1. forduló:
- getrekt:
- A dashboard előjövetelnél animációt tartalmaz
- Amikor előjön a dashboard, lecsökken az FPS (benthagyott (gondolom) debug üzenet végett)
- Minimális design, viszont maga a dashboard semmi információt nem tartalmaz
- Gombok animációt tartalmaznak
- Változók, funkciók hunglish nyelvet tartalmaznak (leginkább csak magyar)
- Maga a resource fel nem használt képeket tartalmaz
- Maga az ikonRender feleslegesen van létrehozva, hiszen csak kétszer van használva. Funkció helyett elég lett volna ha a feltételnek megfelelő színt eltárolod egy változóba, majd azt behelyettesíted a dx funkcióba
- getFont funkció szintén csak egyszer van használva
- Magyar nyelvtudással nem rendelkező emberek nehezen értik meg a scriptet
- Kizárásos alapon, mivel getrekt adta csak le a scriptet, így ő nyerte az első fordulót.
- JokerSajt:
- Magán a scripten két ember dolgozott ezért érvénytelen már alapból (meta.xml-ben az authorban két ember neve szerepel)
- 2 ugyanazon betűtípust hozod létre, viszont különböző méretekkel, mikor ugyanúgy elég lenne lecsökkenteni a nagyobb méretű betűtípust.
- Funkciók nincsenek rendezve, összevissza vannak.
- Maga a háttér változás túl gyorsan történik, ez FPS csökkenést eredményez
- Bejelentkezésnél a kistérkép látszik
- Bejelentkezésre kattintva nem létező resourcet akar meghívni
- A script rengeteg fel nem használt kódot, illetve fájlokat tartalmaz
- Kizárásos alapon, mivel JokerSajt kizárva (rajta kívűl még egy ember neve is szerepel a forráskódban), így Robika1 a továbbjutó.
- Robika1:
- Mappa átnevezés esetén a betűtípusok nem töltődnek be
- Maga a bejelentkezés animációt tartalmaz
- Mindegyik változó globálisan van definiálva
- Scriptben használsz az MTA által előre definiált root változót, illetve a getRootElement funkciót is (és nem értem minek használod mindkettőt egyszerre mikor ugyan az)
- A script nem rendezett, nehezen értelmezhető
- A bejelentkező gomb animációt nem tartalmaz
- Magyar nyelvtudással nem rendelkező emberek nehezen értik meg a scriptet
- Xenius:
- A gördeszkát szét lehet lőni, illetve fel is robban
- A gördeszkának a kerekeit ki lehet lőni
- A gördeszkával a következőket lehet csinálni:
- használni (ide tartozik az irányítás, ugrás, stb)
- Túl nagy távolságról is rá lehet állni a gördeszkára (oda teleportálja)
- Ugrásnál animációt hajt végre
- A scriptek külön fájlokban van szedve, rendezett
- A scriptek más emberek számára is könnyen értelmezhetőek
- Magyar nyelvtudással nem rendelkező emberek könnyen megértik a scriptet
- Lackos888:
- A gördeszkát szét lehet lőni, illetve fel is robban
- A gördeszkának a kerekeit ki lehet lőni
- A gördeszkával a következőket lehet csinálni:
- adott játékosnak a kezébe adni
- lerakni a földre
- használni (ide tartozik az irányítás, ugrás, stb)
- felvenni a földről (ámbár utána már nem lehet megint lerakni a földre)
- Gördeszka lerakásnál, illetve felvételnél a ped animációt hajt végre
- Gördeszkával fel lehet borulni. Felborulás esetén a gördeszka \"felrobban\"
- A gördeszkán a ped ellentétes irányba forog
- Ha leraktál egy kördeszkát, majd felveszed azt, utána már nem tudod lerakni (\"Nincs gördeszka a kezedben\")
- Ugrásnál felesleges eventet küldeni a szerver felé, hiszen ha kliens oldalon állítod a sebességet/gyorsaságot, akkor azt ugyan úgy lefogja szinkronizálni mintha mozgást hajtana végre (elvileg)
- A legközelebbi gördeszkához teleportál a \"gordeszkarafel\" parancs használatakor
- A scriptek külön fájlokban van szedve, rendezett
- A scriptek más emberek számára is könnyen értelmezhetőek
- Magyar nyelvtudással nem rendelkező emberek könnyen megértik a scriptet