Szerző Téma: [JS] A játékos spawnolása betöltéskor  (Megtekintve 1400 alkalommal)

[JS] A játékos spawnolása betöltéskor
« Dátum: 2020. április 12. - 00:46:06 »
0 Show voters
Hali! Kerestem igazából a függvények közt de nem találtam, se ott, sehol máshol. Valaki el tudja mondani melyik event fog triggerelődni amikor a játékos betöltött, és spawnolásra kész? Melyikkel tudom ezt ellenőrizni? És igazából arra se találtam függvényt hogy a játékost lespawnoljam. Az alapértelmezett spawn manager azért nem jó, mert majd szeretnék adatbázis értékeket a játékoshoz rendelni amikor lespawnol.

Re:[JS] A játékos spawnolása betöltéskor
« Válasz #1 Dátum: 2020. április 12. - 15:12:37 »
0 Show voters
Sziasztok! Sikerült megoldani, akinek szüksége lenne rá, annak itt a kód  ;)
on("onClientResourceStart", function spawn(resName) {
    if (resName != GetCurrentResourceName())
        return;

    var spawn = { x: 2453, y: 4971, z: 47 }

    ShutdownLoadingScreen();
    DoScreenFadeIn(4000);
    SetEntityCoords(PlayerPedId(), spawn.x, spawn.y, spawn.z, false, false, false, true);
    NewLoadSceneStart(spawn.x, spawn.y, spawn.z, 0.0, 0.0, 0.0, 20.0, 0);
    NetworkUpdateLoadScene();

    NetworkResurrectLocalPlayer(spawn.x, spawn.y, spawn.z, 0, true, true, false);
});
« Utoljára szerkesztve: 2020. április 12. - 15:36:23 írta tomi716 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal