Szerző Téma: Beszélgetés az autókról, motorokról  (Megtekintve 10585 alkalommal)

Nem elérhető petata

  • 667
    • Profil megtekintése
Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #75 Dátum: 2013. október 14. - 21:27:35 »
0 Show voters
Azert nem szabad elfelejteni, hogy a motor terfogata nem feltetlen egyenesen aranyos a fogyasztas nagysagaval. (Bar ez inkabb az uj fejlesztesek eseteben ertendo.)
Nekunk az 1.6os Fluence eszik majdnem annyit, mint szomszedek 2.5os turbos (benzines) Volvoja. Pedig azt ketszer annyi lo hajtja. :)

Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #76 Dátum: 2013. október 14. - 21:47:35 »
0 Show voters
Azért ez nagyon sarkosított dolog.
Egy ezerhármas (sõt még ezerötös) kocsi nem fogyaszt olyan sokat (ha nincs motorikus hibája) mint egy kettõ ötös.

Nem elérhető petata

  • 667
    • Profil megtekintése
Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #77 Dátum: 2013. október 14. - 21:57:55 »
0 Show voters
Igy van, de nem erdemes konkretumok nelkul osszehasonlitgatni, mert nagy elteresek lehetnek motor es motor kozott is. Csak erre probaltam ravilagitani..

Nem elérhető Jizzy

  • 327
    • Profil megtekintése
Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #78 Dátum: 2013. október 15. - 15:35:05 »
0 Show voters

Az autóban az a lényeg mikor megveszi az ember, hogy kevés legyen az elektronika (ugyanis elektronika nem szereti a hideget, a túl meleget plusz hamar romlik el). És nyitott motortere legyen. Megkönnyíti a házi javítást.
Ha az ember okosan vesz autót nem kell 800 ezer milliárdot költeni rá. www.hasznaltauto.hu -n van dögivel olyan autó ami jó állapotú.
De BMW-t elsõ autónak nem szabad venni. Megszokod a spéci autót, hogy fekszik az úton és mikor átülsz egy régebbi darabba azon kapod magad, hogy az elsõ kanyarba kicsúszol a francba.
De ha ez nem elég indok akkor az a másik nagy igazság, hogy BMW-t nem igen kapsz 1.8 as motor alatt. Még vidékre az 1.3mas motor is bõven elég (városba 1000res az ideális).
Olyan benzinköltséget fog termelni az autó, hogy beleroskad az ember.
 
[/quote]
TDI lesz a kicsike :D
Egyébként én rühellem, ezt az elsõ autónak ne vegyél ilyen meg olyan autót, mert én úgy veszem az elsõ autóm is, hogy az legyen az utolsó, nem úgy, hogy majd veszek jobbat, nem amíg ez bírja addig ez bírni fogja, nem fogom váltogatni, legközelebb ezután, ha újat veszek az már egy VW touareg lesz ahhoz meg még 2x át kell ülnöm obama helyére.
Amúgy hasznaltauto.hu is jó, de én jobbra tartom a behozatást.

Nem elérhető grove4l

  • 1545
    • Profil megtekintése
Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #79 Dátum: 2013. október 15. - 17:49:16 »
0 Show voters
Ha lenne pénzem egyértelmûen egy 2011-es Ford Crown Victoria autót vennék. De nem vagyok olyan anyagi helyzetben hogy finanszírozni tudjam :/ pedig mit megadnék érte.

Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #80 Dátum: 2013. október 15. - 18:50:49 »
0 Show voters
Ez a baj pont sok fiatallal.
Egybõl a legnagyobb autót akarják maguknak 0 vezetési tapasztalattal.  Minek Turbós autó kezdésnek?!
Az elsõ autónak egy egyszerû szolid kocsinak kell lennie amin megtanulsz vezetni. Mert az a 30 óra vezetés nem igazán tanít meg rá.
Az meg, hogy sikeres lesz a forgalmi vizsga nem ad tapasztalatot.
Nekem speciel egy \'86-os Mazdám van épp. Vannak hibái és nem is egy nagy stájer autó. De vezetni nagyon jól megtanultam rajta.
Nincs bivaly motor benne, nincsenek szuperkütyük, kevés elektronika.
Az elsõ autónak ilyennek kell lennie.
Sokakkal viszont az a baj (és veled is), hogy nem látják be azt, hogy nem õk a legjobbak mindenben. Egybõl a legnagyobb motorú BMW kell (mert hát 1.7 es alatt nem kapsz BMW-t) és megyünk mert tudunk vezetni.
Aztán valójában egy olyan autót amiben menetstabilizátor, abs, ads, asr, ard van nem nagy kunszt elvezetni (mindennek a legalja mikor még APS-el parkol).
Viszont akkor jön a kopp az ilyen személyeknek mikor átülnek egy olyan autóba amiben ezek nincsenek meg. Végeredmény meg kicsúszás lesz a francba, mert egy régebbi modell (vagy kevés elektronikás) rohadtul nem úgy kanyarodik mint egy ilyen autó.
És nagyon nem mindegy, hogy mit szokik meg az ember. Márpedig ezt az elsõ határozza meg.

Nem elérhető grove4l

  • 1545
    • Profil megtekintése
Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #81 Dátum: 2013. október 15. - 21:05:48 »
+2 Show voters
Ezeket a hiper szuper jaj de raj autókat sosem szerettem. Mindig idegesített hogy menõzött itt a sebességgel meg a szépséggel 10 perc múlva meg a halál beáltát állapították meg a fára feltekeredve

Nem elérhető Beckham

  • 1693
  • Noresz
  • Discord: Noresz#4265
    • Profil megtekintése
    • OctansV Alt:v szervere
Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #82 Dátum: 2013. október 16. - 18:11:20 »
0 Show voters
Hát én a régi verdákat sem szeretem,inkább a 2003-tól gyártottakat,meg hát én olyan vagyok hogy szeretek spórolni,mindig félretenni stb. szóval nem veszek egybõl autót amikor megkapom a jogsim várok vele pár évet.addig meg apám úgyis kölcsönözi a családi autót.

Nem elérhető The

  • 4384
    • Profil megtekintése
Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #83 Dátum: 2013. október 17. - 22:27:07 »
0 Show voters
Én egy Honda Civic et fogok vásárolni :)
\"Honda-Civic-92731.jpg\"

Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #84 Dátum: 2013. október 18. - 10:56:17 »
0 Show voters
Shit.
Szülõkre nem számíthatok a jogsival kapcsolatban, ráadásul szemüveget is kell vennem. Sajnos rohadt sokára lesz valóban jogsim...

Nem elérhető petata

  • 667
    • Profil megtekintése
Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #85 Dátum: 2013. október 18. - 20:35:48 »
0 Show voters
Nekem 2 hét múlva EÜ és ott a vége. Ha nem gyökérkedem el, 1 hónapon belül jogsi.

Nem elérhető Jizzy

  • 327
    • Profil megtekintése
Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #86 Dátum: 2013. október 20. - 09:05:51 »
+1 Show voters

Ez a baj pont sok fiatallal.
Egybõl a legnagyobb autót akarják maguknak 0 vezetési tapasztalattal.  Minek Turbós autó kezdésnek?!
Az elsõ autónak egy egyszerû szolid kocsinak kell lennie amin megtanulsz vezetni. Mert az a 30 óra vezetés nem igazán tanít meg rá.
Az meg, hogy sikeres lesz a forgalmi vizsga nem ad tapasztalatot.
Nekem speciel egy \'86-os Mazdám van épp. Vannak hibái és nem is egy nagy stájer autó. De vezetni nagyon jól megtanultam rajta.
Nincs bivaly motor benne, nincsenek szuperkütyük, kevés elektronika.
Az elsõ autónak ilyennek kell lennie.
Sokakkal viszont az a baj (és veled is), hogy nem látják be azt, hogy nem õk a legjobbak mindenben. Egybõl a legnagyobb motorú BMW kell (mert hát 1.7 es alatt nem kapsz BMW-t) és megyünk mert tudunk vezetni.
Aztán valójában egy olyan autót amiben menetstabilizátor, abs, ads, asr, ard van nem nagy kunszt elvezetni (mindennek a legalja mikor még APS-el parkol).
Viszont akkor jön a kopp az ilyen személyeknek mikor átülnek egy olyan autóba amiben ezek nincsenek meg. Végeredmény meg kicsúszás lesz a francba, mert egy régebbi modell (vagy kevés elektronikás) rohadtul nem úgy kanyarodik mint egy ilyen autó.
És nagyon nem mindegy, hogy mit szokik meg az ember. Márpedig ezt az elsõ határozza meg.
 
[/quote]
Ha egy 97-es BMW-be van menetstabilizátor az úgy szép :D

Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #87 Dátum: 2013. október 22. - 20:14:09 »
0 Show voters
Idézetet írta: Jizzy date=1382252751\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40772\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ez a baj pont sok fiatallal.
Egybõl a legnagyobb autót akarják maguknak 0 vezetési tapasztalattal.  Minek Turbós autó kezdésnek?!
Az elsõ autónak egy egyszerû szolid kocsinak kell lennie amin megtanulsz vezetni. Mert az a 30 óra vezetés nem igazán tanít meg rá.
Az meg, hogy sikeres lesz a forgalmi vizsga nem ad tapasztalatot.
Nekem speciel egy \'86-os Mazdám van épp. Vannak hibái és nem is egy nagy stájer autó. De vezetni nagyon jól megtanultam rajta.
Nincs bivaly motor benne, nincsenek szuperkütyük, kevés elektronika.
Az elsõ autónak ilyennek kell lennie.
Sokakkal viszont az a baj (és veled is), hogy nem látják be azt, hogy nem õk a legjobbak mindenben. Egybõl a legnagyobb motorú BMW kell (mert hát 1.7 es alatt nem kapsz BMW-t) és megyünk mert tudunk vezetni.
Aztán valójában egy olyan autót amiben menetstabilizátor, abs, ads, asr, ard van nem nagy kunszt elvezetni (mindennek a legalja mikor még APS-el parkol).
Viszont akkor jön a kopp az ilyen személyeknek mikor átülnek egy olyan autóba amiben ezek nincsenek meg. Végeredmény meg kicsúszás lesz a francba, mert egy régebbi modell (vagy kevés elektronikás) rohadtul nem úgy kanyarodik mint egy ilyen autó.
És nagyon nem mindegy, hogy mit szokik meg az ember. Márpedig ezt az elsõ határozza meg.
 
Ha egy 97-es BMW-be van menetstabilizátor az úgy szép :D
 
[/quote]
nem ez volt a lényeg.. egyébként meg az is tele van elektronikával..
vegyetek 2105/06/07es ladát, meg 120as skodát, abba 1 gramm elektronika nincs.. épp csak annyi, hogy beinduljon. szervó sincs benne, szoval megtanulsz normálisan kanyarodni, meg gyúrsz kicsit karra.. :D

Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #88 Dátum: 2013. október 22. - 21:06:42 »
0 Show voters
Elektronikával mindig csak a probléma van. Nekem elhihetitek.

Nem elérhető Melvin

  • 809
    • Profil megtekintése
Beszélgetés az autókról, motorokról
« Válasz #89 Dátum: 2013. október 22. - 21:41:35 »
0 Show voters
Van 2 simsonom,egy 50 és 51-es.
Autókból pedig nekem megfelelõ lenne egy 80-as Audi.
Nem olyan drága,és úgy hallottam elég jó autó is.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal