GTA Közösség - A magyar GTA fórum
Általános beszélgetés => Beszélgetés => A témát indította: Zharko - 2010. augusztus 23. - 01:05:32
-
Hali! Szerintem a név mindent elmond, kalandjátékokat készítünk AGS-el, és mivel új a csapat, ezért keresünk emberkéket, akik szívesen segítenének nekünk!
Akiket keresünk:
-Grafikus ( Szobák, hátterek )
-Sztoris ( Nem kell mondanom szerintem )
-Programozó ( Aki ért AGS hez )
-Karakter rajzoló
-Tesztelõ
És a weblap:
http://gamemakerteam.site50.net/
( Ez olyan \"neszódlegyorsösszetákoltam\" weblap :D )
AGS weblap: http://www.adventuregamestudio.co.uk/
UPDATE:
-Unity3D-vel (is) dolgozunk, lehet jelentkezni a modellezõ, programozó posztokra.
egy kis indó: Az Unity3D-vel viszonylag egyszerûen lehet játékokat gyártani, BattleField2 stílusúakat, ingyenes szoftver.
www.unity3d.com/unity/download
Peace: H.P.
-
Komolyan gondoljátok?
-
Sztorysnak jönnék illetve tesztelõ , de megnézem mit tudok tenni ezzel a programozóval , és ha megy valami csinálok vmi kis játékot és aztán oda adom meglátjátok , hogy felvesztek-e vagy nem
-
sztoris, tesztelõ, ésmég valamit bevállalok :D
-
Komolyan gondoljátok?
Naná ;) Az elsõ játékunk egy rögtönzött, félig igaz történet alapján megy, elsõ \"tesztjáték\" :)
Sztorysnak jönnék illetve tesztelõ , de megnézem mit tudok tenni ezzel a programozóval , és ha megy valami csinálok vmi kis játékot és aztán oda adom meglátjátok , hogy felvesztek-e vagy nem
[/quote]
Oké, a többit MSN-en. :)
sztoris, tesztelõ, ésmég valamit bevállalok :D
[/quote]
Szintén a többit MSN-en. :)
Peace: H.P.
-
sztoris(sok ihletem van, majd meglátom mennyit lehet kifozni avval az AGS-sel), tesztelő(naná), esetleg 1-2 textúrát készítek karakternek, vagy helyszínnek.
Szerk.: látom sokan tesztelők akarnak lenni, ez csak egy egyéni project, de a hivatalos játékok tesztelőinek élete nem könnyű: http://www.origo.hu/techbazis/szamitogep/20100122-milyen-jo-hogy-ma-mar-nem-kell-jatszanom-riport.html
-
Ez így van, köszönöm jelentkezéseteket!
Peace: H.P.
-
Istenem, az AGS nektek programozás? Nem hallottam róla, beGoogle-zom, valami vizuális szerkesztõ hülyeség!
Gyerekek, fogjátok az alap OpenGL vagy DirektX könyvtárakat, aztán tessék, azokkal kísérleteztem régebben, és pár hónap alatt sikerült egy \"megyek és lövök mindenkit\" játékot összedobni, nem olyan nehéz, mint aminek tûnik, C programozás azért szükségeltetik. De arra elõbb-utóbb bármit használsz, szükséged lesz. Nah ennyi, ez egy vicc az egész!
-
Jogos, de jó, izgalmas játékokat lehet ezzel is csinálni, és én nem vagyok még az OpenGL szintjén, de lehet hogy majd azt is elkezdem ;) Köszi a tanácsot!
Peace: H.P.
P.S.: Igen, ez is egyfajta programozás, hasonlít a Pawnora, érthetõ mivel mindkettõ a C++ gyermeke :D
-
Programozó(esetleg), tesztelõ, és Grafikus
-
Lennél szíves MSNre felvenni?:) Lehet Skype is
Peace: H.P.
-
Programozó, tesztelõ, sztoris
Bár már régen (2 hónapja) használtam a GM8-at, attól még értek hozzá egy kicsit
-
Sztoris, Tesztelõ
Címem tudod.
-
Hali! Oké, köszi a ti jelentkezéseteket is!
GM8-at én is kipróbáltam, de maradtam AGS-nél!
Peace: H.P.
-
Hali! Oké, köszi a ti jelentkezéseteket is!
GM8-at én is kipróbáltam, de maradtam AGS-nél!
Peace: H.P.
fenn vagy most msnen? mert lehet letiltottál :o :)
-
Nem azon vagyok. [email protected]
-
Beállnék segíteni de csak akkor, ha nem kell 24 órában online lenni.Éjszakás vagyok szóval nappal igazából ráérek.MSN-t, vagy egyéb társalgó programokat nem igazán használok, de ha valaki megkér akkor feltudok menni :) Én leginkább a történet író, és tesztelõ (Pont a legegyszerûbbek mi? :D) munkakört tölteném be.Mivel annak idején középsulimban volt úgymond ilyen szakkör ahol történeteket készítettünk ezért mondhatom hogy, van egy kis rutinom.
-
Oké, dehogy kell 24 órában onlány lenni :D Ennek örülök ;)
Viszont arra megkérlek hogy emesennre vagy szkájpra vegyél fel.
[email protected]
Skype:
gang950119
Update: Ezennel befejezõdött a Sztoris és a tesztelõ felvétel! (Még lesz majd)
ami maradt:
-Grafikus
.Karakter készítõ
.Hátterek
.Logók
-Programozó
Peace. H.P.
-
Istenem, az AGS nektek programozás? Nem hallottam róla, beGoogle-zom, valami vizuális szerkesztő hülyeség!
Gyerekek, fogjátok az alap OpenGL vagy DirektX könyvtárakat, aztán tessék, azokkal kísérleteztem régebben, és pár hónap alatt sikerült egy \"megyek és lövök mindenkit\" játékot összedobni, nem olyan nehéz, mint aminek tűnik, C programozás azért szükségeltetik. De arra előbb-utóbb bármit használsz, szükséged lesz. Nah ennyi, ez egy vicc az egész!
Isteneim. A C nyelv neked programozas? ird meg ASM-ben API-k nelkul! na jo ez csak vicc. Magyarorszagon mindenki megakadt a 70es evek szintjen? a programozas fejlodik: magasabb szintu nyelven gyorsabban irod meg ugyanazt. Na jo nem ismerem ezt az AGS-t de en is DirectX-el es XNA-el kezdtem. Es most mar Unity-vel keresek penzt. Nincs nekem idom olyannal sz*rakodni amit mar mas megirt (ezert fejlodik a programozas megirjak az API-t es valaki hasznalja es fejlesztik tovabb). Ugyanugy irhatnek en Game Engine-t dehat akkor egy jatek 10x addig tartana. Igaz hogy ez jo arra hogy megertsd hogy hogyan mukodik az engine de ha komoly jatekot akarsz akkor nem eri meg mindent elolrol kezdeni.
P.S. Lasd a Brothers In Arms jatek sorozatot vagy a Bioshock-ot... Ok sem a grafikai API-ket hasznaljak hanem elolre megirt engine-t: Unreal Engine-t. es itt egy lista annak akit erdekel:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Unreal_Engine_games
-
Ha lehet ne kezdeményezz \"vitát\", köszi hogy leírtad, de még csak az AGS motor programozási nyelvét ismerem, és sajnos nincs idõm az Unity féle nyelvekre.. :/ Bár egy Tutot szívesen elolvasnék ( feltehetõen ha magyar )
Peace. H.P.
Szerk: Azt is hozzá teszem, hogy egy komoly fejlesztõcsapatnak kellene dolgozni rajt sztem
Ráadásul nem hiszem hogy ingyen van az Unity, szóval be kell érnünk azzal, ami van egyelõre
-
En nem beszelem ra senkire a Unity hasznalatat. En csak kijelentettem hogy a Unity hasonloan sok mas 3D Game Engine-hez nem igenyli a grafikai API-k hansznalatat. Elnezest kerek a durvanak tuno hangnememert. Senkit nem kivantam megserteni. En csak azt nemszeretem ha valaki latja hogy valaki masnak sikerul valami ami neki nem es mindjart lemondja ot. Sajnalom ha valaki sertesnek vette. Es nem az ASG ellen beszeltem, hanem epp azert hogy ne erezzetek kevesebbnek a munkatokat annal aki DirectX-ben irja a \"jatekait\".
Lehet kannaval is hordani a kutrol a vizet, de lehet hordani poharral is. Jobb hasonlatot nem talaltam bocsi :alien: ;D
-
Ok köszi! :D
-
Am meg jegyzem h OpenGL-el windowson nem nagyon erdemes probalkozni. Alitolag bugos az egesz implementacio a windowsra.
-
Köszi a jótanácsot!
Peace: H.P. :angel:
UPDATE:
-Unity3D-vel (is) dolgozunk, lehet jelentkezni a modellezõ, programozó posztokra.
egy kis indó: Az Unity3D-vel viszonylag egyszerûen lehet játékokat gyártani, BattleField2 stílusúakat, ingyenes szoftver.
www.unity3d.com/unity/download
-
30 napig ingyenes, de utána kell valami (bíííp) eszköz ami meghosszabítja.
Egyébként sztoriból már összeállt a kép, szerencse hogy haverom 83 éves öregapja mondott történeteket....
Unity3D programozói tapasztalataim még nincsenek, letöltöm és megnézem
-
A PRO verzio probaidos. De van ingyenes verzio is. Ugyan az a letoltes es a telepitesnel valasztod ki.
-
Jövök \"grafikusnak\".
Felveszlek msnre :)
-
Kiléptem. Másban találtam meg örömöm.
-
Te tudod ;)