GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: bizsi - 2014. november 02. - 19:07:55

Cím: Villogó mappolás.
Írta: bizsi - 2014. november 02. - 19:07:55
Az a script kellene nekem hogy ne villogjon ha nagyobb object-et törlök ha mappolok. Köszönöm a segítséget!
Cím: Villogó mappolás.
Írta: Toxic - 2014. november 02. - 19:10:41
Parancsolj. :)
 
Idézetet írta: Xenius date=1406218497\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55723\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

addEventHandler(\"onClientResourceStart\", root, function()
engineSetAsynchronousLoading ( true, true )
setOcclusionsEnabled(false)
end)

 

Cím: Villogó mappolás.
Írta: bizsi - 2014. november 02. - 19:34:21
Azt is megtudod mondani hova irjam be? :) Mert anno probálkoztam de sehogy nem volt jó..
Cím: Villogó mappolás.
Írta: BBandy - 2014. november 02. - 20:42:54
Készítsd egy szöveges dokumentumot(.txt) aztán pedig másold bele ezt a kis szöveget és mentsd másként..oda pedig azt írd hogy yxy.lua(pl script.lua)tehát a .txt helyett .lua-t írj.
Cím: Villogó mappolás.
Írta: bizsi - 2014. november 03. - 17:40:24
Nem jó :/
Cím: Villogó mappolás.
Írta: Treuce - 2014. november 03. - 18:32:45
Metat se felejtsd el és persze elindítani..
Cím: Villogó mappolás.
Írta: bizsi - 2014. november 06. - 19:00:06
Ennyire nem vagyok balf*sz...
Cím: Villogó mappolás.
Írta: Xenius - 2014. november 08. - 09:26:41
Elég ennyi (ezeket a lua fájlokat a map editor generálja):
\"QiD5ksl.png\"
\"NCcQZNf.png\"
Cím: Villogó mappolás.
Írta: bizsi - 2014. november 24. - 17:41:51
Köszönöm Xenius :)
Cím: Villogó mappolás.
Írta: Toxic - 2014. november 24. - 18:07:32
[mod]Zárom, helyezem.[/mod]