Sziasztok!
Egy olyan gondolat jutott eszembe, hogy utcanevek/városrészeket készítsek el. Na már most az alap GTA-ba lévő városrészeket teljesen \"kiirtanám\" és helyettük új városrészeket hoznék létre. Na más most itt a kérdés az, hogy ezt mivel tudnám megoldani?
Az megvan, hogy egy alap gta-s zona nevet hogyan nevezek át másra...
if location == \"Los Santos International\" then -- Reptér kiírása
location = \"LS Reptér
\"
Ötletek erre? :)
local zoneNames = {
[\"Los Santos International\" = \"LS Reptér\",
[\"Blue Berry\"] = \"Kék city\",
}
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local zone = getZoneName(x,y,z)
if zoneNames[zone] then
zone = zoneNames[zone]
end
outputChatBox(zone)
Az utca nevekhez pedig van egy vehiclenode lua fájl amit a valhallában megtalálsz vagy a community-n. A működése eléggé bonyolult, ha elmagyaráznám itt akkor nem értenéd mivel nem xyz alapján működik.
local zoneNames = {
[\"Los Santos International\" = \"LS Reptér\",
[\"Blue Berry\"] = \"Kék city\",
}
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local zone = getZoneName(x,y,z)
if zoneNames[zone] then
zone = zoneNames[zone]
end
outputChatBox(zone)
Az utca nevekhez pedig van egy vehiclenode lua fájl amit a valhallában megtalálsz vagy a community-n. A működése eléggé bonyolult, ha elmagyaráznám itt akkor nem értenéd mivel nem xyz alapján működik.
Ránézek majd aztán majd kiderül meddig jutok el vele. Köszi szépen a választ! :)