Szerző Téma: Minden ami jármű  (Megtekintve 51407 alkalommal)

Nem elérhető grove4l

  • 1545
    • Profil megtekintése
Minden ami jármű
« Válasz #405 Dátum: 2016. Október 13. - 21:12:53 »
0
Hát igazából úgy voltam vele, hogy valamivel korszerűbb autót szeretnék venni és hát erre esett az egyik voksom. A másik egy G Astra 2.0 DTI motoros lenne, de még kitudja mit hoz a sors :D

Nem elérhető anGeL

  • Adminisztrátor
  • 2158
    • Profil megtekintése
Minden ami jármű
« Válasz #406 Dátum: 2016. Október 13. - 21:18:02 »
+1
Mennyit kérnek egy ilyenért?

Nem elérhető grove4l

  • 1545
    • Profil megtekintése
Minden ami jármű
« Válasz #407 Dátum: 2016. Október 13. - 21:20:33 »
0
A a 2.0 DTI motoros G Astra az körülbelül 600-700 környékén van, ami normális (normális alatt értem hogy nincs széthajtva és talán megkímélt is.) Az Audi A4-es az pedig alsó hangon is 700-850 ezer forint környékéről indul, (hasznaltauto.hu-ról vett adatok) de azok már minimum 200 ezer kilométeresek... Bár ahogy mondják nem számít :D

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Minden ami jármű
« Válasz #408 Dátum: 2016. Október 13. - 21:32:25 »
+1
Tudom, hogy unalmas, de leírom. Dízelt ne vegyél, mert 10-15 éves dízelek karbantartási költsége 2-3x-osa a benzines testvéreikhez képest. Ezt nagyon gondold át vásárlás előtt.
Az Audi A4-gyel szemben nincs különösebben ellenvetésem. Ha van gazdája, meghálálja, és még vissza is tekinthetsz rá büszkén a parkolás után. :)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Minden ami jármű
« Válasz #409 Dátum: 2016. Október 13. - 23:03:57 »
0
Idézetet írta: Pedró date=1476387145\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53414\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tudom, hogy unalmas, de leírom. Dízelt ne vegyél, mert 10-15 éves dízelek karbantartási költsége 2-3x-osa a benzines testvéreikhez képest. Ezt nagyon gondold át vásárlás előtt.
 
Szerintem meg fordítva. Nem akarom védeni a dízel kocsikat azért mert nekem is az van de én 2 és fél éve vezetek dízeles kocsit és a mostani vw jetta 1.9 tdi kocsimhoz hozzá sem nyúltam.. amióta megvan csak olajat és filtert cseréltem benne, meg téli gumikat. Lassan már megvan benne a 300000 KM és még gyári motor van benne és automata. Rengetegen mondják, hogy automata sebességdoboz szar meg minden.. én megvagyok nagyon elégedve velük. Családban is majdnem mindenki vw dízelt vezet és tényleg nekünk semmi komoly gondunk nem volt a dízelekkel eddig, néha cseréltünk rajta új fékeket meg vezérműszíjt de az karbantartásnak számít amit szerintem mindenki nézz.
A szomszédomnak volt egy audi a4 quattro 1.8T manuális, kurva jól néznek ki, én is ilyet akartam volna venni mert nagyon bejön a kocsi kinézete de amikor meghallottam, hogy mennyit költött minden szar alkatrészre és mindig kigyúlt neki a check engine light akkor egy kicsit megutáltam őket és tényleg sokat volt szervízben a kocsija.. De szerintem mindenkinek más a véleménye a kocsikról, nekem például semmi gondom nem volt még eddig vele.

Minden ami jármű
« Válasz #410 Dátum: 2016. Október 13. - 23:27:35 »
+2
Nem nagyon javaslom a DTI motoros Opelokat. Igaz, elméletileg, meg papíron nagyon megbízható cég rakta össze. De ez a való életben nem így van. Ha jól emlékszem a DTI motor után pár éven belűl jött a CDTI. Pont azért mert rengeteg hiba volt vele. A fogyasztás nem fogja egyensúlyozni a magas fenttartási költséget. Mert tankolni is meg kell a 2.0-t. Rengeteg szűrő, adagoló 5-10e kilométerenként cserélni kell. A legkomolyabb dolgokat itt is a vezérmű okozná. Fájna tőle a fejed, emellett, a nyomásszabályzó szelep hibája gyakran egybeesik a szivattyúéval és az sem túl kellemes. Nem a legjobb választás a DTI motoros kocsi.
Kétségtelenül, ha dízelt akarsz és nem akarsz vagyonokat költeni rá, akkor a VW csoportból válogatsz. (Kivéve 1.2 TSI)
Most jön majd az, hogy 300 felett keresel és nem számít a pénz, de leírom, hogy ha az Audit akarsz akkor mire kell számítanod. A családban több Audi is előfordult már. Jelenleg egy Audi S6 3.0 TDI Quattro-t hajtunk. Mióta megvettük (Tavaly november, lassan 1 éve) 1.500.000 +-t kellett rákölteni. A 6.000.000 forintos vételár mellé azért ez elég erős. A többiektől is azt hallom, hogy rengeteget kell rá költeni. Használt autóknál pedig nincs ilyen, hogy: \"Jó gazda, örök élet\". Mert az előző gazdája a kocsinak az örök életét már kétszer kihajtotta. Sajna ide már a BAGUVIX se jó.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Október 14. - 00:34:57 írta almightymartin »
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Minden ami jármű
« Válasz #411 Dátum: 2016. Október 14. - 00:33:26 »
0
Ja ezt adom ^, teljesen igy igazzzzz

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Minden ami jármű
« Válasz #412 Dátum: 2016. Október 14. - 02:42:00 »
+1
Dízelt újonnan nem vasárnapi sofőrök vásárolnak. Maradjunk ennyiben. :)

Minden ami jármű
« Válasz #413 Dátum: 2016. Október 14. - 09:56:09 »
0
Dízel autót vegyen az, aki arra is használja amire kell.
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

Nem elérhető grove4l

  • 1545
    • Profil megtekintése
Minden ami jármű
« Válasz #414 Dátum: 2016. Október 14. - 17:37:51 »
0
Idézetet írta: almightymartin date=1476394055\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53414\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most jön majd az, hogy 300 felett keresel és nem számít a pénz, de leírom...
 
Ez nem tudom hogy jön ide, de akkor elmondom hogy a józan ész határán szeretnék gondolkodni én is. Nem arra megyek hogy minél drágább fenntarthatóságú autót vegyek. Mellesleg köszönöm szépen a jó tanácsokat, ígérem megtartom. Véleményed szerint milyen autót kéne néznem? Ami nálam számít hogy a mostanival ellentétben legyen megjelenése, ne valami 1.4-es féle motor hajtsa hanem értelmes, valamint ésszerű legyen a fogyasztása és ár arányba se legyen sok :)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Minden ami jármű
« Válasz #415 Dátum: 2016. Október 14. - 17:59:20 »
0
Én azért vásároltam a dízelt mert keveset eszik.. nekem pedig elég az a 110 ló ami benne van.. úgy sem versenyezni használom. Én a fogyasztást nézem :)

Minden ami jármű
« Válasz #416 Dátum: 2016. Október 14. - 18:47:53 »
+1
Nem kell sokat magyarázni.Egyértelmű, hogy akkor érdemes dízel autót venned, ha naponta legalább 200-300 kilométert mész vele. De a héten legalább benne hagysz 1000 kilométert. A dízel autók a hosszabb távokat kedvelik. Nem tudom, de ha mostanában mennél autópályán egy dízel autóval, stabil 140-es tempót, nézz le a pillanatnyi fogyasztásra, ha nincs semmi probléma az autóval 1-2-3 liternél nem fog többet mutatni. Hétköznapi, iskolába vagy éppen munkahelyre járós autónak benzines autót vegyél. Most megvannak kötve a kezeim (Mert nem tudom, hogy te mire használod a kocsid), így mint a két kategóriát leírom.
Benzin:
Leírom a tanácsom, mert én most ezt az autót figyelgettem az emlúlt hónapokban. Nem tudom, hogy mennyi pénz áll a rendelkezésedre, vagy éppen mennyit költenél az autóra. De ez egy 600.000-700.000 forintos Renault Clio. Kétségtelenül a korában a legjobb autó volt a kategóriájában. Én 1.2-es motorral 75 lóerő a gyári teljesítménye, ami egy 1000 kilós autóhoz viszonyítva nagyon jó. Hála istennek volt szerencsém vezetni is, városban is eléggé kitűnik. Mozgékony és jól kormányozható, és meglepően jól viselkedik, két személynél csodákra is képes, megeszi az 1.4-es kocsikat is. A városban 5-6 literes fogyasztása van, ami teljesen tökéletes.
   De jöjjön egy \"Megjelenős, értelmes autó\". (Az így elsőnek leszögezném, nem az autó fog téged tenni, hanem te teszed az autót. HA csak azért vennél valami olyan autót, hogy felfigyeljenek rád és meg tudj jelenni akkor elég nagy butaságot követsz el, tehát ha az érdekembereket ki akarod szűrni az életedből akkor hagyj fel ezzel az autó politikával.) Mellesleg, én nem nagyon tudok olyan megjelenős autót mondani, amire nem kellene k u r v a sokat költeni. Legyen az első benzines ajánlatom egy olasz 159-es. Szokták mondani, a szemnek szenvedély, a testnek bűn. Hogy miért? Nézz rá a képre.
 

Spoiler for Képek:
\"width=500
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2c/Alfa_159_grey.jpg[/img] \"width=500https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5f/Alfa_159_-_Flickr_-_David_Villarreal_Fernández_(13).jpg[/img] \"width=500https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/89/Alfa_159_-_Flickr_-_David_Villarreal_Fernández_(6).jpg[/img]
 
És akkor engedd meg azt is, hogy egy tulajdonos szavait bemásoljam. Ezzel láthatod azt, hogy, eléggé megbízható autóról van szó.
 
Mikor először megláttam, magával ragadott a külseje. Fantasztikusan szép minden oldalról, látni, hogy az olaszok szenvedéllyel tervezik a designe-t. Az elemeken az ember perceket elidőzne, olyan szinten megvannak tervezve. Belül nagyon jól eltaláltak a vezető felé fordított „csőműszereket”, amik az esti műszerfal világítással káprázatosan szépek. A középkonzol a vezető felöl 3-4 centivel lehetne keskenyebb, de megszokható. Finomak a kezelőszervek, jó az ergonómia, főleg az elakadásjelzőnek az ellenállása, és elhelyezkedése nagyon jó.
Mielőtt elindítottam, tudat alatt bennem volt az az Alfás előítélet, ami a megbízhatatlanságról szólt, de mivel ez egy alig egy éves kocsi volt, nem gondoltam semmi rosszra. A váltó mondhatni jó, de lehetne rövidebb is. A kormányzás jó, és direkt. A futómű szinte minden kanyart bevesz, nagyon stabilan fekszi az utat, nem adja az instabilitás érzetét, viszont elég hangos, amit egy ilyen prémium irányba elmozduló autónál már hangolhattak volna kulturáltabbra, csendesebbre, finomabbra. A motor minden fordulaton jól húz, de a kasztni nehézsége miatt erősen elvesz az élvezeti faktorból (és hát dízel is…). Ehhez a motorhoz ez a kasztni 200 kilóval könnyebben lenne ideális. Az autóból jól kilehet látni méreteihez képest, viszont nagyon lent van alja, erre figyelni kell.
És akkor rá is térnék a negatívumokra, amit azzal kezdek, hogy a vezetőülés borzasztóan kényelmetlen. 187 centi magas vagyok, de akárhogy állítottam a deréktámaszt, háttámlát, ülőlapot, bármit…, 100 km. után olyan mintha kalodából jöttem volna ki. A térkínálat amúgy a többi utasnak, és a csomagoknak elegendő, csak az ülések lehetnének kényelmesebbek. A középső könyöklő alatti rész, és a többi tároló rekesz csak jelképesen van a kocsiban. Ez a modell egy közepesen felszerelt kocsi volt, de botrányos, hogy milyen kevés kényelmi extrát raktak bele. Manapság többet várna az ember Alfáéktól egy ilyen árkategóriájú autótól. (közel 9 millió) Az audio rendszer hangzása közepes színvonalú, de a gyári beépített fejegység az kritikán aluli. Nagyon kevés hangolási opcióval rendelkezik…
Összességében szerethető autó, csak ezen a szinten kicsit több extra kellene bele, egy komolyabb audió rendszer, és -200 kiló, és egy élvezhető olasz gépet birtokolhatna, aki ilyet vesz.
[/quote]
Maradjunk ennél, én ezt javaslom. Mind a két üzemanyagos változat tökéletes.
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4


Nem elérhető anGeL

  • Adminisztrátor
  • 2158
    • Profil megtekintése
Minden ami jármű
« Válasz #418 Dátum: 2016. November 07. - 11:12:51 »
+2
Szerintem hétköznapi használatra is teljesen jók a diesel autók, faternak egy C200 kombija van, 2012-es, 6 literrel megy el a városban, pályán meg 5.7, 5.8 körül, szóval egy csoda. :D
Hozzáteszem hogy másfél év alatt 120 ezer körül raktunk bele kilómétert. :D
Az enyém ugyanúgy dízel (C220, 2007), viszont automata, ami elviekben +1 liter, gyakorlatban meg három, persze városon belül. Autópályán és hosszú úton ugyanaz, 6 körül.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Minden ami jármű
« Válasz #419 Dátum: 2017. Március 11. - 00:32:50 »
0
valakinek valami új vasa? :DD 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal