Sziasztok. Van egy munka scriptem. Az van ha az ember belemegy a markerbe akkor a kocsijába rak egy vasrudat. De ha még egy ember belemegy a markerba akkor aki legelsőnek ment belle annak az embernek a kocsijáról törli az objektet. Ugyanigy az objekt törlésnél. Amikor belemegy az akinél nincs object,annak törli ki aki utoljára bement. Valaki,valami megoldást?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. augusztus 14. 20:02:23[/time] )
Itt a kód is:
Kliens oldali:
function rakodoMarker2 (hitElement,matchingDimension)
local veh = getPedOccupiedVehicle(hitElement)
local vehid = getVehicleID ( veh )
local jobcar = getElementData(veh,\"veh.jobcar\")
local vanrajta = getElementData(veh,\"vanWaltononDolog\")
if hitElement == localPlayer then
if veh then
if vehid == 478 then
if jobcar == \"yes\" then
if vanrajta == \"yes\" then
--outputChatBox(\"Há má van rajta\")
outputChatBox(\"#4aabd0[TarackMTA]: #FFFFFFA járműveden már van gerenda.\", 255, 255, 255, true)
else
--outputChatBox(\"testz\")
setElementData(veh,\"viszWaltonConstr\",\"yes\")
setElementData(veh,\"vanWaltononDolog\",\"yes\")
triggerServerEvent(\"addIronJobDoAction1\",localPlayer,\"Jönnek a munkások,majd felpakolják a leszállítandó gerendát.\")
outputChatBox(\"#4aabd0[TarackMTA]: #FFFFFFA járműveden lett a gerenda. Szállítsd le a raktárba! (Blip)\", 255, 255, 255, true)
triggerServerEvent(\"addIron\",localPlayer,veh)
end
end
end
end
end
end
addEventHandler(\"onClientMarkerHit\",rakodoMarker,rakodoMarker2)
Szerver oldali:
ironBlock = {}
function addIron (vehicle)
ironBlock[#ironBlock + 1] = createObject(2960,0,0,0)
for k, v in pairs(ironBlock) do
if v then
if isElement(v) then
setObjectScale(v,0.45)
attachElements ( v,vehicle, -0.10, -1.5, 0.2 )
setElementCollisionsEnabled(v,false)
end
end
end
end
addEvent(\"addIron\",true)
addEventHandler(\"addIron\", getRootElement(),addIron)
Ez csak az a hibás rész.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. augusztus 14. 20:13:56[/time] )
Aki tud az mihamarabb kérem segítsen!
Nagyon fontos! :\'(