Hey [words blurred out] — the Feds are interviewing my \"close friends and associates.\" Perhaps if the authorities arrive \"BuzzFeed GQ\", er HQ, may be wise to immediately request legal counsel before any conversations or interviews about our news-gathering practices or related journalism issues.
Also: I\'m onto a big story, and need to go off the [radar] for a bit.
All the best, and hope to see you all soon.
Helló [személy neve kitakarva] - a szövetségiek kihallgatják a \"közeli barátaimat és munkatársaimat.\" Talán ha a hatóságok megérkeznek a \"Buzzfeed GQ\"-hoz (a hely, ahol dolgozott), khm... HQ-hoz (fõhadiszállás), bölcs döntés lenne azonnali jogi tanácsadást kérni a hírgyûjtési vagy újságírói munkáinkról szóló bármiféle beszélgetés vagy kihallgatás elõtt.
Valamint egy nagy sztorin dolgozom és ezért el kell tûnjek a térképrõl egy kicsit.
Minden jót, remélem késõbb találkozunk.
[/quote]
Ez még nem is lenne akkora nagy probléma, de a DARPA nemsokkal a baleset után közzétett egy szép kis sajtótájékoztatót, amiben elárulta, hogy a kutatóik sikeresen meghackeltek egy modern biztonsági rendszerekkel rendelkezõ Sedant úgy, hogy az többek közt helytelen üzemanyag-adatokat sebességadatokat, gáz és fékadatokat, helytelen kormányadatokat illetve egyéb, a rendszer sebezhetõségét kihasználva fontos szolgáltatásokat távolról, illetéktelenül szolgáltasson. Ugyanez egyébként igaz (a videó szerint) több közmûhálózatra is, mint egyes energiaállító központok, csatornahálózatok, életmentõ berendezések, kórházi kellékek és egyebek. A videó sajnos angol nyelvû.
Itt pl. megmutatják azt, hogy hogyan lehet ezt élesben is megtenni.
A módszer egyébként az lenne, hogy az új kocsik azon portjába, amiket a szerelõknek tartanak fent diagnosztikai adatok lekérésére, feltöltenek egy kártékony kódot, ezzel a jármû összes funkcióját elérhetik.
Én nem vagyok az az összeesküvés-elméletes, de ez azért tényleg gyanús.