Szerző Téma: definitive edition multiplayer  (Megtekintve 1721 alkalommal)

definitive edition multiplayer
« Dátum: 2022. Január 11. - 08:29:04 »
0
Sziasztok! Hogy látjátok, érdemes foglalkozni a definitive edition multiplayer kliensseivel? Nektek mi a véleményetek róla, megnézitek legalább? Ha igen, melyik kliensben láttok több potenciált (abból a kevés információból leszűrve amiket eddig láthattunk)? Kíváncsi vagyok hány szerver fog nyílni erre a platformra.

Re:definitive edition multiplayer
« Válasz #1 Dátum: 2022. Január 11. - 18:34:25 »
0
tök mindegy mert itthon úgy is csak olyan szerverek lesznek mint eddig amit a 10 éves pisti megnyit majd bezárja  miután mindenkit bannolt a hataloméhsége miatt. külföldön biztos jó lesz de nem tudok angolul mert az általános 4. osztályt se jártam ki.

Nem elérhető BigTics

  • 1573
    • Profil megtekintése
Re:definitive edition multiplayer
« Válasz #2 Dátum: 2022. Január 11. - 22:35:06 »
0
Szerintem van értelme és érdemes vele foglalkozni, az sem baj, hogy ennyi kliens lesz először, legalább van konkurencia.
Nekem a fejlesztők miatt elsősorban a openmp szimpatikusabb, de az a koncenpció, hogy a DE, alap és a mobilos tud egy szerveren játszani nekem nem tetszik, pedig biztosan ez lesz az egyik legnagyobb előnye.

Hogy miért?...
Lehet rosszul tudom, de ha...: az alap gta sahoz használt motor miatt nem lehet olyan pályákat/modeleket stb.. alkalmazni, hogy ne laggoljon a játékos bármilyen is a gépe, akkor a DE, ami ue re épült az biztosan több lehetőséget és erőforrást kinál, ezáltal az egyik játékosbázis laggolni fog? vagy emiatt kell lekorlátozni megvalósítás kivitelezését? ér ez ennyit?
Telefononos közösséget még mindig nem tudom komolyan venni...

Szerintem nagyon menő lenne egy teljesen új pályán, átdolgozott modellekkel, de maga az "gta sa" érzésre épülő szervert készíteni.
« Utoljára szerkesztve: 2022. Január 11. - 22:38:45 írta BigTics »

Re:definitive edition multiplayer
« Válasz #3 Dátum: 2022. Január 12. - 07:59:03 »
0
Szerintem van értelme és érdemes vele foglalkozni, az sem baj, hogy ennyi kliens lesz először, legalább van konkurencia.
Nekem a fejlesztők miatt elsősorban a openmp szimpatikusabb, de az a koncenpció, hogy a DE, alap és a mobilos tud egy szerveren játszani nekem nem tetszik, pedig biztosan ez lesz az egyik legnagyobb előnye.

Hogy miért?...
Lehet rosszul tudom, de ha...: az alap gta sahoz használt motor miatt nem lehet olyan pályákat/modeleket stb.. alkalmazni, hogy ne laggoljon a játékos bármilyen is a gépe, akkor a DE, ami ue re épült az biztosan több lehetőséget és erőforrást kinál, ezáltal az egyik játékosbázis laggolni fog? vagy emiatt kell lekorlátozni megvalósítás kivitelezését? ér ez ennyit?
Telefononos közösséget még mindig nem tudom komolyan venni...

Szerintem nagyon menő lenne egy teljesen új pályán, átdolgozott modellekkel, de maga az "gta sa" érzésre épülő szervert készíteni.

Abszolút egyetértek veled, szerintem sem annyira jó ötlet vegyíteni a két platformot, az egyiknek úgysem lesz jó. Tetszik ez a DE, a GTA 5-ben is van lehetőség, de nem érzem azt a feelinget amit pl MTA-nál igen, ezért is gondolkozom, hogy ha elérhető lesz, teszek egy próbát vele

Nem elérhető Ben

  • 1754
  • Ben apó
    • Profil megtekintése
Re:definitive edition multiplayer
« Válasz #4 Dátum: 2022. Január 12. - 08:34:26 »
+1
Hasznos infók, linkek:

3 készülő kliensről tudunk, ebből 2 csak a Definitive edition-höz készül egy pedig 'cross platform':

SADE-MP: jelenleg semmit nem mutattak még fel, csak megjelentek mindenféle platformon és fejlesztőket keresnek,
illetve béta tesztelőket várnak
https://discord.com/channels/908419966020247614/
https://forum.sade-mp.com/
https://www.youtube.com/channel/UCroMEsV3SzRQQC4_W2YeqGg
https://www.reddit.com/r/sademp/

Trilogy Online: Egyetlen orosz legény fejleszti, viszonylag jól halad (videókon is látszik) és hamarosan nyílt teszt fázis következik
https://discord.com/channels/909673342284464148/
https://trilogy-online.com/
https://www.youtube.com/channel/UCsl9OfYF_SpNtSga8iYYz9g

open.mp: Jóval korábban, már a samp hanyatlásakor indult a projekt.
Mind a 3 platformról (Definitive edition, mobile, eredeti kiadás) egy szerveren lehet majd játszani.
https://open.mp/hu
https://www.youtube.com/c/openmultiplayer/

edit:
Trilogy Multiplayer: pár MTA:SA dev csinálja, erről se jelent még meg semmi konkrétum.
https://trilogymp.com/
https://discord.com/channels/901115701551570954

« Utoljára szerkesztve: 2022. Január 18. - 08:30:08 írta Ben »

Re:definitive edition multiplayer
« Válasz #5 Dátum: 2022. Január 12. - 09:08:09 »
0
Hasznos infók, linkek:

3 készülő kliensről tudunk, ebből 2 csak a Definitive edition-höz készül egy pedig 'cross platform':

SADE-MP: jelenleg semmit nem mutattak még fel, csak megjelentek mindenféle platformon és fejlesztőket keresnek,
illetve béta tesztelőket várnak
https://discord.com/channels/908419966020247614/
https://forum.sade-mp.com/
https://www.youtube.com/channel/UCroMEsV3SzRQQC4_W2YeqGg
https://www.reddit.com/r/sademp/

Trilogy Online: Egyetlen orosz legény fejleszti, viszonylag jól halad (videókon is látszik) és hamarosan nyílt teszt fázis következik
https://discord.com/channels/909673342284464148/
https://trilogy-online.com/
https://www.youtube.com/channel/UCsl9OfYF_SpNtSga8iYYz9g

open.mp: Jóval korábban, már a samp hanyatlásakor indult a projekt.
Mind a 3 platformról (Definitive edition, mobile, eredeti kiadás) egy szerveren lehet majd játszani.
https://open.mp/hu
https://www.youtube.com/c/openmultiplayer/

Jól összefoglaltad, köszi Ben. Az Open MP-vel az a bajom, hogy PAWN-hoz nem értek, nem is szívesen fogalkoznék vele, a Trilogy miatt húzom a szám, mert ha egyedül fejleszti elég nehézkes és lassú lesz az elkészítése és továbbfejlesztése, szóval remélem a SADE mutat valamit :D

Nem elérhető Legend

  • Adminisztrátor
  • 1830
    • Profil megtekintése
Re:definitive edition multiplayer
« Válasz #6 Dátum: 2022. Január 13. - 03:17:44 »
0
Van még egy multi, amit jó pár MTA:SA dev csinál: https://trilogymp.com/
Erről se jelent még meg semmi konkrétum.

Nem elérhető Ben

  • 1754
  • Ben apó
    • Profil megtekintése
Re:definitive edition multiplayer
« Válasz #7 Dátum: 2022. Január 13. - 07:57:29 »
0
Köszi az infót Legend, ezért most nem veszem el az admin rangodat

Nem elérhető Ben

  • 1754
  • Ben apó
    • Profil megtekintése
Re:definitive edition multiplayer
« Válasz #8 Dátum: 2022. Január 18. - 08:26:44 »
0
SADE-MP projektnél lehet szavazni, hogy mi legyen a programozási nyelv:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUV1-mpf2YiGfKS_x3gn6y4kjuB3jGwyHvaNYfD7L3MQ0y4w/viewform

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Re:definitive edition multiplayer
« Válasz #9 Dátum: 2022. Január 18. - 09:19:57 »
0
SADE-MP projektnél lehet szavazni, hogy mi legyen a programozási nyelv:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUV1-mpf2YiGfKS_x3gn6y4kjuB3jGwyHvaNYfD7L3MQ0y4w/viewform
nyomtam nekik egy Pawn, C#-ot, bár nem tervezek ebben fejleszteni már, max ránézek
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető Ben

  • 1754
  • Ben apó
    • Profil megtekintése
Re:definitive edition multiplayer
« Válasz #10 Dátum: 2022. Január 24. - 08:19:15 »
0

Nem elérhető grove4l

  • 1545
    • Profil megtekintése
Re:definitive edition multiplayer
« Válasz #11 Dátum: 2022. Január 24. - 10:59:42 »
0
Hát ez gyors volt..

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal