A többinél is elég változatosságban gazdag hibákról számolnak be
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 01. - 09:48:34 )
Norbert Nagy bejegyzést írt Sony Magyarország
10 órája ·
Kedves Sony! Megkérdezhetem, hogyan gondolta a cég, hogy kiad egy használhatatlan szoftverrel rendelkezõ telefont? Nagyon kíváncsi lennék rá, ugyanis nem egy 30 ezer forintos telefonról beszélünk! Becses neve: Xperia P
Az alap funkciók, mint például hívásfogadás, vagy az ébresztõóra sem mûködik.
Mégis hogy gondolták, hogy egy telefonnak alkalmatlan valamit kimernek adni? Nem ezt vártam a Sony-tól, de soha többet nem lesz ilyen készülékem. Fogadják õszinte gratulációmat, és remélem minél több embert vernek még át.
Tisztelettel, egy nem túl boldog Xperia P tulajdonos.
Tetszik ·
Top Comments
Gebhard Erik kedveli ezt.
Ádám Pakai Én azért bizakodom
Tetszik · Válasz · 8 órája, mobil használatával
Norbert Nagy És ne jöjjenek azzal, hogy ilyen frissítés kell, olyan frissítés kell, visszaállítás is volt már, és a legújabb frissítés van rajta.
Továbbá rengeteg Xperia P tulajnál van jelen rengeteg bug.
Párat leírnék:
- Az ébresztõóra egyszerûen használhatatlan (2010 óta létezõ bug miatt)
- A kamera néha gondol egyet, és \"MEMÓRIA HIBA\" felirattal nem hajlandó képet/videót csinálni. (Mindig van szabad legalább másfél giga)
- 5-6 perces, videó után kiírta, hogy hibát észlelt, vagy ilyesmi. A kamera befagyott, a videót nem mentette el.
- A zenelejátszó néha összebugol a widgetjével, és 2 különbözõ számot írnak.
- 2 mag, és 1GB RAM ellenére is szaggat a menüben/widgeteknél ( 3 oldalt használok, kb 4 widget van )
- Hívást nem lehet fogadni, telefonálásra alkalmatlan a 100 ezer forintos készülék
- Néha csakúgy magától, borzalmasan gyorsan lemerül
- A frissítés, ami elvileg hibákat javított volna, felrakása után semmit nem csinált, mindössze zöld csíkocskákkal díszítette ki a kamerát. Tehát mégegy bug.
Tetszik · Válasz · 2 · 9 órája
Sony Magyarország Kedves Norbert Nagy! Sajnáljuk, hogy problémád adódott a készülékkel. Tisztában vagyunk a hibákkal, és dolgozunk a megoldáson, de addig is azt javasoljuk, hogy fordulj a hivatalos Sony Mobile szervizhez, akik tisztában vannak a javítási lehetõségekkel. Üdv: Sony csapat
Ki gondolta volna, hogy ilyen választ kapok?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 01. - 11:50:52 )
Na, kicsit szenvedtem vele, kapott egy Oranges ICS-t, sokkal jobbnak tûnik, egyelõre.