Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Általános beszélgetés
»
Beszélgetés
»
Minden ami jármű
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak:
1
...
16
17
[
18
]
19
20
...
30
Le
Szerző
Téma: Minden ami jármű (Megtekintve 56346 alkalommal)
TengeriMalac
4442
Minden ami jármű
«
Válasz #255 Dátum:
2015. augusztus 31. - 18:57:14 »
+2
Voters list:
összetört
járdáról lejött a zebrán keresztül egy lomis faszi, mi meg bementünk oldalról a plató alá
elég alkohol szagú volt a történet, bújkált a rendőrök elől, de elismerte hogy az ő hibája..
[hs width=400 height=300]
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/v/t1.0-9/q83/p180x540/11988264_1022207461145510_5988257852492364798_n.jpg?oh=bd548837c05aeb53819c5921e1995ca8&oe=5636F92A
[/hs]
[hs width=400 height=300]
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/p180x540/11986954_1022207457812177_7674560452153838859_n.jpg?oh=76533a5d099cc381f8d1924a13d11349&oe=567221A1
[/hs]
Naplózva
Pedró
3341
2014 © Az év Szkriptere
Minden ami jármű
«
Válasz #256 Dátum:
2015. augusztus 31. - 19:48:21 »
0
Voters list:
tengeri, szívből remélem nektek nem lett semmi bajotok!!
pontosan mi baja lett a kocsinak? ez semmiképp sem totálkáros, majd a javítást esetleg fizeti a biztosító, de ahogy ismerjük ezeket az eljárásokat, valószínű, hogy jól elhúzódik az eset..
«
Utoljára szerkesztve: 2015. augusztus 31. - 20:05:31 írta Flash
»
Naplózva
TengeriMalac
4442
Minden ami jármű
«
Válasz #257 Dátum:
2015. augusztus 31. - 20:16:50 »
0
Voters list:
torony rogyott, \'A\' oszlop rogyott.. szerintem ezt nem igazán csinálják meg, vagy ha igen, akkor nem lesz olyan, mint volt, illetve nem leszek vele kibékülve..
a bajunk.. sofőrnek semmi, nekem annyi hogy elvágtam a térdem és vérzett.. kb 3 percig :\'DD szoval személyi sérülés nem volt..
holnap ránézetek a lakatosommal, majd kiokoskodunk valamit.. meg nagyon meglepődtem hogy mit felfogott az a \"vékony\" kaszni
Naplózva
ZyZu.
Globális moderátor
8939
my turbo diesel forum
Discord: ZyZu.
Minden ami jármű
«
Válasz #258 Dátum:
2015. augusztus 31. - 20:19:51 »
0
Voters list:
nézd meg a bontóban, hátha találsz egy hasonló kocsit és letudsz szedni róla pár alkatrészt, nem muszáj ugyan azok a színek legyenek, idővel meglesz a pénz és lefested, a lényeg, hogy most találj.
Naplózva
TengeriMalac
4442
Minden ami jármű
«
Válasz #259 Dátum:
2015. szeptember 01. - 07:41:52 »
0
Voters list:
hiába szedek le róla akármit.. a tornyot vissza kell rakni a helyére, az A oszlopot cserélni, ami kockázatos, addig alkatrészekkel nem érek semmit..
[hs width=400 height=300]
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11949347_1022207504478839_1197606670338002154_n.jpg?oh=09e3aad6c38db77ccf279411a2c7cfa8&oe=567D44B5
[/hs]
[hs width=400 height=300]
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/p180x540/11986555_1022207494478840_1270811827067583562_n.jpg?oh=9dd0cfa4d381d644bd39150188ed47da&oe=5683D8C6
[/hs]
ez a két dolog, ami aggaszt, mert ha csak behorpadt volna az ajtó azt cserélem, és leszarom.. de ezek fő kaszni elemek, és nem igen lehet őket olyan állapotba visszahozni, mint amilyenek voltak.
Naplózva
ZyZu.
Globális moderátor
8939
my turbo diesel forum
Discord: ZyZu.
Minden ami jármű
«
Válasz #260 Dátum:
2015. szeptember 01. - 08:07:27 »
0
Voters list:
Hát lehet hülyeség, de én helyetted vennék a bontóban, ha találnék, egy teljes vázat, majd mindent átrakni.. itt még megéri mert találsz, de szerintem ott nem találsz olyan vázakat ami teljesen ki volt szedve mindenestől. Most a kérdés az, hogy találsz -e olyan kocsit ami a bontóban nem volt megütve?
Nagyon szar helyen ütötték meg neked.. még ha hátul kaptak volna el azt még meg lehetett volna csinálni.. de az a rész tényleg szopás mert egyben van az egész alvázzal. Nekem ha nem lenne más lehetőségem az biztos, hogy levágnám azt a részt és felhegesztenék egy újat, sokan úgy csinálják és nem is látszik ha jól megcsinálod.
Naplózva
TengeriMalac
4442
Minden ami jármű
«
Válasz #261 Dátum:
2015. szeptember 01. - 09:13:44 »
0
Voters list:
jön a lakatosom, illetve ma délután egy ismerősöm szakija, meg valamikor a biztosítótól egy kárfelmérő.. velük majd kitaláljuk hogy mi lesz.. remélem felveszik gazdasági TKra (magyarul hogy nem éri meg megcsináltatni, mert annyiért már veszel egy másikat), így megmarad ez is, illetve ha veszek egy másikat, az remélhetőleg nem fog így járni..
Naplózva
ZyZu.
Globális moderátor
8939
my turbo diesel forum
Discord: ZyZu.
Minden ami jármű
«
Válasz #262 Dátum:
2015. szeptember 08. - 02:12:24 »
+2
Voters list:
http://kepfeltoltes.hu/150908/IMG_3026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/img]
http://kepfeltoltes.hu/150908/IMG_3027_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/img]
http://kepfeltoltes.hu/150908/IMG_3028_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/img]
http://kepfeltoltes.hu/150908/IMG_3029_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/img]
http://kepfeltoltes.hu/150908/IMG_3030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/img]
http://kepfeltoltes.hu/150908/IMG_3031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/img]
Eladtam a kombit és vásároltam egy újabbat, szerintem sokkal jobb kocsit vásároltam, amit le kell cserélni az az aksi és téli gumik, a kocsi nagyon tetszik, kurva jól megy. Automata, kevés van belőle de azért a pénzért megérte megvenni amilyen állapotban van.
«
Utoljára szerkesztve: 2015. szeptember 08. - 02:16:09 írta ZyZu.
»
Naplózva
ᗩωєѕσмє
Vendég
Minden ami jármű
«
Válasz #263 Dátum:
2015. szeptember 08. - 15:29:25 »
0
Voters list:
Tetszetős
Naplózva
ZyZu.
Globális moderátor
8939
my turbo diesel forum
Discord: ZyZu.
Minden ami jármű
«
Válasz #264 Dátum:
2015. szeptember 08. - 23:24:52 »
0
Voters list:
Igen, szeretem, ma volt időm és kitisztítottam a belsőt, áttöröltem a műszerfalt, már csak a tetőt kéne lemossam mert dohányoztak benne és egy kicsit foltos, lehet még egy turbó beállítást is kell rajta csapni, néha nagyon kormól a dög.
Naplózva
Pedró
3341
2014 © Az év Szkriptere
Minden ami jármű
«
Válasz #265 Dátum:
2015. szeptember 22. - 21:09:22 »
0
Voters list:
Idézetet írta: grove4l date=1440189781\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53414\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[/img]
Nekem sajnos nem látszik az Opel a képen, de abban készült.
És ugyanott.
Naplózva
ZyZu.
Globális moderátor
8939
my turbo diesel forum
Discord: ZyZu.
Minden ami jármű
«
Válasz #266 Dátum:
2015. szeptember 24. - 23:16:00 »
0
Voters list:
VW-botrány: mindenki hazudik
Olyan világban élünk, ahol őszinte szóval, tisztességesen, nehéz nagy lóvét szakítani. A Volkswagen pedig a csúcsra tört, leplezetlenül világuralomra gyúrt az elmúlt években, és most valaki valamiért kiborította a bilit. Nem gondolom, hogy ez a VW-csoport bukását fogja okozni, sőt, sajnos azt sem, hogy a botrány a megtisztulás irányába mozdítja majd el az autóipart, számomra mindössze arra hívja fel a figyelmet, hogy ordas nagy hazugságokkal adnak el minden autót a világon.
http://kep.cdn.index.hu/1/0/997/9978/99787/9978705_17e4a3965a2c2c9aef420885452a86b3_wm.jpg
[/img]
Clean Diesel, mi? Most két hétig menni fog a hőzöngés, aztán elül, és mindenki ugyanúgy veszi majd továbbra is a TDI-ket, dCi-ket, BlueTec-eket és társait. Pár napig, amíg az emberek érdeklődését le tudja kötni egy téma, és nem válik unalmassá, NOx-kazánnak fogják csúfolni, pedig a fekete báránynak kikiáltott kétliteres TDI a valóságban ötször tisztább, mint egy tetszőleges dízel a kilencvenes évek elejéről, és attól tartok, hogy semmivel sem rosszabb a kortársai zöménél.
A rejtélyt, hogy miért pont a VW-t lökték most a pöcegödörbe, fejtsék meg az összeesküvés-elméletek nagy mágusai. Winterkorn ellenlábasai, Toyota-lobbi, vagy csak a vak véletlen, talán sosem tudjuk meg. Bármi is az ok, igazából nem bánom, hogy a VW-ügy kapcsán most a világ egy kicsit felfigyel arra, mekkora disznóságok mennek a háttérben.
Az egész álszent környezetvédelmi maszlag egy bullshit-parádé. Az autózás nem környezetbarát, ezt tudomásul kell venni. Legfeljebb enyhíteni lehet a káros hatásokat, és persze muszáj is törekedni erre, de ahogy nőnek az eladási számok, és egyre több autó egyre többet furikázik a világban, egyre jobban fogják rontani a levegőt. De még így is nehéz lenne ráfogni a globális problémáinkat az autóiparra, ha kicsit kibújunk a szemellenzők mögül. Ha óvni akarnánk a bolygónkat, a szemléletünkön, életcéljainkon kéne elgondolkodni, de ez egy másik történet.
A héten azon háborodott fel a világ, hogy a Volkswagen trükközött a dízelmotorjai kibocsátási értékeivel. Hazudtak, ha úgy tetszik. Üzleti érdekből, hogy a vevőknek tetsző számokat tudjanak beleírni a katalógusokba. Kijátszották a szabályrendszert. Ami – anélkül, hogy tisztára szeretném mosni a VW-t – arra is felhívja a figyelmet, hogy a szabályrendszer könnyen kijátszható. Nem csak a károsanyag-kibocsátást, millió más dolgot is elhiszünk a gyártóknak, csak mert ők azt állítják. Persze, képtelenség volna mindent ellenőrizni, éppen ezért amíg világ a világ, hazudni fognak, mi pedig el fogjuk hinni. Vagy nem, de akkor sem változik semmi.
Még mi, szerény lehetőségeinkkel is kiderítettünk egy-két disznóságot. Hány kiló az Astra? Mekkora a csomagtartó? Mi köze a hivatalos fogyasztásmérésnek a valósághoz? Megannyi csúsztatás. Ott a Mercedes emlékezetes kamuzása az automata vészfékező rendszerrel is, és ez csak néhány apróság, ami hirtelen eszembe jutott. Ha az emissziómérésre koncentrálunk, mi itt Európában hagyományosan, évek, évtizedek óta szeretjük magunkat téves adatokkal nyugalomba ringatni, míg az amerikaiak erre sokkal érzékenyebbek.
Most is ott leplezték le a Volkswagen ügyeskedését. Fogtak néhány autót, és nem laboratóriumi körülmények között, amelyekre kitenyésztették a modern motorokat, hanem közúton, a csomagtartóba begyömöszölt műszerekkel mérték végig őket. Kiderült, hogy a valós kibocsátás köszönő viszonyban sincs a labormérésekkel, illetve azzal, amit állít a gyártó.
A vicc az, hogy nem egyetlen gyártó autóit vizsgálták, és nem most kezdték a méricskélést. Magam is hivatkoztam már az ICCT tanulmányaira, többször, több helyen megállapították, hogy mennyire eltávolodtak a valóságban mérhető értékek a hivatalos adatoktól. Mindig legalább öt, de inkább tíz-tizenöt különböző autót vizsgálnak egyszerre, és minden esetben kiderül, hogy egyik sem teljesíti az ígéretet. Most, ki tudja miért, pont a Volkswagent vették elő, és végigvitték az ügyet, feljelentéssel, botránykiáltással. Lehet, hogy csak most gyűlt össze a megfelelő mennyiségű adat, ami már elegendő a bizonyításhoz, akár bíróság előtt is. De ha minden autót megvizsgálnának, nyakamat rá, hogy a legtöbb gyártónál találnának disznóságokat.
Miért csodálkoznánk ezen, hiszen az európai szabványos fogyasztásméréshez is minimum kihasználják az összes kiskaput, de egyesek szerint úgy preparálják az autókat, hogy a valóságban képtelenség lenne reprodukálni a katalógusértékeket. Sportos autóknál a nürburgringi köridőt ügyeskedik össze spéci gumival, megpiszkált motorvezérlővel, pályafutóművel. Az eladásokat valahogy fel kell pörgetni, és kevesen veszik a fáradságot, szánják rá a pénzt és energiát, hogy leleplezzék a hazugságokat.
Ez van, sajnos a mosópor sem tünteti el úgy a foltot, mint a tévéreklámban. A Volkswagen most koppant egyet, aztán lehet, hogy hamarosan másokat is elővesznek. Végül is csak mérni kell, bár elég sokat, és elég pontosan. Lehet, hogy megéri, már csak azért is, hogy tisztábban lássunk.
Tizenegy millió csalós TDI készült
Azt már az első pillanattól sejteni lehetett, hogy a környezetvédelmi teszteket meghamisító szoftver sokba kerül majd a Volkswagennek, de a gyártó csak most tett közzé konkrét számokat. A gyártó 6,5 milliárd eurót különített el a visszahívásra és egyéb, az üggyel kapcsolatos kárenyhítésre.
https://kep.index.hu/1/0/993/9938/99388/9938899_ef96181102dfb7d0f8256eb041b36732_wm.jpg
[/img]
A cég azt mondja, kizárólag a Type EA 189 jelzésű motorokban fordul elő az az elektronika, amely képes átverni a műszereket az emissziós méréseken. Ebből a típusból a mai napig durván 11 millió példányt építettek autókba, és adtak el világszerte. „A Volkswagen intenzíven dolgozik azokon a műszaki változtatásokon, amelyek megszüntethetik az eltéréseket a fékpadi mérések és a közúti használatkor produkált károsanyag-kibocsátás között.” - írja a Volkswagen. Azt azonban nem közölték, hogy miféle változtatások várhatók.
A botrányt kirobbantó mintegy félmillió amerikai motornál az a gond, hogy a motor valószínűleg nem teljesítené a helyi nitrogén-oxid-kibocsátási normát a csalószoftver nélkül, vagy ha mégis, aligha adná le azt a teljesítményt, ami az eredeti adatok között szerepel. Így komolyabb beavatkozás válhat szükségessé, ha el akarják kerülni a tömeges pereket az amerikai TDI vásárlókkal, például új, adalékanyaggal működő nitrogén-oxid-katalizátor beépítése, ami kivételesen drágává teheti ezeket a visszahívásokat. Elképzelhető, hogy más piacokon, ahol kevésbé szigorúak az emissziós szabványok, elegendő lesz lecserélni a motor vezérlőprogramját, amivel ugyan romlik a károsanyag-kibocsátás, de ugyanaz az érték adódik majd menet közben, mint a méréseken, és belül marad az érvényes határértékeken.
Az Európai Unióban kapható, Euro 6-os dízelmotorokkal felszerelt autóival kapcsolatban azt állítja a VW csoport, hogy ezek minden tekintetben megfelelnek az érvényes előírásoknak. A cég azt is bejelentette, hogy Németországban is felvette a kapcsolatot az illetékes hatóságokkal, hogy minél hamarabb tisztázódjon a helyzet.
A BMW-t is belekeverik a dízel-botrányba?
Egy német autós szaklapban jelent meg, hogy a BMW X3 xDrive 20d a megengedett nitrogén-oxid-kibocsátási szint 11-szeresét mérték egy független teszt során, amelyet az ICCT nevű szervezet végzett. A részvényárfolyamok azonnal reagáltak a hírre: 8%-ot estek néhány óra leforgása alatt.
http://kep.cdn.index.hu/1/0/998/9987/99879/9987911_296537_c037b3ea87def6a7c23089fbb9706016_wm.jpg
[/img]
A BMW a hírre reagálva kiadott egy nyilatkozatot, amelyben hangsúlyozzák, hogy egyetlen olyan autót sem gyártottak, amely másként viselkedne méréskor, mint a közúti forgalomban. Hozzátették, hogy bár nem ismerik a kérdéses tesztet, felveszik a kapcsolatot az ICCT-vel, hogy tisztázzák a mérés körülményeit, és magyarázatot találjanak a jelenségre. Ezzel együtt a kár már megtörtént, a BMW, ha érintőlegesen is, de érintetté vált a dízel-botrányban, így ha meg is állna az árfolyam csökkenése, akár hetekbe, vagy még hosszabb időbe is beletelhet, mire visszatér a korábbi szintre.
Természetesen nem a BMW az egyetlen gyártó, amely próbálja elkerülni a gyanú árnyékát is: a Daimler is kijelentette, hogy a motorjai nem manipulálják úgy a károsanyag-kibocsátást, ahogy a Volkswagen dízelei.
Kirúgják a Volkswagen vezérigazgatóját?
A VW csoport vezérigazgatójából nem csak elnök nem lesz, de úgy tűnik, még ki is rakhatják a cégtől a felügyelőbizottság vezetőségének péntekre tervezett ülésén. Az ürügy persze a TDI szoftverrel kapcsolatos botrány, de a szituáció láttán óhatatlanul az az érzés keríti hatalmába az embert, hogy itt van még valami a háttérben. Vagy még inkább valaki.
http://kep.cdn.index.hu/1/0/996/9966/99668/9966859_99a502c6f19c51601dcd3ff4c3582e0c_wm.jpg
[/img]
A hír úgy szól, hogy pénteken gyűlik össze a felügyelőbizottság vezetése, azzal a céllal, hogy Dr. Martin Winterkorn vezérigazgatót leváltsák, és a helyére a jelenlegi Porsche vezért, Mathias Müllert ültessék. A húsztagú vezetőség élén a nemrég kinevezett Dieter Pötsch áll, akit állítólag azért helyeztek ebbe a pozícióba, hogy Winterkorn doktor ne ülhessen be a Volkswagen birodalom legnagyobb hatalmat biztosító poziciójába. Pötsch kinevezésével kapcsolatban is Ferdinand Piechet emlegették, aki korábban már megpróbálta kirúgatni is Winterkornt, de végül maga távozott az elnöki székből.
Ez a játszma persze még nincs eldöntve. Pénteken eldől, hogy Winterkornt támogatja-e még a felügyelőbizottság, mint az év elején. A Volkswagen a pletykák felbukkanása után néhány órákkal reagált: a cég szóvivője nevetségesnek nevezte a Winterkorn távozásáról szóló híreszteléseket, pedig az ilyesmit egyáltalán nem szokás kommentálni. Az talán merész feltételezés lenne, hogy a TDI botrány kirobbanásának hátterében is a VW vezetőség valamelyik tagja állna, habár elvileg ez sem lehetetlen, az viszont szinte biztos, hogy Winterkorn házon belüli ellenségeinek jól jön az eset.
Az az érzésünk, a hét vége felé kiderül, hogy ki vezetheti tovább a Volkswagen csoportot, és szép lassan az is kiderül, hogy a németek megtalálják-e a probléma kezelésének megfelelő módját. Nagy kérdés, hogy a német gyártó képes-e arra, amire a Toyota néhány éve, azaz maximális együttműködési készséget mutatni, és a visszahívások megfelelő kommunikációjával azt az érzést kelteni, hogy ha hibáznak is, mindent megtesznek azért, hogy ez ne okozzon komoly gondot a vásárlóiknak.
Lemondott a Volkswagen csoport vezérigazgatója
Tegnap még úgy tűnt, a Volkswagen vezére maradna, de úgy tűnik, a tulajdonosok képviselőivel folytatott tárgyalása végül meggyőzte róla, hogy el kell hagynia jelenlegi posztját.
http://kep.cdn.index.hu/1/0/997/9978/99788/9978885_c5f2481c6d4676960c8778822c460aae_wm.jpg
[/img]
„Az elmúlt napok eseményei sokkolóan hatottak. Mindenek előtt megdöbbentőnek tartom, hogy ilyen mértékű kötelességmulasztás előfordulhat a cégen belül. Mint vezérigazgató, természetesen vállalom a felelősséget a dízelmotorokban talált szabálytalanságokért, ezért kezdeményeztem a felügyelőbizottságnál a felmentésemet. A vállalat érdekében teszem ezt, ugyanakkor úgy érzem, én személyesen nem követtem el hibát.” - fogalmaz közleményében Winterkorn.
Winterkorn valószínűleg csak az első áldozata a dízel-botránynak, legalábbis a felügyelőbizottsághoz közeli források szerint a következő napokban biztosan fejek fognak hullani a VW-en belül. Az sem lehetetlen, hogy a vállalat vezetését teljes egészében lecserélik, a következő hetekben, megszabadulva mindenkitől, aki bármi módon felelős lehetett az Észak-Amerikában forgalmazott TDI motorok szoftvere kapcsán kirobbant botrányért.
Azt egyelőre nem tudni, hogy ki léphet Winterkorn a helyébe – a korábbi találgatásokban a Porschét irányító Michael Müller neve merült fel – de az új vezérigazgatónak nem lesz egyszerű dolga. A visszahíváson túl, amely a Volkswagen saját becslése szerint is legalább 6,5 milliárd euróba kerül majd, számolni kell az Egyesült Államokban elindított eljárás lehetséges eredményével is, amely akár 18 milliárd dolláros bírságot is hozhat, sőt, a Volkswagen korábbi vezetőit személyesen is érintheti. Az ugyanis kiderült, hogy a vezérlőprogram, amely képes meghamisítani a károsanyag-kibocsátási értékeket, még 2005-ben került az Type EA 189 jelzésű kétliteres dízelmotorokba. Így a cég akkori vezetőit akár vádlottként is beidézheti az amerikai bíróság.
A Volkswagen részvények Winterkorn lemondásának hírére azonnal vagy 8%-ot erősödtek, ami persze a korábbi napok mintegy 35%-os árfolyamzuhanásához képest csekély vigasz lehet a tulajdonosok számára. Az óriásvállalat egyetlen szerencséje, hogy a botrány viszonylag jó anyagi helyzetben találta: a cég nyeresége csak a tavalyi év során 12,7 milliárd euróra rúgott, az autógyártó részleg tartaléka pedig meghaladja a 21 milliárd eurót.
Naplózva
Pedró
3341
2014 © Az év Szkriptere
Minden ami jármű
«
Válasz #267 Dátum:
2015. szeptember 25. - 08:39:39 »
0
Voters list:
azert mar az durva hogy egyes tipusok 35szor nagyobb karosanyag kibocsajtassal ki lettek adva a megengedett szint felett
Naplózva
ZyZu.
Globális moderátor
8939
my turbo diesel forum
Discord: ZyZu.
Minden ami jármű
«
Válasz #268 Dátum:
2015. szeptember 26. - 07:43:25 »
0
Voters list:
Nekem ez a hír több helyből is vérzik... Miért épp az Angolok kötöttek bele a Németekbe? A megoldás megvan erre is, irigység. Lássuk be őszintén, az Amerikai járművek nincsenek úgy elterjedve mint a Német kocsik. Hogy miért nincsenek? Az angolok leginkább nagy truck kocsikat szoktak csinálni olyan motorral ami rengeteg benzint zabál nagy motorokkal. Nem csodálom, hogy fél Amerika nem az ő kocsijukat vásárolja... kevesebb pénz megy nekik és több pénz megy Németeknek. Németországnak majdnem minden kocsija elterjedt világszerte... Amerika irigy nézni, hogy minden fiatal diák, idős ember, és felnőttek Német kocsikat vásárolják. És miért? Mert nem olyan alkatrésszel dolgoznak ami pár hónap alatt elromlik, hanem évekig tartanak, ezt én is megtudom erősíteni. Szerintem mindenki képben van, hogy Amerika miért épp Németországgal bajlódik?
Németországban van a legtöbb kocsi ami világszerte elterjedt és nem veszik az Amerikai kocsikat mert tudják, hogy szarok.. ezért is nem engedik be a Német truck kocsikat, az Opelt is más néven viszik.. mivel nem adtak engedélyt nekik a hirdetésére. Hogy miért csinálta Amerika most ezt nekik? Hogy lejárassa a Németországot és megpróbálja a világ szemét felvilágosítani arra, hogy nem a Német kocsikat kell venni hanem az övéket. Semmi sem fog változni, ennyi kocsit nem fognak soha visszaküldeni... minden ugyan úgy fog működni mint eddig is, tovább fogják venni az olcsó dízeles kocsikat.
Naplózva
Pedró
3341
2014 © Az év Szkriptere
Minden ami jármű
«
Válasz #269 Dátum:
2015. szeptember 26. - 08:08:36 »
+1
Voters list:
beszélhetsz itt pénzről stb
de ne erre gondolj te
arra gondolj, hogy a kisgyerek, a rokonságodban lévő kisgyerekek is, akik szeretnének felnőni, azt a károsanyagot lélegzik be, amit ezek a szemetek eltitkoltak.
ez felelőtlenség, és durva, akik ezt megszervezték, minimum egy életfogytiglant kellene, hogy kapjon
hasonló ez, csak nagyobb játszmában, mint amikor a szerelők a rossz katalizátort nem kicserélik, hanem kiberhelik, na azt se engedném többet szerelni.
a környezet szennyezettsége már így is a plafont csapdossa, felülről.. és még rátesznek 1 lapáttal.
inkább fizessenek 1000 euróval többet azért a geci kocsiért, csak ne lépje túl a nem véletlen kitalált szennyezőanyag kibocsájtási mércét.
ők becsaptak nagyon sok embert, és sok embernek ártottak ezzel, lehet nem nagy mértékben, vagy jelentéktelen mértékben, de akkor is.. ha minden cég így tenne, akkor most az összes jármű \'80-as évekbeli szennyezettséggel járna, és akkor most ez a sok jármű mit művelne?
áá, gyerekek, én nem tudok más szögből tekinteni az ügyre.
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak:
1
...
16
17
[
18
]
19
20
...
30
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Általános beszélgetés
»
Beszélgetés
»
Minden ami jármű
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal