OnPlayerGiveDamageActor
Ez az eljárás akkor hívódik le, mikor a játékos sebzi az actort.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 vagy újabb.
Paraméterei
(playerid, damaged_actorid, Float:amount, weaponid, bodypart)
playerid | A játékos száma aki sebzi az actort. |
damaged_actorid | A sebzet actor száma. |
amount | A sebzés mértéke, amennyit levett az actor életéből. |
weaponid | A fegyver száma, amelyel sebezve lett. |
bodypart | Az actor testrésze, ahol sérülés érte. |
Visszatérés | Az eljárás nem kezel visszatérési értéket. |
Megjegyzés
Az eljárás nem hívódik le, ha az actornál be van állítva a sebezhetetlenség. Lásd SetActorInvulnerable.
Példa
public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
new string[128], attacker[MAX_PLAYER_NAME];
new weaponname[24];
GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker));
GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname));
format(string, sizeof(string), \"%s levett %.0f életet %d actortól %s fegyverrel.\", attacker, amount, damaged_actorid, weaponname);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
return 1;
}
Kapcsolódó funkciók
CreateActor
SetActorInvulnerable
SetActorHealth
GetActorHealth
IsActorInvulnerable
IsValidActor
Kapcsolódó eljárások
OnActorStreamOut
OnPlayerStreamIm
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerGiveDamageActor