver és nagyon változott a csapat.
      # Jelenlegi team:
      Tulajdonosok: P3ti, Kick
      Új fõadmin: WolverinZ
      Új moderátor: Jippy
      # Új minor funkciók:
      - interior, item sys
      - interior sys
      - jármû neon eljárás
      - autórádió sys
      - infobox
      - [ismerkedés]bemutatkozás/kézfogás sys
      - injury (alap)
      - HP félle adminrendszer kiszedése (0.5ben újraírás!)
      - login újraírás
      - index (by Rayhussi)
      - városháza map by P3ti
      - pd map by Adam Vercett (Everyday RPGbõl kiszedve)
      - motor rendszer (by Gentleman) továbbfejlesztve (by P3ti)
@ 0.5 - [2012. 12. 31. 3:54 - ...] Fejlesztés újrakezdése
   # Tervezett funkciók:
      - új függvények az itemrendszer jobb kihasználásához.
      - új item típusok, funkciók
      - mysql alapú frakciórendszer
      - adminrendszer elkészítése
      - új mapok készítése
      - injury, \"animbaesés\" rendszer befejezése
      - interior rendszer továbbfejlesztése
      - legfontosabb épületek beírása mysql-be
      - bankrendszer elkészítése
      - üzletrendszer v2 alpha verziójának elkészítése
      - jármûrendszer befejezése
__     2010-2013     ____  ____  ______
  / ____/___  ________     / __ \\/ __ \\/ ____/
 / /   / __ \\/ ___/ _ \\   / /_/ / /_/ / / __
/ /___/ /_/ / /  /  __/  / _, _/ ____/ /_/ /
\\____/\\____/_/   \\___/  /_/ |_/_/    \\____/
      Changelog (v0.5)
_______________________________________________
2013. január 2. 1:33
- új épületek berakva MySQL-be.
- spawnkor a legutóbbi kilépésed helyére kerülsz.
- fade rendszer hozzáadva (effekt interior be/kilépéskor)
- LSPD interior mapolás berakva
- pár mapicon lerakása
2013. január 3. 3:44
- interaktív gomb átváltása gugolásról© Y-ra! (I hope Kick will be happy! :DD)
- login ablak megjelenésénél chat törlés.
- elsõ spawnkor üdvözlõ üzenet, gametext
- fegyverskillek beállítása (nincs dupla uzi/tec9, fegyvert a vállon fogja)
- animrendszer fejlesztés: fejlövés, láblövés után totyog, érzékeli hova lõnek)
- \'/run\' animáció kivéve visszaélések elkerülése végett.
2013. január 4. 1:01
- alap gate rendszer bekerül (sql táblák, betöltés, object lerakás, nyitás/zárás)
- kapukezelõ gomb beépítése: N, antiflood rendszer az Y és N betûkre (1,5mp)
- épületbe belépés/kilépés, kapu nyitás/zárás logolása
- restart után visszaírja a neved felhasználónévre
2013. január 4. 14:38
- 2 új admin parancs: /setvw, /setint
2013. január 5. 2:54
- pénz rendszer beépítése az item rendszerbe (átadás, eldobás)
- mentés függvény magyarosítása
- a motor rendszer kicsit felújítva (gametext)
2013. január 6. 22:38
- jármû lámpa rendszer (N betû a kocsiban)
- sql táblák létrehozása a frakció rendszerhez
- IRL idõ és idõjárás beépítése
- megszabadulás a Dini-tõl. =) sql 4eva
- /stats parancs
- Weboldal textdraw frissítése core.comyr.com-ra!
2013. január 7. 18:35
- 1es weather kiszedve mert az indexobjectet nem mutatja.
- központi bank map berakva
- benzinkút map berakva
2013. február.
- inventory rendszerbe bekerült a pénzkezelés
- jármû rendszer: betöltés, mentés
- jármû rendszer: /lock, lámpa és index fényvillanással
- Core RPG UCP 0.1 alpha: belépés, regisztráció, alapadatok kiírása, módosítása
- /adminhelp
- új adminparancsok
- injury system újraírása ~ 70%
- bemutatkozás rendszer bugmentesítve
- frakció rendszer 0.1 alpha
- logrendszer fejlesztése
- jármû rendszerbe paintjob, tuning elemek, neon beépítése
- kulcsrendszer az inventoryba
- földre eldobás
- parancs az inventory megjelenítésére: /i vagy /inventory
2013. április.
- /vhspawn
- /goto , /gethere


Bannerek:
Pyenix:
\"05b6569vxjumvcixmlu7.png\"
\"width=500http://core.comyr.com/corerpg_forumheader_small.png[/img]


caRlos:
\"47r1pprghu5bv67x28kg.png\"
\"99xwnmickinvz6c1j1up.png\"


Szerver támogatása:
Ez teljes mértékben legális!

A szervert lehet támogatni X összeggel, PayPalon!


A befolyt összeget teljes mértékben a szerver üzemeltetésére fordítjuk. (Tárhely, domain, stb)


A támogatás opció hamarosan elkészül.

 

Köszönjük hogy elolvastad,és nyomon követted ezt rövid tájékoztató jellegû topicot!

legközelebb újabb információkkal szolgálunk,bõvebb leírással,és rengeteg sok újdonsággal!


Addig is Core mindörökké! :)

 

Leírást írta: Pyenix, Zharko

Átdolgozta: Lowasz, Zharko

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Core RPG - ELADÓ
« Válasz #1 Dátum: 2013. Október 18. - 18:47:43 »
0 Show voters
Árat kérnék.

Luciano&#8482;

  • Vendég
Core RPG - ELADÓ
« Válasz #2 Dátum: 2013. Október 18. - 18:53:00 »
0 Show voters

Árat kérnék.
 
[/quote]

Nem elérhető Zharko

  • 1955
  • Future House <3
    • Profil megtekintése
Core RPG - ELADÓ
« Válasz #3 Dátum: 2013. Október 18. - 19:05:28 »
0 Show voters
Ment a PM mindkettõtöknek.

Nem elérhető Eduka

  • 214
    • Profil megtekintése
Core RPG - ELADÓ
« Válasz #4 Dátum: 2013. Október 18. - 19:25:42 »
0 Show voters
Ára kérnék.

Nem elérhető gbr333

  • 670
    • Profil megtekintése
Core RPG - ELADÓ
« Válasz #5 Dátum: 2013. Október 18. - 19:36:35 »
0 Show voters
Árat kérnék.

Nem elérhető Erik3333

  • 945
  • SMF | phpBB | TS3 | PHP | HTML | CSS | JS | PAWN | JAVA
    • Profil megtekintése
Core RPG - ELADÓ
« Válasz #6 Dátum: 2013. Október 19. - 10:15:07 »
0 Show voters
Én is kérnék árat.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Október 19. - 10:20:55 írta Erik3333 »

Nem elérhető Alcatraz

  • 151
  • 4 éve tag.
    • Profil megtekintése
Core RPG - ELADÓ
« Válasz #7 Dátum: 2013. Október 19. - 10:19:07 »
0 Show voters

Árat kérnék.
 
[/quote]

Core RPG - ELADÓ
« Válasz #8 Dátum: 2013. Október 19. - 15:47:26 »
0 Show voters

 

Árat kérnék.
 
[/quote]
 
[/quote]

Nem elérhető grove4l

  • 1545
    • Profil megtekintése
Core RPG - ELADÓ
« Válasz #9 Dátum: 2013. Október 19. - 15:50:45 »
0 Show voters
Erre kíváncsi vagyok. Elküldhetnél egy árat

Core RPG - ELADÓ
« Válasz #10 Dátum: 2013. Október 19. - 16:49:14 »
0 Show voters
Én is kérnék egy árat. Elõre is köszönöm.

Nem elérhető Jizzy

  • 327
    • Profil megtekintése
Core RPG - ELADÓ
« Válasz #11 Dátum: 2013. Október 19. - 19:45:26 »
0 Show voters
Ár pls.

Nem elérhető Gh0st

  • 917
    • Profil megtekintése
Core RPG - ELADÓ
« Válasz #12 Dátum: 2013. Október 21. - 22:46:48 »
0 Show voters
Árat mondj,kérlek.:)

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
Core RPG - ELADÓ
« Válasz #13 Dátum: 2013. Október 23. - 09:13:05 »
0 Show voters
Nekem is küldj egy árat

Core RPG - ELADÓ
« Válasz #14 Dátum: 2013. Október 23. - 15:10:45 »
0 Show voters

Erre kíváncsi vagyok. Elküldhetnél egy árat
 
[/quote]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal