Elvigyelek egy körre? LADA <3 Nekem a LADA NIVA tetszik a legjobban ami egy kicsit tuningolt állapotban van.
ma 320km pipa :3 olyanjóvolt egyedül száguldozni
még a \'nagy\' smókendsárm admin is úgy tudtam hogy a TDi azt jelenti hogy TudbóDízelInjektor :\'DDD
ééés mit jelent a HDi? gyorsan így google nélkül.. úgyse tudod.. mint ahogy a legtöbb ember, még a \'nagy\' smókendsárm admin is úgy tudtam hogy a TDi azt jelenti hogy TudbóDízelInjektor :\'DDDa fogyasztás, egy 1.6 dízeltől szerintem sok.. bár aha azt nézem hogy HDi.. akkor talán jó..bár elmarad a hondámtól, ami 1.3as létére 8-10 litert eszik :\'DD
Ha már ennyire belém kötöttél, akkor nyugodtan nézz utána a autó információinak a fórumokon, hisz azért vannak arra szakosodott magyar, ismétlem magyar fórumok.
Félretéve a problémákat... Azt a Hondát megéri egyáltalán tartani vagy csak beleölöd a sok pénzt és áll a parkolóba (vagy udvaron vagy garázsba)? [/quote]megéri tartani, elvisz A-ból B-be, és aránylag olcsón is jutottam hozzá..hogy miért eszik ennyit.. D13B2, ami a japán technika egyik csodája lehetett volna, ha a hülye csíkszemű nem találja ki, hogy \"márpedig elég ide a karburátor\".. ami tele van rugókkal, és vákumokkal, amik 21 év elteltével eléggé kinyúlnak, elgyengülnek, és azt sem tudod hogy mit hova és hogy.. kellene állítani a levegő/benzin keveréken, de fingom nincs hogy a sok szar közül épp melyik állítja, így megállás után olyan illat száll a levegőben, mintha 2-3 liter benzinnel belocsoltam volna a motorteret, levegőből viszont keveset kap.. ezen majd megpróbálok állítani, viszont ha nem megy, akkor egy SWAP (hengerfej, szívósor, leömlő, kábelköteget, ECU) 80-120ezer között mozog, ami egy nagyobb beruházás, de rámegy az 1.3as blokkra az 1.6os hengerfej, így a motorszám marad az 1.3asé, nem kell átpapírozni, de a 75 lóból lesz 126, a fogyasztás pedig csökken.. csak hát nincs rá 120ezrem és 2 napom átkábelezni
Ha már ennyire belém kötöttél, akkor nyugodtan nézz utána a autó információinak a fórumokon, hisz azért vannak arra szakosodott magyar, ismétlem magyar fórumok. nem volt szándékomban belédkötni, de a legtöbb ember nem tudja mit jelentenek azok a bizonyos kifejezések.. ismerősöm is vett egy 4es golf TDi-t, fikázta a hondát, de ő is ott tartott, hogy turbódízel és nem tudja mit jelent az \'i\' betű a végén..ha ellenségeskedésnek vetted akkor szives elnézésedet kérem.. Félretéve a problémákat... Azt a Hondát megéri egyáltalán tartani vagy csak beleölöd a sok pénzt és áll a parkolóba (vagy udvaron vagy garázsba)? [/quote]megéri tartani, elvisz A-ból B-be, és aránylag olcsón is jutottam hozzá..hogy miért eszik ennyit.. D13B2, ami a japán technika egyik csodája lehetett volna, ha a hülye csíkszemű nem találja ki, hogy \"márpedig elég ide a karburátor\".. ami tele van rugókkal, és vákumokkal, amik 21 év elteltével eléggé kinyúlnak, elgyengülnek, és azt sem tudod hogy mit hova és hogy.. kellene állítani a levegő/benzin keveréken, de fingom nincs hogy a sok szar közül épp melyik állítja, így megállás után olyan illat száll a levegőben, mintha 2-3 liter benzinnel belocsoltam volna a motorteret, levegőből viszont keveset kap.. ezen majd megpróbálok állítani, viszont ha nem megy, akkor egy SWAP (hengerfej, szívósor, leömlő, kábelköteget, ECU) 80-120ezer között mozog, ami egy nagyobb beruházás, de rámegy az 1.3as blokkra az 1.6os hengerfej, így a motorszám marad az 1.3asé, nem kell átpapírozni, de a 75 lóból lesz 126, a fogyasztás pedig csökken.. csak hát nincs rá 120ezrem és 2 napom átkábelezni [/quote] Nem vettem sértésnek, csak tudod, nem minden ember egyforma. Na, mindegy... Hanyagoljuk ezt a témát. Lényegében ezért kell előretekinteni autóügyben... Nem mindegy, hogy milyen típusú járgányt veszel. Lehet, hogy azért van a Peugeotnak is rossz híre, mert néhány típusnál tényleg drágák az alkatrészek, de a 307-es jó választás volt, soha nem fogom megbánni. Most nekem is még dolgom van az autóval, mert be kéne íratni forgalomba... Bihar megyei ideiglenes piros rendszámmal hoztam el és már is lejárt az ideiglenes rendszám, most meg újra kellet kérelmezzem az ideiglenes piros rendszámot (Maros megyeit), mert csak augusztus 06.-ára vagyok beintézve a forgalmi irodába. Az a fontos, hogy megvagyok elégedve vele...
Félretéve a problémákat... Azt a Hondát megéri egyáltalán tartani vagy csak beleölöd a sok pénzt és áll a parkolóba (vagy udvaron vagy garázsba)? [/quote]megéri tartani, elvisz A-ból B-be, és aránylag olcsón is jutottam hozzá..hogy miért eszik ennyit.. D13B2, ami a japán technika egyik csodája lehetett volna, ha a hülye csíkszemű nem találja ki, hogy \"márpedig elég ide a karburátor\".. ami tele van rugókkal, és vákumokkal, amik 21 év elteltével eléggé kinyúlnak, elgyengülnek, és azt sem tudod hogy mit hova és hogy.. kellene állítani a levegő/benzin keveréken, de fingom nincs hogy a sok szar közül épp melyik állítja, így megállás után olyan illat száll a levegőben, mintha 2-3 liter benzinnel belocsoltam volna a motorteret, levegőből viszont keveset kap.. ezen majd megpróbálok állítani, viszont ha nem megy, akkor egy SWAP (hengerfej, szívósor, leömlő, kábelköteget, ECU) 80-120ezer között mozog, ami egy nagyobb beruházás, de rámegy az 1.3as blokkra az 1.6os hengerfej, így a motorszám marad az 1.3asé, nem kell átpapírozni, de a 75 lóból lesz 126, a fogyasztás pedig csökken.. csak hát nincs rá 120ezrem és 2 napom átkábelezni [/quote] Nem vettem sértésnek, csak tudod, nem minden ember egyforma. Na, mindegy... Hanyagoljuk ezt a témát. Lényegében ezért kell előretekinteni autóügyben... Nem mindegy, hogy milyen típusú járgányt veszel. Lehet, hogy azért van a Peugeotnak is rossz híre, mert néhány típusnál tényleg drágák az alkatrészek, de a 307-es jó választás volt, soha nem fogom megbánni. Most nekem is még dolgom van az autóval, mert be kéne íratni forgalomba... Bihar megyei ideiglenes piros rendszámmal hoztam el és már is lejárt az ideiglenes rendszám, most meg újra kellet kérelmezzem az ideiglenes piros rendszámot (Maros megyeit), mert csak augusztus 06.-ára vagyok beintézve a forgalmi irodába. Az a fontos, hogy megvagyok elégedve vele...