-
OnIncomingConnection
Ez az eljárás akkor hívódik le, mikor csatlakozni próbálnak a szerverre. A kapcsolat blokkoláshoz használd a BlockIpAddress funkciót.
Paraméterei
(playerid, ip_address[], port)
playerid | A játékos azonosítója aki csatlakozni próbál. |
ip_address | A játékos IP címe. |
port | A játékos portszáma. |
Visszatérése | Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. |
public OnIncomingConnection(playerid, ip_address[], port)
{
printf(\"Bejövõ kapcsolat: %s:%d\", ip_address, port);
return 1;
}
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerConnect
OnPlayerDisconnect
Kapcsolódó funkciók
BlockIpAddress
UnBlockIpAddress
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnIncomingConnection
-
Bocs, hogy idepofátlankodok, de meg szeretnék elõzni pár segítségkérést. Ezek a függvények a hivatalos oldalról szedett szervercsomagban nincsenek, csak az R2-2 fórumtopikjából leszedett szerverekben vannak jelen! Aki használni akarja, azt használja!
-
OnIncomingConnection
Ez az eljárás akkor hívódik le, mikor csatlakozni próbálnak a szerverre. A kapcsolat blokkoláshoz használd a BlockIpAddress funkciót.
Paraméterei
(playerid, ip_address[], port)
playerid | A játékos azonosítója aki csatlakozni próbál. |
ip_address | A játékos IP címe. |
port | A játékos portszáma. |
Visszatérése | Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. |
public OnIncomingConnection(playerid, ip_address[], port)
{
printf(\"Bejövõ kapcsolat: %s:%d\", ip_address, port);
return 1;
}
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerConnect
OnPlayerDisconnect
Kapcsolódó funkciók
BlockIpAddress
UnBlockIpAddress
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnIncomingConnection
-
Bocs, hogy idepofátlankodok, de meg szeretnék elõzni pár segítségkérést. Ezek a függvények a hivatalos oldalról szedett szervercsomagban nincsenek, csak az R2-2 fórumtopikjából leszedett szerverekben vannak jelen! Aki használni akarja, azt használja!