Az autóban az a lényeg mikor megveszi az ember, hogy kevés legyen az elektronika (ugyanis elektronika nem szereti a hideget, a túl meleget plusz hamar romlik el). És nyitott motortere legyen. Megkönnyíti a házi javítást.Ha az ember okosan vesz autót nem kell 800 ezer milliárdot költeni rá. www.hasznaltauto.hu -n van dögivel olyan autó ami jó állapotú.De BMW-t elsõ autónak nem szabad venni. Megszokod a spéci autót, hogy fekszik az úton és mikor átülsz egy régebbi darabba azon kapod magad, hogy az elsõ kanyarba kicsúszol a francba. De ha ez nem elég indok akkor az a másik nagy igazság, hogy BMW-t nem igen kapsz 1.8 as motor alatt. Még vidékre az 1.3mas motor is bõven elég (városba 1000res az ideális). Olyan benzinköltséget fog termelni az autó, hogy beleroskad az ember. [/quote]TDI lesz a kicsike Egyébként én rühellem, ezt az elsõ autónak ne vegyél ilyen meg olyan autót, mert én úgy veszem az elsõ autóm is, hogy az legyen az utolsó, nem úgy, hogy majd veszek jobbat, nem amíg ez bírja addig ez bírni fogja, nem fogom váltogatni, legközelebb ezután, ha újat veszek az már egy VW touareg lesz ahhoz meg még 2x át kell ülnöm obama helyére.Amúgy hasznaltauto.hu is jó, de én jobbra tartom a behozatást.
Ez a baj pont sok fiatallal. Egybõl a legnagyobb autót akarják maguknak 0 vezetési tapasztalattal. Minek Turbós autó kezdésnek?! Az elsõ autónak egy egyszerû szolid kocsinak kell lennie amin megtanulsz vezetni. Mert az a 30 óra vezetés nem igazán tanít meg rá. Az meg, hogy sikeres lesz a forgalmi vizsga nem ad tapasztalatot.Nekem speciel egy \'86-os Mazdám van épp. Vannak hibái és nem is egy nagy stájer autó. De vezetni nagyon jól megtanultam rajta. Nincs bivaly motor benne, nincsenek szuperkütyük, kevés elektronika. Az elsõ autónak ilyennek kell lennie.Sokakkal viszont az a baj (és veled is), hogy nem látják be azt, hogy nem õk a legjobbak mindenben. Egybõl a legnagyobb motorú BMW kell (mert hát 1.7 es alatt nem kapsz BMW-t) és megyünk mert tudunk vezetni.Aztán valójában egy olyan autót amiben menetstabilizátor, abs, ads, asr, ard van nem nagy kunszt elvezetni (mindennek a legalja mikor még APS-el parkol). Viszont akkor jön a kopp az ilyen személyeknek mikor átülnek egy olyan autóba amiben ezek nincsenek meg. Végeredmény meg kicsúszás lesz a francba, mert egy régebbi modell (vagy kevés elektronikás) rohadtul nem úgy kanyarodik mint egy ilyen autó. És nagyon nem mindegy, hogy mit szokik meg az ember. Márpedig ezt az elsõ határozza meg. [/quote]Ha egy 97-es BMW-be van menetstabilizátor az úgy szép
Ez a baj pont sok fiatallal. Egybõl a legnagyobb autót akarják maguknak 0 vezetési tapasztalattal. Minek Turbós autó kezdésnek?! Az elsõ autónak egy egyszerû szolid kocsinak kell lennie amin megtanulsz vezetni. Mert az a 30 óra vezetés nem igazán tanít meg rá. Az meg, hogy sikeres lesz a forgalmi vizsga nem ad tapasztalatot.Nekem speciel egy \'86-os Mazdám van épp. Vannak hibái és nem is egy nagy stájer autó. De vezetni nagyon jól megtanultam rajta. Nincs bivaly motor benne, nincsenek szuperkütyük, kevés elektronika. Az elsõ autónak ilyennek kell lennie.Sokakkal viszont az a baj (és veled is), hogy nem látják be azt, hogy nem õk a legjobbak mindenben. Egybõl a legnagyobb motorú BMW kell (mert hát 1.7 es alatt nem kapsz BMW-t) és megyünk mert tudunk vezetni.Aztán valójában egy olyan autót amiben menetstabilizátor, abs, ads, asr, ard van nem nagy kunszt elvezetni (mindennek a legalja mikor még APS-el parkol). Viszont akkor jön a kopp az ilyen személyeknek mikor átülnek egy olyan autóba amiben ezek nincsenek meg. Végeredmény meg kicsúszás lesz a francba, mert egy régebbi modell (vagy kevés elektronikás) rohadtul nem úgy kanyarodik mint egy ilyen autó. És nagyon nem mindegy, hogy mit szokik meg az ember. Márpedig ezt az elsõ határozza meg. Ha egy 97-es BMW-be van menetstabilizátor az úgy szép [/quote]nem ez volt a lényeg.. egyébként meg az is tele van elektronikával..vegyetek 2105/06/07es ladát, meg 120as skodát, abba 1 gramm elektronika nincs.. épp csak annyi, hogy beinduljon. szervó sincs benne, szoval megtanulsz normálisan kanyarodni, meg gyúrsz kicsit karra..
Ez a baj pont sok fiatallal. Egybõl a legnagyobb autót akarják maguknak 0 vezetési tapasztalattal. Minek Turbós autó kezdésnek?! Az elsõ autónak egy egyszerû szolid kocsinak kell lennie amin megtanulsz vezetni. Mert az a 30 óra vezetés nem igazán tanít meg rá. Az meg, hogy sikeres lesz a forgalmi vizsga nem ad tapasztalatot.Nekem speciel egy \'86-os Mazdám van épp. Vannak hibái és nem is egy nagy stájer autó. De vezetni nagyon jól megtanultam rajta. Nincs bivaly motor benne, nincsenek szuperkütyük, kevés elektronika. Az elsõ autónak ilyennek kell lennie.Sokakkal viszont az a baj (és veled is), hogy nem látják be azt, hogy nem õk a legjobbak mindenben. Egybõl a legnagyobb motorú BMW kell (mert hát 1.7 es alatt nem kapsz BMW-t) és megyünk mert tudunk vezetni.Aztán valójában egy olyan autót amiben menetstabilizátor, abs, ads, asr, ard van nem nagy kunszt elvezetni (mindennek a legalja mikor még APS-el parkol). Viszont akkor jön a kopp az ilyen személyeknek mikor átülnek egy olyan autóba amiben ezek nincsenek meg. Végeredmény meg kicsúszás lesz a francba, mert egy régebbi modell (vagy kevés elektronikás) rohadtul nem úgy kanyarodik mint egy ilyen autó. És nagyon nem mindegy, hogy mit szokik meg az ember. Márpedig ezt az elsõ határozza meg.