Szerző Téma: Fegyver a Hátadon  (Megtekintve 771 alkalommal)

Fegyver a Hátadon
« Dátum: 2015. Február 20. - 16:59:36 »
0
Sziasztok az lenne a kerdeseme hogy melyik az a script amely a fegyvert a hatadra teszi ?
ez lenne az ? ha igen akkor nem megy  :
 

weapons = { }
function weaponSwitch(prevSlot, newSlot)
    local weapon = getPedWeapon(source, prevSlot)
    local newWeapon = getPedWeapon(source, newSlot)
   
    if (weapons[source] == nil) then
        weapons[source] = { }
    end
   
    if (weapon == 30 or weapon == 31 or weapon == 25 or weapon == 27 or weapon == 33 or weapon == 34) and (isPedInVehicle(source)==false) then
        if (weapons[source][1] == nil or weapons[source][2] ~= weapon or weapons[source][3] ~= isPedDucked(source)) then -- Model never created
            weapons[source][1] = createModel(source, weapon)
            weapons[source][2] = weapon
            weapons[source][3] = isPedDucked(source)
        else
            local object = weapons[source][1]
            destroyElement(object)
            weapons[source] = nil
        end
    elseif weapons[source] and weapons[source][1] and ( newWeapon == 30 or newWeapon == 31 or newWeapon == 25 or newWeapon == 27 or newWeapon == 33 or newWeapon == 34 or getPedTotalAmmo(source, 5) == 0 ) then
        local object = weapons[source][1]
        destroyElement(object)
        weapons[source] = nil
    end
end
addEventHandler(\"onPlayerWeaponSwitch\", getRootElement(), weaponSwitch)
addEventHandler(\"onClientPlayerWeaponSwitch\", getRootElement(), weaponSwitch)
function playerEntersVehicle(player)
    if (weapons[player]) then
        local object = weapons[player][1]
       
        if (isElement(object)) then
            destroyElement(object)
        end
    end
end
addEventHandler(\"onClientVehicleEnter\", getRootElement(), playerEntersVehicle)
function playerExitsVehicle(player)
    if (weapons[player]) and ( getPedTotalAmmo(player, 5) or 0 ) > 0 then
        local weapon = weapons[player][2]
       
        if (weapon) then
            weapons[player][1] = createModel(player, weapon)
            weapons[player][3] = isPedDucked(player)
        end
    end
end
addEventHandler(\"onClientVehicleExit\", getRootElement(), playerExitsVehicle)
function createModel(player, weapon)
    local bx, by, bz = getPedBonePosition(player, 3)
    local x, y, z = getElementPosition(player)
    local r = getPedRotation(player)
               
    crouched = isPedDucked(player)
   
    local ox, oy, oz = bx-x-0.13, by-y-0.25, bz-z+0.25
   
    if (crouched) then
        oz = -0.025
    end
   
    local objectID = 355
    if (weapon==31) then
        objectID = 356
    elseif (weapon==30) then
        objectID = 355
    elseif (weapon==25) then
        objectID = 349
    elseif (weapon==27) then
        objectID = 351
    elseif (weapon==33) then
        objectID = 357
    elseif (weapon==34) then
        objectID = 358
    end
   
    local currobject = weapons[player][1]
    if (isElement(currobject)) then
        destroyElement(currobject)
    end
   
    local object = createObject(objectID, x, y, z)
    attachElements(object, player, ox, oy, oz, 0, 60, 0)
    setElementCollisionsEnabled(object, false)
    return object
end
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 20. - 17:01:17 írta tomaker »

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Fegyver a Hátadon
« Válasz #1 Dátum: 2015. Február 20. - 17:41:09 »
0
Eléggé bonyolult script. Ez közel sincs hozzá.
100% kliens oldalon megoldható (nálunk is úgy van)

Carlos

  • Vendég
Fegyver a Hátadon
« Válasz #2 Dátum: 2015. Február 20. - 18:28:07 »
0
bone attachal hamar meg lehet csinálni.

Fegyver a Hátadon
« Válasz #3 Dátum: 2015. Február 20. - 20:18:11 »
0
xD ok más FTP - re töltöttem fel :D
minden mukodik

Fegyver a Hátadon
« Válasz #4 Dátum: 2015. Április 01. - 21:40:17 »
0
Zárom és helyezem.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal