Szerző Téma: Szerver oldali skin,markerrel  (Megtekintve 1703 alkalommal)

Nem elérhető Dream

Szerver oldali skin,markerrel
« Dátum: 2015. március 18. - 17:56:28 »
0 Show voters
Sziasztok.
Van egy markerem,amibe ha beleállnak akkor azt szeretném,hogy szerver oldalon skint tegyen a játékosra.
De nem skierült.
Régebben írták máshol nekem,hogy kliens oldalból az \"információt\" át kell küldeni a szerver oldalnak.
Ez hogyan is lehetséges,ha egyáltalán van ilyen?
Előre is köszönöm a választ! :)
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 18. - 18:07:10 írta Dream »

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Szerver oldali skin,markerrel
« Válasz #1 Dátum: 2015. március 18. - 18:25:12 »
0 Show voters
Kliens:
 

triggerServerEvent(\"setSkin\", localPlayer, 310) --310es példaskin id átküldése szerveroldalra

 
Szerver:
 

addEvent(\"setSkin\", true)
addEventHandler(\"setSkin\", getRootElement(),
function(skinId)
if skinId then
   setElementModel(source, tonumber(skinId))
end
end
)

Nem elérhető Dream

Szerver oldali skin,markerrel
« Válasz #2 Dátum: 2015. március 18. - 18:38:48 »
0 Show voters
Köszi,és ha pl egy anim nevét szeretném?
Arra is írnál egy példát kérlek? :)

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Szerver oldali skin,markerrel
« Válasz #3 Dátum: 2015. március 18. - 18:51:06 »
0 Show voters
ha szöveget küldesz át, vagy animnevet, vagy akármit, ami string, akkor \"\"-be rakod. ha szám, akkor nemkell.

Nem elérhető Dream

Szerver oldali skin,markerrel
« Válasz #4 Dátum: 2015. március 18. - 19:00:41 »
0 Show voters
Figyu. És oda is kell a tonumber?
Úgy kezelj mint egy hülyét,most tanulom a lua nyelvet :)

Szerver oldali skin,markerrel
« Válasz #5 Dátum: 2015. március 18. - 19:09:49 »
0 Show voters
Oda tostring jólesz, vagy el is hagyhatod.

Nem elérhető Dream

Szerver oldali skin,markerrel
« Válasz #6 Dátum: 2015. március 18. - 19:16:18 »
0 Show voters
Odáig megvan. Leírná valaki hogy a client triggerelés animnál hogy néz ki?
Vagy valaki linkelne egy oldalt,hogy animot hogy lehet triggerelni?
És még 1 kérdés. Oda is SkinID-kell? vagy oda animname a server oldalba?
Full kezdő vagyok! :D
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 18. - 19:22:10 írta Dream »

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Szerver oldali skin,markerrel
« Válasz #7 Dátum: 2015. március 19. - 06:00:35 »
0 Show voters
Egyáltalán nem kell számmá vagy stringgé alakítani ha alapból egy számot küldesz át.
 
local kis_pista_skinje = 16
triggerServerEvent(\"setPlayerSkin\", localPlayer, kis_pista_skinje)
---server
addEvent(\"setPlayerSkin\", true)
addEventHandler(\"setPlayerSkin\", root, function(skin)
setElementModel(client, skin)
end)

 
Anim triggerelés pedig:
 
triggerServerEvent(\"setPlayerAnimation\", localPlayer, \"ped\", \"WOMAN_walknorm\", -1, többi változó)
---server
addEvent(\"setPlayerAnimation\", true)
addEventHandler(\"setPlayerAnimation\", root, function(...)
setPedAnimation(client, ...)
-- ha nem jó akkor setPedAnimation(client, {...})
end)
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 19. - 06:04:54 írta Xenius »

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Szerver oldali skin,markerrel
« Válasz #8 Dátum: 2015. március 19. - 10:16:28 »
0 Show voters
Senki sem mondta hogy átkell, de ez MTA, biztos ami biztos.

Szerver oldali skin,markerrel
« Válasz #9 Dátum: 2015. május 10. - 15:46:16 »
0 Show voters
[mod]Elavult. Zárom, helyezem.[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal